eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żabia Wola › Modernizacja ul. Granicznej w miejscowości Słubica A, Słubica B, Słubica Dobra, Gmina Żabia Wola, od ul. Słowiczej do działki nr 106, na długości 1262,40m.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-10

Żabia Wola: Modernizacja ul. Granicznej w miejscowości Słubica A, Słubica B, Słubica Dobra, Gmina Żabia Wola, od ul. Słowiczej do działki nr 106, na długości 1262,40m.
Numer ogłoszenia: 243634 - 2012; data zamieszczenia: 10.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 172350 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żabia Wola, ul. Główna 3, 96-321 Żabia Wola, woj. mazowieckie, tel. 046 8578182, 8578224, faks 046 8578181.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ul. Granicznej w miejscowości Słubica A, Słubica B, Słubica Dobra, Gmina Żabia Wola, od ul. Słowiczej do działki nr 106, na długości 1262,40m..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ul. Granicznej w miejscowości Słubica A, Słubica B, Słubica Dobra, Gmina Żabia Wola, od ul. Słowiczej do działki nr 106, na długości 1262.40m, polegająca na wykonaniu podbudowy i warstwy ścieralnej drogi poprzez wykonanie nakładki asfaltowej. 2) Obecnie ulica Graniczna posiada nawierzchnię tłuczniową, stabilizowaną kruszywem łamanym i emulsją asfaltową. Powierzchnia drogi jest bardzo zniszczona. Jest na niej siatka mniejszych i większych zagłębień i spękań, które bardzo utrudniają jazdę. Celem poprawienia jakości nawierzchni, Inwestor zdecydował o położeniu nakładki asfaltobetonowej o grubości 6cm. W związku z powyższym przyjęto następującą technologię wykonania robót: a) Sfrezowanie istniejącej nawierzchni na głębokość 6 cm za pomocą frezarki. Odzyskany materiał (grys z istniejącej stabilizacji i kruszywo z istniejącej podbudowy) po ewentualnym uzupełnieniu wykorzystać powtórnie. Szerokość frezowania 4.0 m. b) Wyrównanie i dokładne uwałowanie powstałego po frezowaniu koryta. c) Wykonanie górnej warstwy podbudowy z materiału uzyskanego z frezowania. Do układania należy użyć rozściełacza do asfaltu. Jako niweletę przyjąć odwzorowanie istniejącej nawierzchni. d) Tak wykonaną podbudowę należy precyzyjnie uwałować, aby osiągnąć parametry równości i zagęszczenia odpowiadające warstwie wiążącej asfaltu. Wykonaną podbudowę spryskać emulsją asfaltową szybko rozpadową typu K 1-65, w ilości 0.8 kg- m2. e) Następnie należy wykonać warstwę ścieralną z betonu asfaltowego KR 3-6, o granulacji 0-12.8 Grubość warstwy 6cm. f) Po wykonaniu nawierzchni należy uzupełnić pobocza do wysokości jezdni czyli o średnio 6cm. Materiał nowy o granulacji 0-32.5. Szerokości poboczy, ze względu na bliskość rowów po 0.5m. Pobocza zawałować tak, aby nie było na nich luźnego materiału i żeby stanowiły ochronę przed niszczeniem krawędzi jezdni. Szczególną uwagę należy zwrócić na spadki poprzeczne jezdni i poboczy. Należy je wykonać tak, aby zapewniały sprawny odpływ wody do rowów. g) W ramach wykończenia należy oczyścić rowy i wyplantować ich skarpy oraz dno. 3) Uwaga: Dla zachowania właściwych warunków wykonania, wszelkie prace przy użyciu układarki i skrapiarki, należy wykonać całą szerokością jezdni. W związku z powyższym na czas wykonania robót jezdnia powinna być zamknięta. a) Szczegółowy opis warunków wykonania i odbioru robót zawarty jest w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, oraz w przedmiarze robót. b) Zamówienie Publiczne obejmuje organizację placu budowy, obsługę geodezyjną w tym uzupełnienie lub założenie książki środki wytyczenie geodezyjne, inwentaryzację powykonawczą, wykonanie badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu prac, oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. c) Roboty będą prowadzone w terenie uzbrojonym, więc Wykonawca przed przystąpieniem do robót zobowiązany jest do powiadomienia właścicieli sieci o zamiarze prowadzenia robót. Należy wyegzekwować od właścicieli sieci oznaczenie wszystkich urządzeń znajdujących się w zasięgu remontowanej nawierzchni. Wykonawca zobowiązany jest do regulacji odkrytych urządzeń do poziomu wykonywanej nawierzchni w uzgodnieniu z właścicielami urządzeń. d) Wykonawca, w trakcie prowadzenia prac budowlanych i pomiarów geodezyjnych zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu, wszelkich znanych mu problemów wynikających z rozbieżności stanu istniejącego ze stanem prawnym. e) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika budowy, w którym każda wykonana praca, powinna być potwierdzona przez Inspektora Nadzoru. f) Wykonawca uwzględni w ofercie roboty nieuwzględnione w kosztorysie, a zapisane w przedmiocie zamówienia. (np.: czasowa organizacja ruchu). g) Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do zapoznania się w terenie z przedmiotem zamówienia. h) Wykonawca zobowiązany jest do zachowania i nieuszkodzenia oznaczeń geodezyjnych. i) W przypadku ich naruszenia Wykonawca na swój koszt odtworzy znaki geodezyjne. j) Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia na czas wykonywania robót projektu organizacji ruchu. k) Jeżeli w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, lub w projekcie, pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów, lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów, lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty równoważne. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. 4) Przystąpienie do robót i zabezpieczenie urządzeń podziemnych. a) Przystępując do robót Wykonawca powinien posiadać i zrealizować zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas budowy. b) Warunkiem rozpoczęcia robót jest przekazanie przez Inwestora pozwolenia na budowę, lub prawomocnego zgłoszenia, Dziennika Budowy i Protokołu wprowadzenia. c) Przed przystąpieniem do robót należy rozpoznać położenie instalacji podziemnych i ewentualnie potrzebę ich zabezpieczenia, oraz regulację ewentualnych włazów kanałowych i zasuw gazowych i wodociągowych do poziomu nawierzchni. d) W trakcie wykonywania prac należy szczególną uwagę zwracać na urządzenia podziemne. Wszelkie prace w rejonie tych urządzeń należy wykonywać ręcznie. e) Nie należy wykonywać wykopów, które nie służą wykonaniu robót objętych dokumentacją. Wszelkie naruszenia struktury gruntu poniżej rzędnych dna koryt, muszą być wypełnione odpowiednim gruntem i zagęszczone. Dotyczy to również konstrukcji nasypów. f) Ze względu na charakter, roboty drogowe będą wykonywane przy całkowitym wyłączeniu drogi z ruchu. Wykonawca jest zobligowany zapewnić rozwiązania komunikacji zastępczej w tym w szczególności zapewnić dojazd do posesji. g) Na zaplecze budowy proponuje się wykorzystać pas drogowy. W wypadku innego rozwiązania, teren pod zaplecze Wykonawca pozyska we własnym zakresie, a także dostarczy wodę i energię elektryczną potrzebną do celów budowy. h) Przy prowadzeniu robót drogowych należy przestrzegać warunków BHP. i) Szczególną uwagę należy zwrócić na czynność wbijania tzw. szpilek w pobliżu kabli energetycznych (możliwość porażenia prądem) i uszkodzenia plastikowych przewodów gazowych. 5) Dokumentacja Zamawiającego Dokumentacja zawiera: projekt, STOiRB i przedmiar robót. Sporządzono także szczegółowy obmiar robót. 7) Wykonanie robót budowlanych. a) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, wytycznymi określonymi w SIWZ, dokumentacją projektową, z wiedzą, sztuką budowlaną, przepisami BHP, oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. b) Wykonawca uwzględni w ofercie sporządzenie dokumentacji czasowej organizacji ruchu. c) Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do zapoznania się w terenie z przedmiotem zamówienia. d) Wykonawca zobowiązany jest do szczególnej ochrony oznaczeń geodezyjnych, a w przypadku naruszenia, do odtworzenia ich na swój koszt. e) Wykonanie zadania będzie się uważać za zakończone tylko wówczas, gdy podczas odbioru końcowego nie zostaną wniesione żadne uwagi dotyczące usterek. f) Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje wszelkie wymagane dokumenty do zgłoszenia zakończenia robót, w tym dokumentację powykonawczą, jeżeli w toku wykonywania robót konieczne były zmiany dokumentacji projektowej, wówczas zmiany te należy uwzględnić. g) Jeżeli użyto w dokumentacji projektowej jakichkolwiek nazw materiałów i urządzeń, to nie są one obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno - użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w projektach przy uwzględnieniu, że mają one gwarantować odpowiednią jakość. h) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa, jakości). i) Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom normowym oraz o innych (niższych) parametrach niż określone w dokumentacji . j) Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu robót zorganizowanym we własnym zakresie, materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania - przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą, jakości, właściwości lub parametrów, oraz udostępni do kontroli przez inspektora nadzoru i przedstawiciela Zamawiającego. k) Wykonawca jest odpowiedzialny za utylizację lub przekazanie do utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórki dla innego podmiotu wraz ze wskazaniem miejsca i sposobu utylizacji lub innego wykorzystania tych materiałów. l) Każda ewentualna konieczna i istotna zmiana, która może wystąpić podczas wykonywania robót, musi być zgłoszona do Inspektora Nadzoru m) Wyroby budowlane użyte do wykonania robot muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach: Ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr poz. 881) cyt.: Art. 4. Wyrób budowlany może być wprowadzony do obrotu, jeżeli nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robot budowlanych, w zakresie odpowiadającym jego właściwościom użytkowym i przeznaczeniu, to jest ma właściwości użytkowe umożliwiające prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym, w których ma być zastosowany w sposób trwały, spełnienie wymagań podstawowych. Art. 5. 1. Wyrób budowlany nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, jeżeli jest oznakowany CE, co oznacza, że dokonano oceny jego zgodności z normą zharmonizowaną albo europejską aprobatą techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, albo umieszczony w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami sztuki budowlanej, albo oznakowany, z zastrzeżeniem ust. 4, znakiem budowlanym, którego wzór określa załącznik nr 1 do niniejszej ustawy. Oznakowanie CE wyrobu budowlanego, który nie stwarza szczególnego zagrożenia dla zdrowia lub bezpieczeństwa oraz nie odpowiada lub odpowiada częściowo specyfikacjom technicznym, o których mowa w ust. 1 pkt. 1, jest także dopuszczalne, wyłącznie po dokonaniu stosownej oceny zgodności. Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) cyt.: art. 10 Wyroby wytworzone w celu zastosowania w obiekcie budowlanym w sposób trwały, o właściwościach użytkowych, umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie wymagań podstawowych, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt. 1, można stosować przy wykonywaniu robot budowlanych wyłącznie, jeżeli wyroby te zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi. l) Wykonawca może powierzyć wykonywanie robot budowlanych podwykonawcom.- W przypadku, gdy określone roboty objęte danym etapem wykonywane będą przez podwykonawców, wykonawca będzie zobowiązany przedstawić Zamawiającemu pisemne potwierdzenie otrzymania przez każdego z podwykonawców całego należnego mu z tytułu wykonania tych robót wynagrodzenia lub potwierdzenie dokonania przelewu pełnej kwoty wynagrodzenia należnego z tego tytułu podwykonawcy. V. Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia. 1. Sposób obliczenia wynagrodzenia 1) Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa za cenę ryczałtową obejmującą zakres rzeczowy wynikający z dokumentacji projektowej, wskazań i wytycznych zawartych w SIWZ i STWiORB. 2) Udzielenie zamówienia dodatkowego będzie możliwe tylko i wyłącznie wówczas, jeżeli w trakcie realizacji zamówienia wystąpią roboty niezbędne do wykonania, nie przewidziane i nie wynikające z dokumentacji projektowej, a których wykonawca pomimo usilnych starań nie mógł przewidzieć. Zamówienia dodatkowe będą rozliczane na podstawie odrębnie zawartej umowy pomiędzy wykonawcą realizującym zamówienie, a Zamawiającym w trybie z wolnej ręki dla udzielania zamówień dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy P.z.p. Udzielenie zamówienia dodatkowego będzie możliwe po zbadaniu okoliczności będących podstawą ich udzielenia i szczegółowego uzasadnienia w protokole konieczności wykonania zamówienia dodatkowego, po zatwierdzeniu go przez Wójta Gminy Żabia Wola. 2. Warunki płatności: 1) Postawą ustalenia wynagrodzenia (ceny brutto oferty) będzie oferta sporządzona na podstawie, wytycznych i zaleceń określonych w niniejszej Specyfikacji, oraz wniosków wynikłych po dokonanej wizji lokalnej w miejscu wykonywania robot.. 2) Zamawiający uzna zamówienie za wykonane, jeżeli przedmiot zamówienia tj. roboty budowlane będą odebrane bez usterek, przedmiot zamówienia będzie spełniał warunki wynikające z jego przeznaczenia. 3) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. 4) Zamawiający przewiduje dwa fakturowania: a) pierwsze po wykonaniu podbudowy b) drugie po wykonaniu nakładki i zakończeniu robót i odbiorze bez zastrzeżeń całości zamówienia 3. Wymagania stawiane Wykonawcy 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. 2) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodny z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 3) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia. 4) Inne wymagania określone w istotnych postanowieniach umowy oraz wynikające z przepisów prawa. VI. Wymagania dotyczące gwarancji. Wymagania dotyczące gwarancji. 1) Wykonawca obejmuje gwarancją i rękojmią całość przedmiotu zamówienia na okres 36 miesięcy od daty odbioru bez zastrzeżeń całości zamówienia. 2) Reklamacje dotyczące stwierdzonych usterek i wad załatwiane będą z należytą starannością w terminie 14 dni od zgłoszenia 3) Okres gwarancji udzielany przez podwykonawców musi odpowiadać co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę. VII. Termin wykonania zamówienia Termin realizacji zadania: 1) rozpoczęcie przedmiotu zamówienia - od daty zawarcia umowy; 2) zakończenie wykonywania przedmiotu zamówienia - do 28 września 2012r...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe EFEKT, ul. Szomańskiego 8, 02-495 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 352338,87 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 289064,76

  • Oferta z najniższą ceną: 289064,76 / Oferta z najwyższą ceną: 318517,65

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.