eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prusice › Dostawa wielofunkcyjnego samochodu komunalnego wyposażonego w urządzenie hakowe oraz nadzwozie asenizacyjne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-07

Prusice: Dostawa wielofunkcyjnego samochodu komunalnego wyposażonego w urządzenie hakowe oraz nadzwozie asenizacyjne
Numer ogłoszenia: 243602 - 2008; data zamieszczenia: 07.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Prusicach , ul. Kolejowa 3, 55-110 Prusice, woj. dolnośląskie, tel. 071 312 62 28, faks 071 312 62 28.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wielofunkcyjnego samochodu komunalnego wyposażonego w urządzenie hakowe oraz nadzwozie asenizacyjne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wielofunkcyjnego samochodu komunalnego wyposażonego w urządzenie hakowe oraz nadwozie asenizacyjne o pojemności 6.000 l. z opcją płukania przykanalików, fabrycznie nowego, o parametrach: 1) Samochód - rozstaw osi min. 3800 mm, - liczba miejsc minimum 3, - kolor biały, - wyposażenie: apteczka, gaśnica, - centralny zamek, - fabryczne pełne wyłożenie przestrzeni pasażerskiej tworzywem sztucznym, - ogumienie letnie i zimowe z felgami stalowymi, - dywaniki gumowe (przynajmniej dla kierowcy i pasażera), - wspomaganie układu kierowniczego, - elektrycznie podgrzewane szyby - dopuszczalna masa całkowita min 15 ton, - koła - min. R19,5 - tempomat. 2) Silnik: - silnik wysokoprężny o pojemności min 4500 cm3, - moc silnika min. 180 kW z AdBlue, - zbiornik płynu AdBlue o pojemności min. 26 litrów, 3) Urządzenie hakowe: - moc załadunkowa - min. 6 ton, - obsługa kontenerów - KP - 7 i urządzeń typu: kontener asenizacyjny, - teleskopowe ramię główne, - wysokość haka - 1200 mm, - hydrauliczna blokada kontenera, a) sterowanie z wewnątrz i z zewnątrz pojazdu, b) komplet dokumentów do rejestracji urządzenia w UDT. 4) Zabudowa asenizacyjna: - przystosowana do obsługi z urządzeniem hakowym, - zbiornik z podziałem na nieczystości płynne i czystą wodę, a) pojemność zbiornika - min. 6000 l. w tym min. 1000 l. na czystą wodę, b) kompresor napędzany silnikiem hydraulicznym, - czas napełniania/opróżniania zbiornika osadu max. 6 min., - podwójny system zaworów odcinających, zabezpieczający kompresor przed zalaniem oraz płynowskaz, - wąż ssawny o średnicy min. 100 mm i długości min. 6 m lub 2 x 3m. - układ do mycia i czyszczenia wpustów ulicznych, przykanalików, rur o średnicy do 100 mm i długości do 50m, a) wąż ciśnieniowy o długości min. - 50m, b) konstrukcja podstawy oraz zbiornika - malowana, - nadwozie wyposażone w pistolet ciśnieniowy do mycia, końcówkę węża z dyszą kanałową, - układ przeznaczony do czystej wody wyposażony w pompę zapewniającą wydajność minimum 50 litrów na minutę oraz ciśnienie nie mniejsze niż 12 MPa. 5) Samochód stanowiący przedmiot zamówienia musi spełniać warunki techniczne przewidziane przez obowiązujące w Polsce przepisy prawne dla samochodów ciężarowych poruszających się po drogach publicznych oraz warunki przewidziane przez przepisy prawa wspólnotowego w Unii Europejskiej dla tego typu samochodów. 6) Samochód powinien mieć kierownicę usytuowaną po lewej stronie pojazdu. 7) Wykonawca w dniu odbioru przedmiotu umowy udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony samochód. - na elementy mechaniczne: min. 12 miesięcy, - na powlokę lakierniczą: min. 12 miesięcy, - na perforację nadwozia: min. 12 miesięcy, - na urządzenia: min. 12 miesięcy; Pozostałe minimalne warunki serwisu i napraw gwarancyjnych zostały określone w istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 3 do SIWZ. 8) Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.00 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o niniejsze zamówienie publiczne mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) Posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w ustępie 6, według formuły: /spełnia - nie spełnia/..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy maja obowiązek złożyć wraz z oferta: - Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 2), składa odpowiednie dokumenty wskazane w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605). 4) Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5) Dokumenty sporządzone w języku obcym musza być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym /za zgodność z oryginałem/ przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.prusice.iap.pl/1102,4980,12688/12688/art4689.html.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Prusicach ul. Kolejowa 3; 55-110 Prusice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Prusicach ul. Kolejowa 3; 55-110 Prusice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.