eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czaplinek › Opracowanie projektu budowlanego zagospodarowania Ośrodka Sportów Wodnych przy ul. Nadbrzeże Drawskie 1 w Czaplinku.



Ogłoszenie z dnia 2008-10-01

Czaplinek: Opracowanie projektu budowlanego zagospodarowania Ośrodka Sportów Wodnych przy ul. Nadbrzeże Drawskie 1 w Czaplinku.
Numer ogłoszenia: 243563 - 2008; data zamieszczenia: 01.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy w Czaplinku , Rynek 6, 78-550 Czaplinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 375-50-31, fax. 0-94 3754361.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czaplinek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlanego zagospodarowania Ośrodka Sportów Wodnych przy ul. Nadbrzeże Drawskie 1 w Czaplinku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie projektów budowlanych planowanych do wykonania obiektów na terenie Ośrodka Sportów Wodnych w Czaplinku, zgodnie z zarysem koncepcji w wersji graficznej zagospodarowania terenu Ośrodka Sportów Wodnych nad jeziorem Drawskim w Czaplinku, którą dysponuje Zamawiający. 1. Wykaz obiektów planowanych do wykonania wchodzących w skład koncepcji. 1.1.Dom Rybaka - remont i modernizacja budynku istniejącego parterowego z poddaszem użytkowym o pow. użytkowej: 116 m2 parter i 165 m2 poddasze; pow. zabudowy 135 m2. - poddasze - 7 pokoi (14 miejsc noclegowych) z zapleczem sanitarnym, - parter - funkcja gastronomiczna z zapleczem. 1.2.Hangar na jednostki małe z warsztatem - modernizacja i remont budynku o pow. użytkowej 376 m2. 1.3.Falochron o długości 100,0 mb, szerokości w koronie 3,0 - 4,0 mb. 1.4.Nadbrzeże o długości 80,0 mb i szerokości do 4,0 m. 1.5.Pomosty żeglarskie - szt. 2 o długości 60,0 mb każdy i szerokości 3,0 m. 1.6.Slip o szerokości 4,0 m i długości 20,0 mb. 1.7.Ciągi piesze z małą architekturą stanowiącą dojścia miedzy obiektami. 1.8.Przyłącze wodno-kanalizacyjne. 1.9. Zamontowanie dźwigu o nośności do 3t stacjonarnego do wodowania jachtów, wyciągania ich z wody w celu naprawy i innych czynności transportowych. 1.10. Pochylnia przy hangarze o długości 6,0mb i szerokości 4,0mb. 1.11. Remont pomostu drewnianego istniejącego o l = 30mb i szer. 3,0 mb. 1.12. Pomost do cumowania jednostek wiosłowych o l = do 30,0 mb. 1.13. Pole campingowe w okresie letnim, a w okresie zimowym miejsca do przechowywania jachtów. 2. Zakres opracowania obejmuje wykonanie poniższych czynności i poniesieniem z tego tytułu niezbędnych kosztów: 1) opracowanie projektu budowlanego wraz z projektem wykonawczym dla całości zadania (wszystkie branże) - w 6 egzemplarzach na piśmie i 1 egz. w wersji elektronicznej, 2) niezbędne uzgodnienia projektu budowlanego oraz uzyskanie opinii, ekspertyz, koniecznych do uzyskania pozwolenia na budowę, 3) uzyskanie decyzji środowiskowej zgodnie z wytycznymi wynikającymi z przepisów szczególnych, 4) opracowanie szczegółowego kosztorysu inwestorskiego - 1 egz., 5) opracowanie przedmiaru robót w 1 egz. na piśmie i 1 egz. w wersji elektronicznej, 6) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - po 1 egz. na piśmie i po 1 egz. w wersji elektronicznej, 7) dokonania wszelkich uzgodnień z instytucjami i właścicielami działek, w tym z Zespołem Uzgadniania Dokumentacji w Drawsku Pom., 8) opracowania operatów wodno-prawnych oraz uzyskanie stosownych decyzji dla zadań projektowanych na wodzie, 9) uzyskanie pozwolenia na budowę na podstawie upoważnienia udzielonego wybranemu wykonawcy prac projektowych przez Zamawiającego. Czas uzyskania pozwolenia na budowę, bądź innych pozwoleń, zezwoleń, decyzji, wykracza poza umowny termin wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca po przekazaniu kompletu dokumentacji protokołem zdawczo -odbiorczym Zamawiającemu, w tym samym czasie, bądź możliwie najbliższym po skompletowaniu wymaganych decyzji administracyjnych, składa w 4 egz. wniosek o wydanie pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym w Drawsku Pom. Monitoruje proces związany z postępowaniem dotyczącym wydania pozwolenia, dostarczeniem zamawiającemu pozwolenia na budowę wraz z zatwierdzonym egzemplarzem dokumentacji budowlanej. 10) uzyskanie warunków dostawy wody i odbioru ścieków, energetycznych, gazowych, w zależności od dostawcy tychże mediów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonwcy muszą spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 i nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniać warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawcy muszą wykazać zaprojektowanie min. 2 obiekty satnowiące przedmiot zamówienia, na lądzie i na wodzie i wartości nie mniejszej niż o 10% ceny ofertowej brutto. Projektanci muszą posiadać uprawnienia do wykonywania dokumentacji projektowej w branży architektoniczno-konstrukcyjnej, łącznie z wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Główny projektant musi posiadać doświadczenie w kierowaniu pracami projektowymi w branży architektoniczno-konstrukcyjnej min. 3 lata. Dokonywanie oceny spełniania warunków odbywac się będzie zgodnie zformułą: spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4)Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością nie mniejszą niż o 10% ceny ofertowej brutto dokumentacji projektowej stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Spełnieniem tego warunku będzie zaprojektowanie co najmniej po 2 obiekty stanowiące przedmiot zamówienia, na gruncie i na wodzie. 5)Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Projektanci muszą posiadać uprawnienia do wykonywania dokumentacji projektowej w branży architektoniczno - konstrukcyjnej i instalacyjnej, łącznie z wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Główny projektant musi posiadać doświadczenie w kierowaniu pracami projektowymi w branży architektoniczno-konstrukcyjnej min 3 lata..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czaplinek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy, pokój nr 12 ul. Rynek 6 78-550 Czaplinek.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy, pokój nr 7 ul. Rynek 6 78-550 Czaplinek.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.