eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Roboty remontowe w placówkach miejskich, z podziałem na zadaniazad. 1Ochotnicza Straż Pożarna w dzielnicy Boguszowice; zad. 2Ochotnicza Straż Pożarna w dzielnicy Chwałowice; zad. 3Ochotnicza Straż Pożarna w dzielnicy Kłokocin; zad. 4Ochotnicza Straż Pożarna w dzielnicy Ochojec; zad. 5Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego w dzielnicy Śródmieście; zad. 6Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego w dzielnicy Śródmieście; zad. 7Kryta Pływalnia i hala sportowa MOSiR w dzielnicy Śródmieście;

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-21

Rybnik: Roboty remontowe w placówkach miejskich, z podziałem na zadania: zad. 1: Ochotnicza Straż Pożarna w dzielnicy Boguszowice; zad. 2: Ochotnicza Straż Pożarna w dzielnicy Chwałowice; zad. 3: Ochotnicza Straż Pożarna w dzielnicy Kłokocin; zad. 4: Ochotnicza Straż Pożarna w dzielnicy Ochojec; zad. 5: Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego w dzielnicy Śródmieście; zad. 6: Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego w dzielnicy Śródmieście; zad. 7: Kryta Pływalnia i hala sportowa MOSiR w dzielnicy Śródmieście;
Numer ogłoszenia: 243372 - 2014; data zamieszczenia: 21.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik , ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w placówkach miejskich, z podziałem na zadania: zad. 1: Ochotnicza Straż Pożarna w dzielnicy Boguszowice; zad. 2: Ochotnicza Straż Pożarna w dzielnicy Chwałowice; zad. 3: Ochotnicza Straż Pożarna w dzielnicy Kłokocin; zad. 4: Ochotnicza Straż Pożarna w dzielnicy Ochojec; zad. 5: Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego w dzielnicy Śródmieście; zad. 6: Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego w dzielnicy Śródmieście; zad. 7: Kryta Pływalnia i hala sportowa MOSiR w dzielnicy Śródmieście;.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe w placówkach miejskich, z podziałem na zadania: zad. 1: Ochotnicza Straż Pożarna w dzielnicy Boguszowice; remont pomieszczenia zaplecza na potrzeby organizacji spotkań. Zakres robót: - rozbiórka drewnianej podłogi na gruncie, demontaż boazerii z płyt pilśniowych, wykucie stolarki drzwiowej i powiększenie otworów, skucie spękanych i zmurszałych tynków, - wykonanie podposadzkowej płyty betonowej, - ułożenie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej posadzki, - wykonanie zbrojonej wylewki cementowej, - wykonanie okładziny ścian z płyt G-K na plackach oraz instalacja ścianki wydzielającej aneks kuchenno-gospodarczy z płyt G-K na ruszcie stalowym, - wykonanie nowej instalacji elektrycznej i wod-kan (w zakresie aneksu kuchenno-gospodarczego), - montaż modułowego, kasetonowego sufitu podwieszanego (60 x 60 cm), - montaż stolarki drzwiowej, - zabudowa aneksu kuchenno-gospodarczego (okładzina z płytek ceramicznych, blat kuchenny dł. 2,4 m, zlew, szafki podblatowe), - montaż armatury sanitarnej i osprzętu elektrycznego, - roboty malarskie. zad. 2: Ochotnicza Straż Pożarna w dzielnicy Chwałowice; remont sanitariatu. Zakres robót: - roboty demontażowe (wykucie ościeżnic drzwiowych, demontaż armatury i instalacji wewnętrznych, rozbiórka ścianek działowych, odbicie okładzin z płytek, skucie posadzki, przebicie otworu drzwiowego), - usunięcie, wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki, - wykonanie wylewki cementowej na posadzce, - uzupełnienie tynków, - wykonanie ścianek działowych oraz sufitu podwieszanego z płyt G-K na ruszcie stalowym, - wykonanie nowej instalacji elektrycznej i wod-kan, - okładziny ścian i posadzki z płytek ceramicznych, - montaż stolarki drzwiowej, - montaż armatury sanitarnej i osprzętu elektrycznego, - roboty malarskie, - montaż ścianki kabiny WC z płyty z laminatu HPL, - przemurowanie kominów wraz z uzupełnieniem tynków i naprawą obróbek blacharskich. zad. 3: Ochotnicza Straż Pożarna w dzielnicy Kłokocin; remont posadzki sali wielofunkcyjnej i schodów zewnętrznych. Zakres robót: - demontaż podłogi z paneli laminowanych oraz cokolików, - częściowa wymiana deszczułek, - cyklinowanie i lakierowanie parkietu, - montaż cokolików, - skucie stopni schodów zewnętrznych, - wykonanie szalunku, zbrojenie i betonowanie biegu schodowego i pocznika, - przebudowa i malowanie balustrady, - wykonanie okładziny schodów i podestu płytek ceramicznych, - wykonanie nawierzchni przed schodami z bruku betonowego, - naprawa daszku nad wejściem (wymiana rynny, obróbek blacharskich i pokrycia z papy). zad. 4: Ochotnicza Straż Pożarna w dzielnicy Ochojec; remont podłogi w sali spotkań. Zakres robót: - wykonanie podkładu z piasku w gotowym wykopie, - wykonanie płyty podposadzkowej z chudego betonu, - ułożenie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej posadzki, - wykonanie zbrojonej wylewki cementowej, - wykonanie wylewki samopoziomującej, - ułożenie parkietu z deszczułek wraz z cyklinowaniem i lakierowaniem, - wykonanie na części pomieszczenia posadzki z płytek ceramicznych, - montaż cokolików drewnianych. zad. 5: Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego w dzielnicy Śródmieście; wymiana wykładziny podłogowej w pomieszczeniu socjalnym. Zakres robót: - zerwanie istniejącej wykładziny, - uzupełnienie wylewki i tynków, - wykonanie wylewki samopoziomującej, - ułożenie nowej wykładziny rulonowej PVC wraz z montażem cokolików. zad. 6: Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego w dzielnicy Śródmieście; renowacja drewnianych stopni w klatce schodowej. Zakres robót: - demontaż stopni schodowych, - cyklinowanie stopni i podestów, - lakierowanie, - ponowny montaż stopni. zad. 7: Kryta Pływalnia i hala sportowa MOSiR w dzielnicy Śródmieście; renowacja parkietu hali oraz przebudowa szatni w holu głównym. Zakres robót: - inwentaryzacja linii pół gry, - demontaż drabinek gimnastycznych, obudów grzejników, kratek wentylacyjnych w posadzce oraz cokolików, - cyklinowanie i lakierowanie parkietu hali sportowej, - odtworzenie linii pól gry zgodnie z obecną, zinwentaryzowaną geometrią, - roboty rozbiórkowe w szatni w holu głównym (blat podawczy, ścianka podblatowa, boazeria z paneli PVC, stalowa konstrukcja wieszaków, stolarka drzwiowa, wykładzina podłogowa, wylewka cementowa), - zamurowanie otworu drzwiowego, - uzupełnienie tynków, - wykonanie nowej wylewki cementowej, - wykonanie posadzki z płytek ceramicznych, - roboty malarskie, - dostawa i montaż szafek ubraniowych z laminatu HPL (wymiar pojedynczej szafki: szerokość 30 cm, głębokość 50 cm, wysokość 80 cm) zakres dostawy obejmuje 10 szafek pojedynczych i 20 szafek podwójnych (w układzie pionowym o wysokości 1,6 m); łącznie 50 boksów; zarówno szafki pojedyncze jak i podwójne na regulowanych stopkach; zamki z kluczykiem i mechanizmem wrzutowym na monetę o nominale 2 zł. Szczegółowy zakres prac precyzują specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót i przedmiary robót.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.43.00.00-0, 45.43.10.00-7, 45.43.21.11-5, 45.43.21.14-6, 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 3 roboty ogólnobudowlane, każda z nich o wartości co najmniej 10.000,00 zł brutto (dotyczy zadań: 1, 2, 3). Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 3 roboty ogólnobudowlane, każda z nich o wartości co najmniej 30.000,00 zł brutto (dotyczy zadań: 4 i 7). W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia inwestycji (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Kosztorys.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: 1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w niżej opisanych przypadkach: 1) w zakresie zmian wartości wynagrodzenia, o którym mowa w § 7 ust. 1, w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, co zostanie poprzedzone sporządzeniem protokołów konieczności. Wynagrodzenie zostanie zmienione o wartość wynikającą z protokołów konieczności 2) przedłużenie terminu realizacji umowy w przypadku konieczności przerwania robót w wyniku napotkania niezinwentaryzowanych instalacji lub niezinwentaryzowanego elementu konstrukcji, kolidujących z prowadzonymi robotami, o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót z uwagi na konieczność ich przebudowy. 2. Podstawą przedłużenia terminu umownego, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 jest zgłoszenie przerwania robót budowlanych przez Wykonawcę w dacie ich przerwania, ze wskazaniem przyczyny ich wstrzymania, potwierdzone każdorazowo przez Zamawiającego w formie pisemnej. Przedłużenie terminu nastąpi w oparciu o aneks do umowy. Podstawą sporządzenia aneksu do umowy będzie wniosek Wykonawcy w którym Zamawiający potwierdzi okres wstrzymania robót na podstawie okoliczności opisanych w ust. 1 pkt 2.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dla zadań 5 i 6 - dotacja Starostwa Powiatowego w wysokości 43% wartości zamówienia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ochotnicza Straż Pożarna w dzielnicy Boguszowice; remont pomieszczenia zaplecza na potrzeby organizacji spotkań..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. 1: Ochotnicza Straż Pożarna w dzielnicy Boguszowice; remont pomieszczenia zaplecza na potrzeby organizacji spotkań. Zakres robót: - rozbiórka drewnianej podłogi na gruncie, demontaż boazerii z płyt pilśniowych, wykucie stolarki drzwiowej i powiększenie otworów, skucie spękanych i zmurszałych tynków, - wykonanie podposadzkowej płyty betonowej, - ułożenie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej posadzki, - wykonanie zbrojonej wylewki cementowej, - wykonanie okładziny ścian z płyt G-K na plackach oraz instalacja ścianki wydzielającej aneks kuchenno-gospodarczy z płyt G-K na ruszcie stalowym, - wykonanie nowej instalacji elektrycznej i wod-kan (w zakresie aneksu kuchenno-gospodarczego), - montaż modułowego, kasetonowego sufitu podwieszanego (60 x 60 cm), - montaż stolarki drzwiowej, - zabudowa aneksu kuchenno-gospodarczego (okładzina z płytek ceramicznych, blat kuchenny dł. 2,4 m, zlew, szafki podblatowe), - montaż armatury sanitarnej i osprzętu elektrycznego, - roboty malarskie. Szczegółowy zakres prac precyzują specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót i przedmiary robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.43.00.00-0, 45.43.10.00-7, 45.43.21.11-5, 45.43.21.14-6, 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ochotnicza Straż Pożarna w dzielnicy Chwałowice; remont sanitariatu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. 2: Ochotnicza Straż Pożarna w dzielnicy Chwałowice; remont sanitariatu. Zakres robót: - roboty demontażowe (wykucie ościeżnic drzwiowych, demontaż armatury i instalacji wewnętrznych, rozbiórka ścianek działowych, odbicie okładzin z płytek, skucie posadzki, przebicie otworu drzwiowego), - usunięcie, wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki, - wykonanie wylewki cementowej na posadzce, - uzupełnienie tynków, - wykonanie ścianek działowych oraz sufitu podwieszanego z płyt G-K na ruszcie stalowym, - wykonanie nowej instalacji elektrycznej i wod-kan, - okładziny ścian i posadzki z płytek ceramicznych, - montaż stolarki drzwiowej, - montaż armatury sanitarnej i osprzętu elektrycznego, - roboty malarskie - montaż ścianki kabiny WC z płyty z laminatu HPL, - przemurowanie kominów wraz z uzupełnieniem tynków i naprawą obróbek blacharskich. Szczegółowy zakres prac precyzują specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót i przedmiary robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.43.00.00-0, 45.43.10.00-7, 45.43.21.11-5, 45.43.21.14-6, 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ochotnicza Straż Pożarna w dzielnicy Kłokocin; remont posadzki sali wielofunkcyjnej i schodów zewnętrznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. 3: Ochotnicza Straż Pożarna w dzielnicy Kłokocin; remont posadzki sali wielofunkcyjnej i schodów zewnętrznych. Zakres robót: - demontaż podłogi z paneli laminowanych oraz cokolików, - częściowa wymiana deszczułek, - cyklinowanie i lakierowanie parkietu, - montaż cokolików, - skucie stopni schodów zewnętrznych, - wykonanie szalunku, zbrojenie i betonowanie biegu schodowego i pocznika, - przebudowa i malowanie balustrady, - wykonanie okładziny schodów i podestu płytek ceramicznych, - wykonanie nawierzchni przed schodami z bruku betonowego, - naprawa daszku nad wejściem (wymiana rynny, obróbek blacharskich i pokrycia z papy).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.43.00.00-0, 45.43.10.00-7, 45.43.21.14-6, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Ochotnicza Straż Pożarna w dzielnicy Ochojec; remont podłogi w sali spotkań..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. 4: Ochotnicza Straż Pożarna w dzielnicy Ochojec; remont podłogi w sali spotkań. Zakres robót: - wykonanie podkładu z piasku w gotowym wykopie, - wykonanie płyty podposadzkowej z chudego betonu, - ułożenie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej posadzki, - wykonanie zbrojonej wylewki cementowej, - wykonanie wylewki samopoziomującej, - ułożenie parkietu z deszczułek wraz z cyklinowaniem i lakierowaniem, - wykonanie na części pomieszczenia posadzki z płytek ceramicznych, - montaż cokolików drewnianych. Szczegółowy zakres prac precyzują specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót i przedmiary robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.43.00.00-0, 45.43.10.00-7, 45.43.21.14-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego w dzielnicy Śródmieście; wymiana wykładziny podłogowej w pomieszczeniu socjalnym..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. 5: Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego w dzielnicy Śródmieście; wymiana wykładziny podłogowej w pomieszczeniu socjalnym. Zakres robót: - zerwanie istniejącej wykładziny, - uzupełnienie wylewki i tynków, - wykonanie wylewki samopoziomującej, - ułożenie nowej wykładziny rulonowej PVC wraz z montażem cokolików. Szczegółowy zakres prac precyzują specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót i przedmiary robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.43.00.00-0, 45.43.21.11-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego w dzielnicy Śródmieście; renowacja drewnianych stopni w klatce schodowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. 6: Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego w dzielnicy Śródmieście; renowacja drewnianych stopni w klatce schodowej. Zakres robót: - demontaż stopni schodowych, - cyklinowanie stopni i podestów, - lakierowanie, - ponowny montaż stopni. Szczegółowy zakres prac precyzują specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót i przedmiary robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.43.00.00-0, 45.43.21.14-6, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kryta Pływalnia i hala sportowa MOSiR w dzielnicy Śródmieście; renowacja parkietu hali oraz przebudowa szatni w holu głównym..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. 7: Kryta Pływalnia i hala sportowa MOSiR w dzielnicy Śródmieście; renowacja parkietu hali oraz przebudowa szatni w holu głównym. Zakres robót: - inwentaryzacja linii pół gry, - demontaż drabinek gimnastycznych, obudów grzejników, kratek wentylacyjnych w posadzce oraz cokolików, - cyklinowanie i lakierowanie parkietu hali sportowej, - odtworzenie linii pól gry zgodnie z obecną, zinwentaryzowaną geometrią, - roboty rozbiórkowe w szatni w holu głównym (blat podawczy, ścianka podblatowa, boazeria z paneli PVC, stalowa konstrukcja wieszaków, stolarka drzwiowa, wykładzina podłogowa, wylewka cementowa), - zamurowanie otworu drzwiowego, - uzupełnienie tynków, - wykonanie nowej wylewki cementowej, - wykonanie posadzki z płytek ceramicznych, - roboty malarskie, - dostawa i montaż szafek ubraniowych z laminatu HPL (wymiar pojedynczej szafki: szerokość 30 cm, głębokość 50 cm, wysokość 80 cm) zakres dostawy obejmuje 10 szafek pojedynczych i 20 szafek podwójnych (w układzie pionowym o wysokości 1,6 m); łącznie 50 boksów; zarówno szafki pojedyncze jak i podwójne na regulowanych stopkach; zamki z kluczykiem i mechanizmem wrzutowym na monetę o nominale 2 zł. Szczegółowy zakres prac precyzują specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót i przedmiary robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.45.30.00-0, 45.43.10.00-7, 45.43.21.14-6, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.