eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zagnańsk › Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego do Nadleśnictwa Zagnańsk

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-06

Zagnańsk: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego do Nadleśnictwa Zagnańsk
Numer ogłoszenia: 243352 - 2007; data zamieszczenia: 06.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Zagnańsk, ul. Przemysłowa 10A, 26-050 Zagnańsk, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3001044-46, fax 041 3001044-46.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radom.lasy.gov.pl/zagnansk
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.radom.lasy.gov.pl/zagnansk

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego do Nadleśnictwa Zagnańsk.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 6 komputerów stacjonarnych, 1 monitor LCD, 6 pamięci Flash (Pendrive), 20 sztuk taśm DDS, 8 zasilaczy awaryjnych UPS, 10 drukarek termicznych przeznaczonych do pracy w terenie z komputerem przenośnym - rejestratorem leśniczego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium: Część 1 - 500 zł Część 2 - 1 000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1-4 tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, gdy Wykonawca uzna wykaże, że: w ostatnich 3 latach przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy - w tym okresie, wykonał 3 dostawy komputerów odpowiadających swoim rodzajem części 1 przedmiotu zamówienia, o wartości minimum 20 tyś. zł. każda, oraz części 2 przedmiotu zamówienia o wartości minimum 40 tyś. każda. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ustawy - PZP. e) ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów powinno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca w/w warunki spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aby potwierdzić warunki udziału w postępowaniu opisanych w pkt 5 niniejszego SIWZ Zamawiający złoży następujące dokumenty oraz oświadczenia tj.: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu c) Dokumenty potwierdzające niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny oraz osobowy. d) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru zał. nr 6 do SIWZ. e) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg wzoru zał. nr 3 do SIWZ. f) Wypełniony i podpisany wykaz proponowanego sprzętu wg wzoru zał. nr 5 do SIWZ. g) Wykaz wykonanych w ostatnich 3 latach przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy - w tym okresie, wykonał 3 dostawy komputerów odpowiadających swoim rodzajem części 1 przedmiotu zamówienia, o wartości minimum 20 tyś. zł. każda, oraz części 2 przedmiotu zamówienia o wartości minimum 40 tyś. każda. zał. nr 8 do SIWZ. h) Wzór karty gwarancyjnej. i) Parafowany wzór umowy z wykorzystaniem załącznika nr 7 do SIWZ. j) Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią SIWZ i projektem umowy zał. nr 3 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radom.lasy.gov.pl/zagnansk

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.radom.lasy.gov.pl/zagnansk oraz Nadleśnictwo Zaganńsk ul. Przemysłowa 10A, 26-050 Zagnańsk.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2007 godzina 09:30, miejsce: Nadleśnictwo Zagnańsk ul. Przemysłowa 10A, 26-050 Zagnańsk (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa komputerów stacjonarnych do Nadleśnictwa Zagnańsk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6 komputerów stacjonarnych, monitor LCD, pamięć Flash (Pendrive) - 6 szt. oraz taśmy DDS - 20 szt., UPS - zasilacz awaryjny 8 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa drukarek przenośnych do Nadleśnictwa Zagnańsk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 10 drukarek termicznych - przeznaczonych do pracy w terenie z komputerem przenośnym (rejestratorem leśniczego), z serwisem gwarancyjnym oraz obsługą serwisową..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.