eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › WYKONANIE REMONTU ULICY TOWAROWEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-11-07

Piotrków Trybunalski: WYKONANIE REMONTU ULICY TOWAROWEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
Numer ogłoszenia: 243538 - 2008; data zamieszczenia: 07.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 228900 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji, ul. Belzacka 176, Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7339252, faks 044 7329253.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE REMONTU ULICY TOWAROWEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: WYKONANIE REMONTU ULICY TOWAROWEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM ZAKRES ZAMÓWIENIA OBEJMUJE: 1. Rozbiórka istniejącej nawierzchni, krawężników i chodników. 2. Wykonanie korytowania do projektowanych rzędnych. 3. Wykonanie podbudowy. 4. Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno-bitumicznych grub. 4 cm. 5. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek SMA grub. 4 cm. 6. Wbudowanie krawężników betonowych. 7. Wykonanie ścieku przykrawężnikowego. 8. Wykonanie chodników z kostki betonowej grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej. 9. Wykonanie nawierzchni na zjazdach. 10. Wykonanie humusowania terenów zielonych. 11. Regulacja wysokościowa urządzeń podziemnych. 12. Wykonanie przykanalika kanalizacji deszczowej. W RAMACH W/W ROBÓT, WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO: - Usunięcia wszelkiego rodzaju odpadów poza pas drogowy. Odpady stanowią własność Wykonawcy (koszty wszelkich działań wynikających z ustawy o odpadach, obciążają Wykonawcę). - Opracowanie projektów organizacji ruchu. - Pokrycia kosztów pełnej obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją. - Wykonanie, utrzymanie w czasie trwania robót oraz demontaż po wykonaniu robót, oznakowania robót, zgodnie z projektem organizacji ruchu. - Wykonanie wszystkich badań potrzebnych dla udokumentowania wymaganej jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów. - Wykonawca na koszt własny zorganizuje zaplecze budowy oraz zapewni miejsca składowania odpadów. Wykonawca pokryje koszty pobranej energii elektrycznej i wody oraz innych czynników niezbędnych do realizacji robót - Zabezpieczenie terenu robót na czas ich wykonywania zgodnie z wymaganymi przepisami oraz pokrycia kosztów z tym związanych. - Przeniesienie na swój koszt znaków osnowy geodezyjnej w przypadku, gdy w/w znaki znajdują się na terenie realizacji robót po uprzednim uzgodnieniu z referatem Geodezji Kartografii i Katastru Urzędu Miasta ul. Szkolna 28, 97-300 Piotrków Tryb. UWAGA ! Wszystkie prace należy wykonywać zgodnie zobowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności zgodnie z zasadami zawartymi w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, załączonych do niniejszej specyfikacji. Wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne Certyfikaty, Aprobaty Techniczne i Deklaracje Zgodności. ZALECENIA ORGANIZACJI ROBÓT Wykonawca powinien realizować roboty przy zastosowaniu następujących wymagań organizacji robót (zalecenia GDDP w Warszawie): - przyspieszenie realizacji robót, - zmniejszenie utrudnień ruchu drogowego dla użytkowników. Dla osiągnięcia w/w celów należy zwrócić szczególną uwagę na : - zmianowość prac dla wybranych asortymentów robót, jak na przykład: - roboty nawierzchniowe -12 godzinny dzień pracy (do zmierzchu)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 482000.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.11.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH PEUK S.A., UL. ROOSEVELTA 39, 97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 482000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 482000.00 oferta z najwyższą ceną: 482000.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.