eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Utworzenie bazy implantów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-07

Katowice: Utworzenie bazy implantów
Numer ogłoszenia: 243377 - 2010; data zamieszczenia: 07.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 175183 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego, ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice, woj. śląskie, tel. , faks 032 2514533.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utworzenie bazy implantów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest utworzenie w Szpitalu w Oddziale Urazowo - Ortopedycznym - Blok Operacyjny w Katowicach przy ul. Józefowskiej 119 /Bazy Implantów/, w skład której wchodzi: a. zapewnienie towaru: niesterylnych zespoleń nasady kości udowej, sterylnych endoprotez połowiczych, sterylnych endoprotez całkowitych, cementu do endoprotez, implantów do rekonstrukcji więzadła krzyżowego, implantów do zespolenia kości długich nad powierzchnią skóry, implantów do małoinwazyjnej metody leczenia zniekształceń stopy (tzw. palucha koślawego), wkrętów kaniulowanych w ilościach wskazanych w Załączniku nr 6 do SIWZ b. zapewnienie instrumentarium c. pozostawienie w stałej dyspozycji Zamawiającego towaru ujętego w pkt a. i uzupełnianie na bieżąco /Bazy Implantów/. Szacunkowe ilości towaru przewidzianego przez Zamawiającego do użycia w trakcie trwania umowy przedstawia Załącznik Nr 2 do SIWZ - Formularz Cenowy podzielony na Pakiety od Nr 1 do Nr 8. 1. Wykonawca na czas trwania umowy zapewni nieodpłatnie instrumentarium do zakładania zaoferowanych implantów i utworzy /Bazę Implantów/ w Oddziale Urazowo - Ortopedycznym - Blok Operacyjny w Zespole nr 2 - Katowice ul. Józefowska 119. Potrzebną do utworzenia /Bazy Implantów/ ilość towaru określa Załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Utworzenie /Bazy Implantów/ polegać będzie na tym, że Wykonawca w terminie 10 dni od daty zawarcia umowy przekaże na podstawie /Protokołu przekazania/ instrumentarium do zakładania implantów i implanty, wg rodzaju i ilości określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ bez wystawiania na tę partię towaru faktury VAT. W trakcie obowiązywania umowy potrzebny rodzaj i rozmiar implantów będzie uzupełniany na bieżąco na podstawie zamówienia przesłanego faksem do Wykonawcy, który będzie zwrotnie potwierdzał jego otrzymanie i w terminie do 5 dni dostarczy towar. 3. Na wykorzystany z /Bazy Implantów/, towar będzie wystawiana każdorazowo faktura VAT. Podstawą do jej wystawienia będzie zawiadomienie Wykonawcy dokonane przez osobę odpowiedzialną ze strony Zamawiającego za nadzór nad /Bazą Implantów/. 4. Zakończeniem realizacji umowy będzie zwrot implantów z /Bazy Implantów/ wraz z instrumentarium na podstawie /Protokołu zdawczo - odbiorczego/ podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy i końcowe rozliczenie umowy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na kompletne Pakiety. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARNO-MED Sp. z o.o., ul. Kolejowa 24, Mietków, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9813,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9250,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9250,00 / Oferta z najwyższą ceną: 42500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Aesculap Chifa Sp. z o.o., ul. Tysiąclecia 14, Nowy Tomyśl, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 18000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Aesculap Chifa Sp. z o.o., ul. Tysiąclecia 14, Nowy Tomyśl, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 40000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 40000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 46010,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Pakiet nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIOMET Polska Sp. z o.o., ul. Płowiecka 75, Warszawa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10130,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8132,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8132,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13600,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Pakiet nr 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Aesculap Chifa Sp. z o.o., ul. Tysiąclecia 14, Nowy Tomyśl, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4719,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Pakiet nr 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BHH MIKROMED Sp. z o.o., ul. Katowicka 11, Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10541,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11283,69

  • Oferta z najniższą ceną: 11283,69 / Oferta z najwyższą ceną: 11283,69

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Pakiet nr 7

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Merete Medical Sp. z o.o., ul. Poranna 31d, Wrocław, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42416,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 45385,12

  • Oferta z najniższą ceną: 45385,12 / Oferta z najwyższą ceną: 45385,12

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Pakiet nr 8

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BHH MIKROMED Sp. z o.o., ul. Katowicka 11, Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6175,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3710,62

  • Oferta z najniższą ceną: 3710,62 / Oferta z najwyższą ceną: 3710,62

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.