eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Konserwacja urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek będących na stanie Biura Prezesa Wojskowej Agencji Mieszkaniowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-17

Warszawa: Konserwacja urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek będących na stanie Biura Prezesa Wojskowej Agencji Mieszkaniowej
Numer ogłoszenia: 243638 - 2015; data zamieszczenia: 17.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 207084 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa, ul. Chałubińskiego 3A, 02-004 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 501 93 16, faks 022 6269150.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek będących na stanie Biura Prezesa Wojskowej Agencji Mieszkaniowej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Konserwacja urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek będących na stanie Biura Prezesa Wojskowej Agencji Mieszkaniowej. 2. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 50310000-1: Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Usługa serwisowa ma zapewniać: a) Bezawaryjną pracę urządzeń objętych usługą przez cały okres trwania umowy. b) Utrzymanie urządzeń objętych usługą w pełnej sprawności technicznej tak aby wykonywane na urządzeniach kopie odpowiadały testowym kopiom wzorcowym. 2) Usługa serwisowa ma zawierać: a) Dostawę i instalację wszelkich materiałów eksploatacyjnych, w tym tonerów i części zamiennych koniecznych do prawidłowej eksploatacji urządzeń (za wyjątkiem papieru biurowego) zgodnie z zaleceniami producenta danego urządzenia w terminie nie dłuższym niż 3 godziny od chwili zgłoszenia. b) Czyszczenie mechanizmów z wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń oraz regeneracja urządzeń nie rzadziej niż raz na 50 000 kopii. c) Naprawę urządzeń w przypadku wystąpienia usterki lub awarii, przystąpienie do naprawy ma nastąpić w terminie nie dłuższym niż 4 godziny od chwili zgłoszenia. Czas naprawy urządzenia nie może przekroczyć 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia awarii lub usterki. W przypadku gdy czas naprawy przewyższy okres 2 dni roboczych lub zachodzi konieczność zachowania ciągłości pracy naprawianych urządzeń, Wykonawca zobowiązuje się zainstalować urządzenie zastępcze o parametrach zbliżonych lub lepszych z zachowaniem cen za jedną kopię według cennika zawartego w umowie. 3) Usługa konserwacji winna być dokonana zgodnie z dokumentacją techniczną z użyciem fabrycznie nowych, kompletnych, o wysokim standardzie zarówno pod względem jakości i funkcjonalności, a także wolnych od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych części oraz odpowiednich materiałów czyszczących. 4) Ze względu na to, że urządzenia Kyocera są na gwarancji Zamawiający wymaga, aby Wykonawca usługi posiadał aktualną autoryzację potwierdzoną pisemnie przez głównego przedstawiciela Kyocera na Polskę, na serwis tego rodzaju urządzeń (KYOCERA model urządzenia) wystawioną z okresem nie dłuższym, niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Ze względu na brak możliwości zagwarantowania Wykonawcy wykonania przewidywanej liczby kopii na danej maszynie, Zamawiający przewiduje poniesienie kosztów związanych z przywróceniem wszystkich maszyn danego typu do tego samego stanu nazwanego Stanem 0 i określenie jednej stawki za kopie dla danego typu maszyny. 6) Wymaga się od Wykonawcy skalkulowania kosztów napraw w celu doprowadzenia urządzeń z załącznika nr 1C do SIWZ (lista sprzętu z nr fabrycznymi i stanami liczników) do stanów 0 (urządzenie 100% sprawne). Wycena musi zawierać wszystkie koszty związane z naprawą urządzenia wraz z elementami, które wymagają naprawy a nie są materiałami eksploatacyjnymi np. uszkodzona szuflada. 7) Obliczenie ceny odbywać się będzie na podstawie zsumowania kosztów przywrócenia do stanu 0 wszystkich maszyn (załącznik nr 1A do SIWZ szczegółowy formularz cenowy stan 0) oraz sumy iloczynów ilości wydruków zadeklarowanych przez zamawiającego i stawek za kopie każdego typu urządzenia (załącznik nr 1B do SIWZ szczegółowy formularz cenowy za kopie). 8) Podczas trwania umowy Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia wszelkich kosztów związanych z prawidłowym działaniem urządzeń określonych w załączniku nr 1A do SIWZ szczegółowy formularz cenowy stan O. 9) Koszty związane z naprawą urządzeń wynikających z nieprawidłowego użytkowania np. urwany element obudowy, Zamawiający może zlecić Wykonawcy jedynie na podstawie przedstawionego kosztorysu zawierającego zestawienie części i usług związanych z naprawą. 10) SZCZEGÓŁOWY WYKAZ URZĄDZEŃ, KTÓRE BĘDĄ PODLEGAŁY KONSERWACJI ZAWIERA ZAŁĄCZNIK NR 1C do SIWZ. 11) Warunki wykonania zamówienia zawarte są również w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 12) Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W takim wypadku musi wskazać w Formularzu cenowo - ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) część (zakres) zamówienia, którego wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca nie wskaże w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, Zamawiający uzna, że nie zamierza on powierzać podwykonawcom żadnych prac objętych niniejszym postępowaniem..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KYO SYSTEM Piotr Skibiński, ul. Krakowiaków 103/113, 02-255 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200715,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 169041,75

  • Oferta z najniższą ceną: 169041,75 / Oferta z najwyższą ceną: 184683,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.