eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biłgoraj › Opracowanie koncepcji oraz projektu budowlano-wykonawczego na budowę ulic w os. Nowakowskiego wraz z odwodnieniem i oświetleniem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-01

Biłgoraj: Opracowanie koncepcji oraz projektu budowlano-wykonawczego na budowę ulic w os. Nowakowskiego wraz z odwodnieniem i oświetleniem
Numer ogłoszenia: 243511 - 2008; data zamieszczenia: 01.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Biłgoraj , Plac Wolności 16, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 084 6869600, fax. 084 6869665.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bilgoraj.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie koncepcji oraz projektu budowlano-wykonawczego na budowę ulic w os. Nowakowskiego wraz z odwodnieniem i oświetleniem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia obejmuje: Opracowanie projektu koncepcyjnego; Opracowanie projektu budowlanego i projektów wykonawczych dla ulic klasy L i D wraz z ciągami pieszo jezdnymi o łącznej długości ok. 4 500 mb.i pozostałych branż. Łączna powierzchnia jezdni i chodników ok. 30 000 m 2 . Opracowanie niezbędnych uzupełniających badań geologicznych dla całości zadania; Pozyskanie niezbędnych uzgodnień, opinii dokumentacji oraz opracowań branżowych i innych dla których uzyskania nie potrzebne jest przedłożenie decyzji celu publicznego lub decyzji o lokalizacji drogi; Pozyskanie warunków technicznych dla budowy lub przebudowy niezbędnej infrastruktury technicznej; Opracowanie map do celów projektowych; Opracowanie materiałów i wniosku o wydanie decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych zgody na realizację przedsięwzięcia; Pełnienie nadzorów autorskich; Dokumentacja projektowa powinna odpowiadać wymaganiom technicznym i terminowym określonym w SIWZ, w szczególności wymaganiom stawianym specyfikacji technicznej dla wykonania dokumentacji. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej w terenie objętym dokumentacją projektową w celu oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.40.00 - 74.22.40.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 3 000,00 zł, słownie: trzy tysiące złotych. Wykonawca wnosi wadium: w pieniądzu, sposób przekazania: - na konto zamawiającego w PKO BP O/Biłgoraj, nr 72 1020 5385 0000 9202 0004 2549 lub w jednej z poniżej podanych form: - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). przed upływem terminu składania ofert. Przy czym wniesione wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.Decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu podpisanego i poświadczonego za zgodność z oryginałem, wystawionego przez wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w SIWZ, kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Ponadto do oferty należy dołączyć w osobnym opakowaniu oryginał tego dokumentu - nie bindować i nie zszywać z ofertą. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogąwziąść udział wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Złożą oświadczenie, że spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych 3.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4.Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie; 5. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, która zgodnie z wymogami art.12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1128 z póź. zm) . 6. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia posiada do wykorzystania środki w postaci kredytu odnawialnego. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie przeprowadzona zgodnie z regułą spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1a. Oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 w związku z art.22 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załączonego do SIWZ; 1b.Aktualne ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu; 1c.Aktualne ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie i dokumenty wymienione powyżej składa oddzielnie 1d. Aktualna( wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy P.z.p. 1e.Aktualna (wystawiona w terminie j/w) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt.9 P.z.p dla podmiotów zbiorowych. Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie i dokumenty wymienione powyżej składa oddzielnie. 2.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo Zamówień publicznych -wg wzoru określonego w załączniku do SIWZ. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie sklada każdy z wykonawców lub pełnomocnik działający w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 3.Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego dokument ten składa oddzielnie 4.Wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - min. 2 dokumentacje techniczne obejmujące: koncepcję programowo przestrzenną , projekty budowlano wykonawcze z czego jedna z nich musi obejmować : odwodnienie, oświetlenie o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł. Wykaz zamówień należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Do wykazu zamówień należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, doświadczenie zawodowe będzie oceniane łącznie. 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w jego wykonaniu wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Do oferty należy dołączyc wykaz osób którzy będą stanowić zespół projektowy w tym: Osobę głównego projektanta -wymagany staż 5 lat, Projektanta w branzy drogowej - wymagany staz 2 lata; Projektanta robót kanalizacji deszczowej, sanitarnej - wymagany staż 2 lata; Projektanta robót elektrycznych- wymagany staż 2 lata; Wymienieni projektanci winni posiadać uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego- wykaz osób i podmiotów będzie oceniany łącznie. 6. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert, w których wykonawca posiada rachunek potwierdzająca że: posiadają środki finansowe lub posiadaja zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż kwota brutto w składanej ofercie w postaci: - środków finansowych w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo- kredytowej(potwierdzenie salda) lub -promesy kredytowej, z której wynika zdolność kredytowa wykonawcy. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego składają informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w których wykonawcy posiadają rachunki , potwierdzające, że wykonawcy( lub jeden z wykonawców) posiadają łącznie środki finansowe lub łącznie ( albo jeden z wykonawców) posiadają zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż kwota brutto w składanej ofercie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bilgoraj-m.netbip.pl - zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Biłgoraj Plac Wolności 16 23-400 Biłgoraj.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Biłgoraj Plac Wolności 16 23-400 Biłgoraj pok. nr 13 (sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający zamierza złożyć wniosek o dofinansowanie zadania z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 -2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.