Ogłoszenie z dnia 2006-05-11
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poznań: remont kapitalny budowlano - konserwatorski pałacu w Chraplewie
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda, do kontaktów: Jolanta Jasińska, Ul. 28 Czerwca 1956 nr 211, 61-485 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8312405, fax 061 8312485, e-mail: wielkopolska@ohp.pl, www.wielkopolska.ohp.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont kapitalny budowlano - konserwatorski pałacu w Chraplewie. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Wykonanie remontu kapitalnego w zakresie architektury, instalacji wodnokan. i c.o. instalacji elektrycznych, teletechnicznych wraz z pracami konserwatorskimi. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Chraplewo 4, 64-316 Kuślin, powiat Nowy Tomyśl. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 euro i poniżej 5 000 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;
III.1) Wymagane wadium: 84 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawcy nie podlegaja wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 okt. 1 do pkt. 9 i ust. 2 pkt. 1 i pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. Wykonawca, który wykonał mniej niż 2 realizacje w latach 2001-2005 o wartości mniejszej niz 5 000 000 zł razem za wszystkie realizacje w tym okresie, odpowiadajacej przedmiotowi niniejszego zamówienia (remont, adaptacja obiektów zabytkowych, obejmujący instalacje wewnętrzne we wszystkich branżach), w tym przynajmniej 1 w obiekcie zabytkowym o wartości mniejszej niż 500 000 zł (w obiektach wpisanych do rejestru zabytków), zostanie wykluczony z postępowania. 4. Wykonawca musi przedstawić dokumenty potwierdzające, że: - kierownik budowy spełnia wymagania określone w par. 8 ust. 1 i par. 13 Rozporządzenia Ministra Kultury z 9 czerwca 2004r. (Dz. U. nr 150 poz. 1579) tj.: a) odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa Budowlanego oraz zaświadczenie o przynależności do PIIB, b) co najmniej 2-letnią udokumentowaną praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, - posiada koniecznie uprawnienia wynikające z zakresu robót. 5. Wykonawca musi wykazać, że w latach 2003-2005 zatrudniał min. 30 pracowników 6. Wykonawca musi wykazać, że jego obrót w latach 2003-2005r. był nie mniejszy niż 2 000 000 zł rocznie. 7. Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości 2 000 000 zł. 8. Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialnosci cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - na wartość nie mniejszą niż 500 000 zł.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 21.06.2006, cena - 100 PLN + VAT. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 22.06.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: do 21.08.2006. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.06.2006, godzina 10:30.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 28.04.2006.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Remont zatoki autobusowej na ul. Grochowskiej w Poznaniu.
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych samochodów o napędzie elektrycznym na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Poznaniu
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - fiksacja szwów, drenaż lędźwiowy, czujniki
- Zaprojektowanie (opracowanie dokumentacji projektowej), dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej. Zamówienie zostało podzielone na 3 części
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji pn. "Modernizacja pomieszczeń po byłym Oddziale Dermatologii w filii nr 1 Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu"
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja systemu alarmowego oraz systemu sygnalizacji pożaru w budynkach przy ul. Korfantego 34 i przy pl. Jana III Sobieskiego 2 w Bytomiu w trybie Zaprojektuj i wybuduj
- "Poprawa bezpieczeństwa oraz komfortu osób przystępujących do egzaminów państwowych na prawo jazdy poprzez przebudowę placu manewrowego oraz zaprojektowanie i budowa zjazdu (...) w Dąbrowie Górniczej
- Modernizacja auli Zespołu Szkół Ekonomicznych w Ostrowie Wielkopolskim
- Wykonanie instalacji niskoprądowych dla budynku po Szkole Podstawowej w Kramsku
- PRACE KONSERWATORSKIE, RESTAURATORSKIE I ROBOTY BUDOWLANE W DOMU SZWAJCARSKIM NA WYSPIE EDWARDA, JEZIORO RACZYŃSKIE, ZANIEMYŚL, NR W REJESTRZE 2503/A
- Demontaż 2 wind, zaprojektowanie, montaż i uruchomienie 2-óch, fabrycznie nowych wind, w SZPZLO Warszawa-Ochota CZP, ul. Skarżyńskiego 1, 02-377 W-WA oraz przy ul. Szczęśliwickiej 36, 02-353 W-WA
więcej: Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.