eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hrubieszów › Budowa chodnika w m. Werechanie w ciągu drogi wojewódzkiej nr 850 Tomaszów Lubelski - Józefówka - Alojzów w km 10+583 ÷ 11+122 długości 0,539 km zgodnie z projektem budowlanym.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-07

Hrubieszów: Budowa chodnika w m. Werechanie w ciągu drogi wojewódzkiej nr 850 Tomaszów Lubelski - Józefówka - Alojzów w km 10+583 ÷ 11+122 długości 0,539 km zgodnie z projektem budowlanym.
Numer ogłoszenia: 243348 - 2008; data zamieszczenia: 07.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie , ul. Grabowiecka 18b, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika w m. Werechanie w ciągu drogi wojewódzkiej nr 850 Tomaszów Lubelski - Józefówka - Alojzów w km 10+583 ÷ 11+122 długości 0,539 km zgodnie z projektem budowlanym..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1Roboty przygotowawcze Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w tere?nie równinnym km0,539 2 Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm za pomocą spycharek m2 2976,00 3 Karczowanie pni o śr. 66-75 cm koparką podsiębierną w gruntach kat.l-ll o normalnej wilgotności szt. 6,00 4 Mechaniczne karczowanie krzaków i podszyć rzadkich od 10% do 30% powierzchni ha 0,050 5 Rozebranie barier drogowych żelbetowych zakopiańskich m 31,50 6 Rozebranie nawierzchni z betonu gr. 15 cm ręcznie m2 8,80 7 Roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitumicznych nagi, 6-10 cm m 541,00 8 Pionowe znaki drogowe , zdjęcie znaków lub drogowskazów szt.1,00 9 Rozebranie słupków do znaków szt.2,00 10 Roboty ziemne Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o pój.łyżki 0.60 m3 w gr.kat. III-IV z transp. urobku na odl.do 1 km sam.samowyład m3 820,00 11 Zagęszczanie nasypów z gruntu spoistego kal.lll ubijakami mechaniczny m3 820,00 12 Roboty odwodnieniowe Studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr.500 mm bez osadnika i bez syfonu 1 szt 1,00 13 Podbudowy Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-1V pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni m2 m2 913,00 14 Podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem w ilości 20 kg/m2 (1,5 m2 MPa), warstwa gr,10 cm (chodnik) m2 913,00 15 Podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem w ilości 25 kg/m2 (2,5 m2 MPa), warstwa gr.15 cm zjazdy m2 66,00 16 Podbudowy betonowe gr.15 cm pielęgnowane piaskiem i wodą Krotność m2 66,00 17 Nawierzchnia Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem (nawierzchnia zjazdów), m2 66,00 18 Elementy ulic Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 20x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej m 539,00 19 Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową m 32,00 20 Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową m 507,00 21 Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem m2 913,00 22 Roboty wykończeniowe Obsianie skarp w ziemi urodzajne m2 1912,00 23 Ścieki z elementów betonowych gr. 15 cm na podsypce cementowo-piaskowej m 70,00 24 Ścieki z elementów betonowych gr. 15 cm na podsypce cementowo-piaskowej - umocnienie dna rowu m 229,00 25 Wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi typu Krata mata 90x60x10 cm m2 365,00 26 Przepusty rurowe pod zjazdami - rury betonowe o średnicy 50 cm m 25,00 27 Przepusty rurowe pod zjazdami - ławy fundamentowe żwirowe m3 2,00 28 Przepusty rurowe pod zjazdami - rury betonowe o średnicy 50 cm (zakończenie kołnierzowe) m 20,00 29 Przepusty rurowe pod zjazdami - ławy fundamentowe żwirowe m3 1,00 30 Oznakowanie pionowe Pionowe znaki drogowe - słupki z rur stalowych szt. 6,00 31 Pionowe znaki drogowe - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. ponad 0.3 m2 szt.. 11,00 Wartość zamówienia :249454,94 zł.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje składania wadium do powyższego postępowania

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne oświadczenia lub dokumenty, że spełniają następujące warunki: 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi oraz nie zalegają z opłacaniem podatków i składek ZUS 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. a) Dysponowanie minimum jedną osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy, z minimum 3 letnim doświadczeniem w pracy na stanowisku kierownika budowy/robót. b) Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. c) Dysponowanie jednostkami sprzętowymi i środkami transportu, wymienionymi poniżej 1. Zagęszczarka mechaniczna szt 2 2. Piła do cięcia kostki szt1 3. Samochody ciężarowe i dostawcze szt 3 4. Koparko - ładowarka - spycharka szt 1 5. Samochód do przewozu betonu szt 1 6. Piła do cięcia asfaltu szt 1 UWAGA: Wykonawca powinien wykazać, że wskazany sprzęt zapewni kompleksowe wykonanie w terminie umownym robót w ilości 100% projektowanego zakresu. Na tę okoliczność Wykonawca przedłoży w ofercie wstępny harmonogram robót uwzględniający wszystkie warunki w jakich będą wykonywane roboty. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawach zamówienia publicznego. 3. Ocena spełniania warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. W celu potwierdzenia ważności oferty i spełnienia warunków podmiotowych, Wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osoby podpisujące ofertę, w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osoby, które nie są wymienione w odpisie albo zaświadczeniu należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotu. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych 3) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Wykaz minimum 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie 5) Wykaz potencjału kadrowego przewidzianego do realizacji zamówienia (wzór - zał. D) wraz z załączoną kserokopią uprawnień budowlanych kierownika budowy/robót branży drogowej, wraz z załączonym życiorysem zawodowym oraz aktualnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej poświadczonym przez odpowiedni organ samorządu zawodowego. Przez minimalne doświadczenie zawodowe, rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych wraz z okresem przepracowanym na stanowisku takim jak zaproponowane w ofercie, potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. 6) Wykaz wymaganego minimum potencjału technicznego 7) Wstępny harmonogram robót uwzględniający wszystkie warunki w jakich będą wykonywane roboty. 8) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ważność ubezpieczenia musi obejmować cały okres wykonywania robót..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg wojewódzkich w Hrubieszowie ul. Grabowiecka 18 b, 22-500 Hrubieszów w cenie 36 zł lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Rejon Dróg wojewódzkich w Hrubieszowie ul. Grabowiecka 18 b, 22-500 Hrubieszów w sekretariacie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami. 1. W sprawach technicznych - Andrzej Serafin tel. ( 0-84) 696-20-93. 2. W sprawach formalno-prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - Pasieka Robert tel. ( 0-84) 696-20-93..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.