eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rekowo › Dostawa 480 szt metalowych pojemników przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-15

Rekowo: Dostawa 480 szt metalowych pojemników przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów.
Numer ogłoszenia: 243349 - 2009; data zamieszczenia: 15.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 214979 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Zagospodarowania Odpadów Sierzno sp. z o. o., , 77-131 Rekowo, woj. pomorskie, tel. 059 7212430, faks 059 7212430.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 480 szt metalowych pojemników przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa w wyznaczone przez Zamawiającego miejsca na terenie 10 gmin udziałowców spółki transportem Wykonawcy i na koszt Wykonawcy wraz z rozładunkiem i ustawieniem fabrycznie nowych zestawów pojemników metalowych do selektywnej zbiórki odpadów w ilości 160. Każdy zestaw składa się z: -jednego pojemnika koloru niebieskiego przystosowanego do selektywnej zbiórki makulatury, - jednego pojemnika koloru zielonego przystosowanego do selektywnej zbiórki szkła, - jednego pojemnika koloru żółtego przystosowanego do selektywnej zbiórki tworzywa sztucznego. Razem 480 sztuk pojemników do selektywnej zbiórki. Zamawiający wymaga aby pojemniki: - były wykonane z gładkiej (nieryflowanej) blachy stalowej o minimalnej grubości 2 mm, - łączenia wszystkich ścian oraz innych elementów pojemników były w pełni spawane, - były zabezpieczone wewnątrz i na zewnątrz pojemnika antykorozyjnie - minimum dwoma warstwami farby epoksydowej chemoodpornej zgodnie z zaleceniami producenta farb, przygotowanie podłoża pod malowanie oraz minimalna grubość zabezpieczenia antykorozyjnego zgodnie z zaleceniem producenta farb, - posiadały pojemność min. 1,5 m3, - posiadały wymiary: długość min. 1500 mm, szerokość min. 1000 mm, wysokość od. 1400 do 1500 mm, Minimalne wymiary przedniej ściany pojemnika to: długość 1100 mm i wysokość 1000 mm ze względu na późniejszą potrzebę oklejenia pojemnika. - przystosowane były do rozładunku przez żurawie samochodowe typu HDS, - wyposażone były w jedną klapę od dołu pojemnika przystosowaną do opróżnienia pojemnika, - otwieranie klapy odbywać się będzie za pomocą łańcucha oczkowego, - otwory wrzutowe dostosowane do różnych typów i wielkości odpadów tj.: a) otwory po założeniu specjalnych zabezpieczeń gumowych powinny mieć średnicę min. 180 mm ( dotyczy pojemników na szkło i plastik), b) pojemniki na plastik i szkło winny posiadać dodatkowy otwór na odpady o większym gabarycie - wymiary otworu min. 200 x 300 mm. Dodatkowy otwór powinien być wyposażony w klapkę o wymiarach min. 220 x 320 mm, c) pojemniki na papier winny mieć otwór o wymiarach min 160 x 700 mm, dodatkowo założona guma w celu zabezpieczenia przed zamoknięciem makulatury. - były odporne na: działanie promieni UV, niskie temperatury, środki chemiczne, udary mechaniczne, - konstrukcja pojemników powinna spełniać warunki określone przepisami BHP, a w szczególności wymaga się, aby pojemniki nie zawierały żadnych ostrych krawędzi stanowiących zagrożeń dla użytkowników, - były oznakowane następująco: a) Znaki informujące na jaki rodzaj odpadu przeznaczony jest pojemnik (papier, szkło, plastik). Namalowane farbą (wysokość czcionki 10 cm). b) Logo firmy ZZO Sierzno według schematu udostępnionego przez Zamawiającego po podpisaniu umowy (format A6). c) Informacja jakie odpady można wrzucać do poszczególnych pojemników i jakich nie można wrzucać (format A4). d) Kolejna numeracja pojemników. Numery powinny być wybite na pojemnikach (wysokość czcionki min. 20 mm). e) Oznakowanie pojemników zgodnie z przewodnikiem beneficjenta RPO WP 2007-2013 (zał. nr 12 - wytyczne promocja). f) Wykonanie znaków informacyjnych powinno zapewnić ich długotrwałą czytelność. Naklejki drukowane na foli samoprzylepnej (druk solwentowy lub sitodruk). g) Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym określi miejsca oznakowania pojemników. Zamawiający wymaga aby okres gwarancji na wszystkie ww. pojemniki metalowe - wynosił min. 24 miesiące od daty zakupu ( data protokołu zdawczo - odbiorczego). Po upływie okresu gwarancyjnego Wykonawca będzie sprawował okres serwisu pogwarancyjnego przez min. 24 miesiące. Wykonawca wykona pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów w okresie nie dłuższym niż 90 dni od dnia podpisania umowy. Odbiór przedmiotu umowy nastąpi nie później niż 7 dni roboczych od daty doręczenia Zamawiającemu zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru. Po podpisaniu protokołu odbioru bez uwag w ciągu 60 dni Zamawiający wskaże miejsce rozstawienia pojemników na terenie 10 gmin udziałowców spółki. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia i ustawienia zestawów pojemników we wskazane miejsca przez Zamawiającego nie później niż 30 dni od wskazania miejsca przez Zamawiającego...

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 350400.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: RPO WP Oś Priorytetowa 5, Działanie 5.1 Gospodarka odpadami..

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STAKOM Sp. z o.o., Lipowa 9, 77-133 Tuchomie, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 350 400.00
  • Oferta z najniższą ceną: 350 400.00 oferta z najwyższą ceną: 355 200.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.