eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Ochrona osób i mienia dla Kolegium Karkonoskiego przy ul. Lwóweckiej 18 w Jeleniej Górze



Ogłoszenie z dnia 2008-10-01

Jelenia Góra: Ochrona osób i mienia dla Kolegium Karkonoskiego przy ul. Lwóweckiej 18 w Jeleniej Górze
Numer ogłoszenia: 243655 - 2008; data zamieszczenia: 01.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kolegium Karkonoskie (Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa) , ul. Lwówecka 18, 58-503 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 6453318, fax. 075 6453324, 6453310.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kk.jgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia dla Kolegium Karkonoskiego przy ul. Lwóweckiej 18 w Jeleniej Górze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) całodobowa ochrona osób, mienia, terenu i budynków: - kompleksu uczelnianego (kampusu) Kolegium Karkonoskiego zlokalizowanego w Jeleniej Górze przy ul. Lwóweckiej 18 wraz z obsługą portierni i szatni - przylegającej nieruchomości zlokalizowanej na terenie przy ul. Kadetów 1, Kadetów 3 oraz Podchorążych (akademik) 2) całodobowa ochrona mienia, terenu i nieruchomości Kolegium Karkonoskiego oraz ich sprzątanie, zlokalizowanych w Jeleniej Górze przy ul. Zamojskiego 7 oraz ul. Cieplickiej 16..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie zł: trzydzieści tysięcy) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na następujący rachunek bankowy: BZ WBK I Oddział Jelenia Góra nr 63 1090 1926 0000 0005 1400 5977 z dopiskiem: wadium - usługa ochrony KK. 4. W przypadkach określonych w pkt- cie 2. ppkt 2)-5) wadium winno być złożone w kasie, w siedzibie Zamawiającego - Kolegium Karkonoskiego w Jeleniej Górze ul. Lwówecka 18, budynek Nr 1 - Rektorat pok. 108. z zaznaczeniem: wadium - usługa ochrony KK w godz.: od 8 do14-tej. 5.Zwrot lub utrata wadium zostaną wykonane zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19 poz. 177 z 2004r z późn. zm.).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust.1, pkt. 1-10 ust. 2, pkt. 1-4 ustawy Pzp. 2. Ustanawia się następujące warunki szczegółowe udziału w postępowaniu: a)Udokumentowanie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia i wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł (tzn. wymagane jest wykazanie minimum jednego zamówienia) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. b)posiadanie koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną przez MSWiA na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. 1997 nr 114 poz. 740 wraz z późn. zmianami) c)ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej wykonywania usług ochrony. d)posiadanie przynajmniej jednej grupy interwencyjnej na terenie miasta Jeleniej Góra celem szybkiej reakcji, od dnia podpisania umowy. Ww. warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w rozdz. VI siwz. 3.Sposób dokonywania oceny spełniania warunków: a)Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, b)Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego warunku c)Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania, d)Ocena każdego z warunków przebiegać będzie w formule spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1). Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do s.i.w.z. 2).W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną przez MSWiA na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. 2005 nr 145 poz. 1221 wraz z późn. zmianami) c)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (na druku sporządzonym zgodnie z załącznikiem nr 4 do s.i.w.z.) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (wymagane jest wykazanie minimum jednego zamówienia odpowiadającego swym rodzajem przedmiotowi zamówienia i wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł), b) wykazu osób, które będą odpowiedzialne (nadzór) za wykonanie przedmiotu zamówienia i biorących bezpośredni udział w jego realizacji (dotyczy tylko pracowników ochrony) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności na druku sporządzonym zgodnie z załącznikiem nr 5 do s.i.w.z. Do załącznika należy dołączyć kserokopie licencji ochrony fizycznej pracowników ochrony, pracownicy obsługujący szatnię i wykonujący usługi porządkowe nie muszą mieć ww. licencji. c) oświadczenie o posiadaniu grup interwencyjnych na druku sporządzonym zgodnie z załącznikiem nr 6 do s.i.w.z. 4. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a)sprawozdania finansowego za rok 2007, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu. W przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - roczne zeznanie podatkowe za rok 2007 oraz wypełniony załącznik Nr 7 do s.i.w.z. - dane finansowe określające obroty, zysk, zobowiązania i należności. b)Informacji bankowej lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie niższą niż 130 tys. zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c)polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 6.Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 7.Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski: tłumaczenie musi być sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kk.jgora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kolegium Karkonoskie w Jeleniej Górze (Państwa Wyższa Szkoła Zawodowa) ul. Lwówecka 18, 58-503 Jelenia Góra, budynek nr 1 (Rektorat) pokój 114.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Kolegium Karkonoskie w Jeleniej Górze (Państwa Wyższa Szkoła Zawodowa) ul. Lwówecka 18, 58-503 Jelenia Góra, budynek nr 1 (Rektorat) pokój 114.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.