eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Konserwacja i naprawa kserokopiarek będących na wyposażeniu Oddziału ZUS w Kielcach i jego terenowych jednostek organizacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-17

Kielce: Konserwacja i naprawa kserokopiarek będących na wyposażeniu Oddziału ZUS w Kielcach i jego terenowych jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 243644 - 2009; data zamieszczenia: 17.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Kielcach , ul. Piotrkowska 27, 25-510 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3677100, faks 041 3677391.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl/zampub

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i naprawa kserokopiarek będących na wyposażeniu Oddziału ZUS w Kielcach i jego terenowych jednostek organizacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Konserwacja i naprawa kserokopiarek będących na wyposażeniu Oddziału ZUS w Kielcach i jego terenowych jednostek organizacyjnych. 2. Wielkość i zakres zamówienia: Postępowanie o wartości poniżej 133.000 Euro..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 600,00zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy wnieśli wadium, nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.), zwanej dalej u.p.z.p., spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 u.p.z.p. oraz: 1) zrealizowali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) lub aktualnie realizują co najmniej jedną usługę (umowę), której przedmiotem było prowadzenie przez okres co najmniej jednego roku serwisu technicznego gwarancyjnego lub pogwarancyjnego co najmniej 4 sztuk kserokopiarek firmy Sharp; 2) posiadają autoryzację gwaranta - firmy Sharp lub złożą oświadczenie, iż wstępują w prawa i obowiązki gwaranta kserokopiarek Sharp wynikające z karty gwarancyjnej stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ, ustawy Kodeks Cywilny oraz instrukcji obsługi urządzeń. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń na zasadzie (spełnia / nie spełnia)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 u.p.z.p. oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 u.p.z.p. (zgodne z załączonym wzorem - załącznik nr 3 do SIWZ), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz zrealizowanych należycie przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) lub aktualnie realizowanych usług (umów), których przedmiotem było prowadzenie przez okres co najmniej jednego roku serwisu technicznego gwarancyjnego lub pogwarancyjnego co najmniej 4 sztuk kserokopiarek firmy Sharp; z podaniem nazwy i siedziby zleceniodawcy, terminu realizacji usługi, nazwy oraz liczby urządzeń objętych serwisem (zgodny z załączonym wzorem - załącznik nr 4 do SIWZ). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług wymienionych w wykazie np. referencje. 4) oświadczenie wykonawcy, iż posiada autoryzację gwaranta - firmy Sharp lub przejmie prawa i obowiązki gwaranta kserokopiarek Sharp zgodnie z kartą gwarancyjną ww urządzeń, ustawą Kodeks Cywilny oraz instrukcją obsługi kserokopiarek (zgodne z załączonym wzorem - załącznik nr 6 do SIWZ). Wymagane przez Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnienie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego: brak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można otrzymać w formie papierowej w pokoju 419 przy ul. Kolberga 2a w Kielcach lub pocztą, po przesłaniu pisemnego wniosku na adres Zamawiającego lub pod nr tel./faksu (041) 3356-749..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Kielcach ul. Kolberga 2a pok. 421 (IV piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.