eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › Dostawa krzeseł do sali odczytowej w budynku Domu Kultury przy ul. Broniewskiego 4 w Chrzanowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-17

Chrzanów: Dostawa krzeseł do sali odczytowej w budynku Domu Kultury przy ul. Broniewskiego 4 w Chrzanowie
Numer ogłoszenia: 243356 - 2009; data zamieszczenia: 17.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji , ul. Broniewskiego 4, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 6233086, faks 032 6233087.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.moksir.chrzanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa krzeseł do sali odczytowej w budynku Domu Kultury przy ul. Broniewskiego 4 w Chrzanowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: - dostawę i montaż krzeseł audytoryjnych w ilości 120 sztuk z pulpitem i haczykiem na torbę w ilości 116 sztuk - dostawę 12 sztuk paneli frontowych z przesuwnymi pulpitami w tym 9 sztuk przed I rzędem, 3 szt. przed II rzędem wykonanych ze sklejki gr. 14 mm, wyposażonych w haczyki oraz ich montaż do podłoża sali - dostawę 10 szt. krzeseł wolnostojących do sali odczytowej w budynku Domu Kultury przy ul. Broniewskiego 4 w Chrzanowie. Krzesła audytoryjne muszą być fabrycznie nowe oraz muszą spełniać wszelkie normy wymagane od tego typu mebli, związane z aktualnie obowiązującymi przepisami i normami w zakresie BHP, p.poż., higieniczności, w szczególności posiadać atesty badań wytrzymałościowych w zakresie bezpieczeństwa użytkowania, ogniotrwałości wystawionych przez podmioty uprawnione do kontroli jakości. Podłoga w sali w której będą montowane krzesła audytoryjne jest pokryta klepką drewnianą grubości 22 mm klejoną na betonie. Sposób rozmieszczenia krzeseł w sali odczytowej przedstawia rys. nr 1 stanowiący załącznik do siwz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia I. Krzesła audytoryjne muszą spełniać następujące wymogi: Krzesło trwale montowane na ramie metalowej, siedzisko i oparcie ergonomiczne ze sklejki bukowej przetłaczanej 3D, z nakładkami tapicerowanymi na siedzisku i oparciu, wyposażone w system cichego zamykania. 1. Wymiary krzesła: a) wysokość całkowita 1225 mm (ze złożoną półką) b) głębokość złożonego krzesła 330 mm c) szerokość krzesła pojedynczego 600 mm d) głębokość siedziska 430 mm 2. Konstrukcja krzesła: Rama metalowa z profili stalowych, spawana i lakierowana proszkowo w kolorze RAL 9006. Zaślepki i osłony wykonane z tworzywa sztucznego w kolorze harmonizującym z kolorem ramy. 3. Siedzisko: a) siedzisko ergonomiczne, uchylne, system składania sprężynowy, wykonane ze sklejki bukowej wielowarstwowej o grubości min 12 mm, na ramie wykonanej z rur stalowych, z nakładką tapicerowaną o grubości min 35 mm, na sklejce bukowej, wypełnioną gąbką CM - 24 30 mm, wytapicerowaną tkaniną posiadającą odporność na ścieranie min 100.000 cykli Martindale, z szytymi boczkami. Kolor tapicerki krzeseł ciemnopomarańczowy lub rudopomarańczowy. Do oferty należy załączyć wzorniki kolorów tapicerki foteli b) siedzisko bezpieczne w użytkowaniu, szczególnie przez osoby o mniejszej sprawności fizycznej, odporne na intensywną eksploatację, czynności konserwacji ograniczone do minimum, czynności regulacji i smarowania wyeliminowane 4. Oparcie: Oparcie ergonomiczne, zamocowane do ramy metalowej, wykonane ze sklejki bukowej wielowarstwowej o grubości min 12 mm, z nakładką tapicerowaną o grubości min 35 mm na sklejce bukowej, wypełnioną gąbką CM-24, wytapicerowaną tkaniną posiadającą odporność na ścieranie min 100.000 cykli Martindale, z szytymi boczkami 5. Pulpit: Bezpieczny, składany, przesuwny (z możliwością przesunięcia), wykonany ze sklejki grubości 14 mm. Pulpit mocowany do metalowej konstrukcji krzesła. Pulpit bezpieczny w użytkowaniu, pozbawiony elementów zagrażających bezpieczeństwu użytkownika. Niedopuszczalne jest stosowanie mechanizmu nożycowego lub dźwigniowego. Nie dopuszcza się pulpitów wykonanych z płyty wiórowej. II. Krzesła wolnostojące z oparciem: Kolorystyka obić oraz stelażu krzeseł wolnostojących powinna być zgodna z kolorystyką krzeseł audytoryjnych. III. Wymagane atesty i badania, które należy dołączyć do oferty: a) atest (sprawozdanie) wytrzymałościowy w zakresie bezpieczeństwa użytkowania zgodnie z normą PN-EN 12727:2004, stopień 4 b) klasyfikacja ogniowa w zakresie zapalności mebli tapicerskich zgodnie z normą PN-EN 1021-1:2006, PN-EN 1021-2:2006, klasyfikująca produkt jako trudno zapalny wydana przez Instytut Techniki Budowlanej lub równoważne c) Atest Higieniczny wydany przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego - Państwowy Zakład Higieny d) Klasyfikacja ogniowa w zakresie wydzielania toksycznych produktów spalania zgodnie z normą PN-B-02855:1988 w zakresie ochrony przeciwpożarowej budynków wydana przez Instytut Techniki Budowlanej lub równoważne..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.30.00 - Różne siedziska i krzesła 39.11.20.00 - Krzesła .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 5.3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1) wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania 2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3. 5.4 Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: 1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji 2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 3) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.; 4) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, jeżeli Zamawiający żąda wniesienia wadium lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 5.5. Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp. 5.6. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z regułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 6 SIWZ i dołączonych do oferty. W przypadku nie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta zostanie odrzucona..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunku zawartego w pkt. 5.1.1 SIWZ Wykonawca przedłoży: a) Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione lub upoważnione przez Wykonawcę Formularz oferty sporządzony według załącznika nr 1 do SIWZ b) Pełnomocnictwo dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa , jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, czyli uczestników konsorcjum c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów występujących wspólnie dotyczy to każdego z nich W celu potwierdzenia spełnienia warunku zawartego w pkt. 5.1.2 SIWZ Wykonawca przedłoży: d) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz odbiorców wraz z potwierdzeniem, że dostawy zostały wykonane należycie (załącznik nr 2). W przypadku braku potwierdzenia należytego wykonania dostaw na wykazie prosimy o załączenie dokumentów (np. referencji) potwierdzających wymagane informacje. e) Informacja o osobie, która będzie odpowiedzialna za realizację zamówienia - zał. nr 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku zawartego w pkt. 5.1.3 i 5.1.4 SIWZ Wykonawca przedłoży: f) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu określonym w SIWZ oraz w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych jak również nie podleganiu wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy (załącznik nr 4) - w przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów występujących wspólnie dotyczy to każdego z nich. Oprócz dokumentów wymienionych powyżej Wykonawca załącza: g) Informację o zakresie robót, które Wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom - zał. nr 5 (Dokument nie jest wymagany w przypadku, gdy Wykonawca nie przewiduje powierzenia części zamówienia podwykonawcom) h) Atesty wystawione przez podmioty uprawnione do kontroli jakości na: a) atest (sprawozdanie) wytrzymałościowy w zakresie bezpieczeństwa użytkowania zgodnie z normą PN-EN 12727:2004, stopień 4 b) klasyfikacja ogniowa w zakresie zapalności mebli tapicerskich zgodnie z normą PN-EN 1021-1:2006, PN-EN 1021-2:2006, klasyfikująca produkt jako trudno zapalny wydana przez Instytut Techniki Budowlanej lub równoważne c) Atest Higieniczny wydany przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego - Państwowy Zakład Higieny d) Klasyfikacja ogniowa w zakresie wydzielania toksycznych produktów spalania zgodnie z normą PN-B-02855:1988 w zakresie ochrony przeciwpożarowej budynków wydana przez Instytut Techniki Budowlanej lub równoważne. i) model proponowanego fotela i krzesła. 6.1. W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentu, o których mowa w pkt. 6c, zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z § 2 Rozporządzenia PRM z dn. 19.05.06r. z późn. zm. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawców oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.moksir.chrzanow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MOKSiR ul. Broniewskiego 4 32-500 Chrzanów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2009 godzina 10:00, miejsce: MOKSiR Chrzanów, ul. Broniewskiego 4, pok. nr 9.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.