eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › dostawa soczewek okulistycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-17

Wrocław: dostawa soczewek okulistycznych
Numer ogłoszenia: 243568 - 2009; data zamieszczenia: 17.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu , ul. H. Kamieńskiego 73a, 51-124 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3254375, faks 071 3270425.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssk.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa soczewek okulistycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa soczewek okulistycznych wyszczególnionych w pakietach 1÷3 wraz z utworzeniem depozytu na Oddziale Okulistycznym dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Wrocławiu przy ul. Kamieńskiego 73a. Termin ważności na przedmiot zamówienia minimum 1 rok od terminu dostawy do Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.73.11.10 - Soczewki śródoczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: POSIADANIE PRZEZ WYKONAWCĘ UPRAWNIEŃ DO WYKONYWANIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI LUB CZYNNOŚCI OBJĘTYCH NINIEJSZYM ZAMÓWIENIEM ORAZ NIEPODLEGANIE WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA NA PODSTAWIE ART. 24 UPZP. 1.Oświadczenia z art. 22 Pzp. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Gdy oferta podpisana zostanie przez inną osobę w wyniku udzielonego pełnomocnictwa, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osobę (osoby) do tego upoważnioną. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. POSIADANIE PRZEZ WYKONAWCĘ NIEZBĘDNEJ WIEDZY I DOŚWIADCZENIA, tj. wykazanie się w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej 1 należycie wykonaną podobną dostawą, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za dostawę podobną uważa się: dostawę o wartości brutto nie mniejszej niż oferowana dla każdego pakietu oddzielnie. ZNAJDOWANIE SIĘ PRZEZ WYKONAWCĘ W SYTUACJI EKONOMICZNEJ I FINANSOWEJ ZAPEWNIAJĄCEJ WYKONANIE ZAMÓWIENIA, tj. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę min. : 150 000 PLN W CELU POTWIERDZENIA, ŻE OFEROWANE DOSTAWY ODPOWIADAJĄ WYMAGANIOM OKREŚLONYM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, DO OFERTY NALEŻY DOŁĄCZYĆ:Atesty, certyfikaty i deklaracje..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców.Dokument/-y potwierdzający/-e, że robota/-y została/-y wykonane należycie. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o posiadaniu wszelkich wymaganych dla danego towaru dokumentów dopuszczających do stosowania na rynku polskim w rozumieniu Ustawy o Wyrobach Medycznych. Zamawiający wymaga, aby do oferty dołączyć katalogi / ulotki lub foldery zawierające dokładne opisy zaoferowanego sprzętu w języku polskim, z zaznaczeniem którego zadania i pozycji opisy dotyczą (jeżeli katalog lub ulotka jest w języku obcym wymagane jest tłumaczenie na język polski)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssk.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Wrocławiu ul. Kamieńskiego 73A 51-124 Wrocław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Wrocławiu ul. Kamieńskiego 73A 51-124 Wrocław budynek nr 10 z dopiskiem: postępowanie nr Szp/FZ-97A/2009.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: soczewki jednoczęściowe, tylnokomorowe, asferyczne, zwijalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.średnica optyki 6 mm 2.dł.całkowita 13 mm 3.akryl hydrofobowy 4.zakres refrakcji + 6.0 D do + 30.0 D + kartridż i dwa injektory sprężynowe + penseta implacyjna.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.73.11.10-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.07.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 1.soczewki wewnątrzgałkowe tylnokomorowe 2.soczewki wewnątrzgałkowe tylnokomorowe, jednoczęściowe, zwijalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz.1 1.akryl hyrdofilny 2.asferyczne,fabrycznie załadowane do injektora 3.średnica optyki 6 mm 4.długość całkowita 11 mm 5.zakres refrakcji + 10.0 D-+30.0 D poz.2 1.cięcie 2,2 mm 2.średnica optyki 6 mm 3.długość całkowita 13 mm 4.zakres refrakcji - 10.0 D -+ 35.0 D kartridż + injektor.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.73.11.10-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.07.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 1.soczewka toryczna do korekcji astygmatyzmu jednoczęściowa z materiału hydrofobowego stopień uwodnienia do 0,5% 2.soczewka hydrofobowa, trzyczęściowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. nr 1 1.moc cylindra 1,5 D; 2,25 D;3 D 2.średnica optyki 6 mm 3. dł. całkowita 13 mm 4.zakres mocy od 6 D do 30.0 D 5.współczynnik refrakcji:1,55 6.pakiet systemu implacyjnego (injektor + penseta) oraz jeden zestaw narzędzi do markowania oka + 2 markery do markowania oka każdej soczewki Poz. nr 2 1.średnica optyki od 6.0 do 6.5 mm 2.dł. całkowita 13 mm 3.zakres refrakcji od - 5.0 do + 30.0 4.angulacja nie mniej niż 5° 5.kartridż do każdej soczewki + injektory sprężynowe wielorazowego użytku.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.73.11.10-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.07.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.