eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieruń › ODBUDOWA I PRZEBUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ PRZY UL. PSZENNEJ W ŚCIERNIACH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-13

Bieruń: ODBUDOWA I PRZEBUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ PRZY UL. PSZENNEJ W ŚCIERNIACH
Numer ogłoszenia: 243633 - 2011; data zamieszczenia: 13.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 220642 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń, Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 032 3242439, faks (032) 2164035; 2164777.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBUDOWA I PRZEBUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ PRZY UL. PSZENNEJ W ŚCIERNIACH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbudowa wraz z przebudową kanalizacji deszczowej odwadniającej teren w rejonie ul. Pszennej w Ścierniach . Przewiduje się wykonanie kolektora kanalizacji deszczowej rurą PVC-U klasy S (SDR 34,SN8)z wydłużonym kielichem -DN315, w ciągu ulicy Pszennej oraz odgałęzienia od ulicy Pszennej w kierunku bazy terenowej RPWiK Tychy rurą PVC-U klasy S (SDR 34,SN8) z wydłużonym kielichem -DN250 . Łączna długość kolektora kanalizacji deszczowej wynosi 304,5mb na którym zabudowanych zostanie 7 szt. studni rewizyjnych DN1000 z tworzywa sztucznego , 1 szt. studni rewizyjnej osadnikowej DN 1200 betonowej oraz 6 szt wpustów ulicznych O 600 z tworzywa ,połączonych z kolektorem rurami kanalizacyjnymi PVC-U klasy S (SDR 34,SN8) z wydłużonym kielichem -O 160. UWAGA ! Inwestor dysponuje kompletem rur O 160 O 250 O 315 potrzebnych do wykonania przedmiotowego zadania, dlatego w kosztorysie ofertowym nie należy ujmować tego materiału. Rury są zmagazynowane na terenie bazy RPWiK S.A. przy ul.Pszennej. Dokładny zakres prac określono w projekcie wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót. Warunki i wymagania: Wymagane jest opracowanie przez wybranego wykonawcę projektu organizacji ruchu wraz z niezbędnymi uzgodnieniami oraz dostawa i wykonanie oznakowania pasa drogowego na czas budowy kanalizacji. Jeżeli w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz SIWZ określone zostały materiały i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach i spełniających wymogi podane w projekcie i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art.29 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu jakościowego, technologicznego i estetycznego. Zabudowane i dostarczone materiały budowlane muszą posiadać wszystkie wymagane Prawem budowlanym i polskimi normami, przenoszącymi zharmonizowane normy europejskie, atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne. W świetle zapisów Prawa zamówień publicznych (art.30) należy stosować wyroby budowlane spełniające wymagania Polskich Norm przenoszących Normy Europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy uwzględnia się w kolejności: 1) europejskie aprobaty techniczne; 2) wspólne specyfikacje techniczne; 3) normy międzynarodowe; 4) inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne. 3. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy oraz aprobat, specyfikacji, norm i systemów, o których mowa w art. 30 ust. 2 ustawy pzp , uwzględnia się w kolejności: 1) Polskie Normy; 2) polskie aprobaty techniczne; 3) polskie specyfikacje techniczne Zgodnie z art. 8 ust. 5 Ustawy o systemie oceny zgodności ( tekst jednolity Dz. U. 2010.138.935) zabrania się wprowadzania do obrotu lub oddawania do użytku wyrobu nieposiadającego oznakowania zgodności, jeżeli wyrób ten podlega takiemu oznakowaniu. W związku z powyższym zamawiający będzie wymagał od wykonawcy stosownego oświadczenia w stosunku do wyrobów, które podlegają takiemu oznakowaniu. Dla zadania inwestycyjnego będącego przedmiotem zamówienia zamawiający posiada zatwierdzony projekt budowlany oraz pozwolenie na budowę. Przed przystąpieniem do robót wykonawca zobowiązany jest do zinwentaryzowania wszystkich urządzeń obcych występujących na terenie przewidzianym pod prace budowlane. Wszystkie roboty prowadzone w pobliżu tych urządzeń należy prowadzić przy użyciu lekkiego sprzętu, aby nie doprowadzić do ich uszkodzenia. W trakcie prowadzenia robót należy umożliwić mieszkańcom dojście i dojazd do posesji. Należy również informować na bieżąco właścicieli posesji o wszelkich utrudnieniach oraz przerwach w dostawie energii elektrycznej. W trakcie realizacji inwestycji należy: 1. Zapewnić obsługę geodezyjną. 2. Wznowić zniszczone w trakcie robót budowlanych znaki geodezyjne. 3. W przypadku uszkodzenia urządzeń - wykonawca pokrywa koszty usunięcia awarii oraz koszty poniesionych strat eksploatacyjnych. Obowiązkiem wykonawcy jest: - zapewnienie kadry kierowniczej - kierownika budowy, - wykonanie planu BIOZ, - wykonanie dokumentacji powykonawczej. W kosztorysie ofertowym w kosztach pośrednich należy uwzględnić koszty: 1) Dokumentacji fotograficznej z datami wykonania zdjęć wszystkich obiektów kubaturowych, ogrodzeń i innych obiektów sąsiadujących z przebudowywaną drogą, którą należy wykonać przed przystąpieniem do robót oraz w trakcie robót (szczególnie elementy ulegające zakryciu); 2) Uzyskania wszelkich decyzji, opinii uzgodnień pozwoleń administracyjnych niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych; 3) Wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu, oznakowania wraz z dostawą znaków, wynikających z organizacji ruchu na czas prowadzenia robót; 4) Zabezpieczenia dojść i dojazdów do poszczególnych nieruchomości w okresie prowadzenia robót; 5) Zabezpieczenia możliwości dojazdu pojazdów uprzywilejowanych ( straż, pogotowie itp.); 6) Bieżącego utrzymania oraz czyszczenia dróg z których będzie korzystał wykonawca w czasie budowy (dojazdy) wraz z kosztem ich ewentualnych napraw; 7) Wykonania badań i sprawdzeń wynikających ze STWIORB, Dokumentacji Projektowej; 8) Obsługi geodezyjnej; wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej z wniesieniem do zasobów mapowych Powiatowego Ośrodka Dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej; wznowienia ewentualnie zniszczonych w trakcie robót budowlanych kamieni granicznych; 9) Nadzorów specjalistycznych zleconych właścicielom lub gestorom urządzeń uzbrojenia terenu , w pobliżu których będą prowadzone roboty; 10) Przywrócenie terenu zajętego w czasie realizacji zadania do stanu pierwotnego ( m.in. demontaż i ponowny montaż podjazdów ). Wybrany w przetargu wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawi szczegółowy harmonogram realizacji robót w ciągu 14 dni od daty wezwania. Zamawiający nie przewiduje : udzielenia zamówień uzupełniających, zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy. Zamawiający zastrzega, że nie dopuszcza powierzenia całości zadania podwykonawcom . Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe REMAR Barbara Żołna, ul. Murckowska 53, 43-143 Lędziny, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 315184,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 221400,47

  • Oferta z najniższą ceną: 221400,47 / Oferta z najwyższą ceną: 314299,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.