To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-09-17
Jasło: usługa: przeglądy techniczne, naprawa i konserwacja aparatury i sprzętu medycznego, a także kontrola bezpieczeństwa mechanicznego i elektrycznego - stała obsługa techniczna dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
Numer ogłoszenia: 243332 - 2015; data zamieszczenia: 17.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 107475 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny, ul. Lwowska 22, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 013 4437500, faks 013 4468322.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa: przeglądy techniczne, naprawa i konserwacja aparatury i sprzętu medycznego, a także kontrola bezpieczeństwa mechanicznego i elektrycznego - stała obsługa techniczna dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Jaśle.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przeglądy techniczne, naprawa i konserwacja aparatury i sprzętu medycznego, a także kontrola bezpieczeństwa mechanicznego i elektrycznego - stała obsługa techniczna dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Jaśle: Pakiet 1 - aparatura medyczna, Pakiet 2 - EKG, Pakiet 3 - sprzęt rehabilitacyjny 1, Pakiet 4 - aparaty optyczne, Pakiet 5 - defibrylatory, Pakiet 6 - kardiomonitory, Pakiet 7 - wirówki, Pakiet 8 - KTG, Pakiet 9 - pulsoksymetry, Pakiet 10 - pompy infuzyjne, Pakiet 11 - aparatura f. Getinge, Pakiet 12 - autoklawy, Pakiet 13 - pompy Agilia, Pakiet 14 - lampy operacyjne i stoły operacyjne, Pakiet 15 - respiratory, Pakiet 16 - łóżka do intensywnej opieki, Pakiet 17 - kardiomonitory EMTEL, Pakiet 18 - aparaty do krioterapii, Pakiet 19 - aparaty endoskopowe f. Pentax, Pakiet 20 - automatyczny wstrzykiwacz kontrastu, Pakiet 21 - zestaw do prób wysiłkowych Oxford, Pakiet 22 - aparatura laboratoryjna, Pakiet 23 - aparatura f. Storz, Pakiet 24 - aparaty do znieczuleń 1, Pakiet 25 - inkubatory, Pakiet 26 - aparatura f. Stryker, Pakiet 27 - aparaty do znieczuleń 2, Pakiet 28 - diatermie ERBE Pakiet 29 - inkubatory, pulsoksymetry, monitory płodu Pakiet 30 - ultrasonografy Pakiet 31 - sprzęt rehabilitacyjny 2, Pakiet 32 - pompy infuzyjne Kwapisz, Pakiet 33 - RTG Shimadzu, Pakiet 34 - łóżka porodowe, Pakiet 35 - kardiomonitory i aparaty do znieczuleń, Pakiet 36 - defibrylatory, respiratory i ssaki, Pakiet 37 - audiometry, Pakiet 38 - spirometry. o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. 1. Zakresy wykonywanych prac: - zakres wykonywanych przeglądów technicznych i konserwacji zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową dla poszczególnych urządzeń, - usuwanie awarii i usterek w okresach pomiędzy przeglądami w ramach stawki za konserwację, materiały i części zamienne płatne oddzielnie, - wykonanie testu bezpieczeństwa elektrycznego (zgodnie z PN EN 62353), - czas reakcji serwisu Wykonawcy: 24 godziny od daty zgłoszenia awarii - dotyczy dni roboczych. W przypadku aparatury tj. autoklawy (Pakiet 12), czas przystąpienia do naprawy wynosi 12 godzin. - awarie i usterki aparatury i sprzętu medycznego będą zgłaszane Wykonawcy przez wyznaczonych przedstawicieli Zamawiającego (telefonicznie lub faxem), - Wykonawca dokonuje przeglądów, napraw i konserwacji sprzętu medycznego w siedzibie Zamawiającego przy użyciu własnych materiałów i narzędzi, - W przypadku urządzeń objętych nadzorem przez Urząd Dozoru Technicznego, Wykonawca odpowiada za właściwe przygotowanie urządzenia i uczestniczenie podczas rewizji i prób. Zamawiający odpowiednio wcześniej informuje wykonawcę o terminie i zakresie rewizji i prób. Wykonawca pokrywa koszty związane z uczestniczeniem w rewizjach i próbach. W przypadku niedopuszczenia aparatu do dalszej eksploatacji wskutek niewłaściwego przygotowania do rewizji lub prób, Wykonawca pokrywa koszty związane z ponownym przeprowadzeniem rewizji lub próby. - koszty dojazdu pracowników Wykonawcy do siedziby Zamawiającego, przewozu materiałów i narzędzi oraz przewozu urządzenia do naprawy w siedzibie Wykonawcy w przypadku braku możliwości naprawy w siedzibie Zamawiającego w ramach stawki za stałą obsługę techniczną, - wpis w paszporcie technicznym naprawy, konserwacji, przeglądu z wyznaczeniem daty następnego przeglądu, wymienionych części zamiennych, zakończony dopuszczeniem danego urządzenia do użytkowania oraz naklejenie naklejek trwałych z datą następnego przeglądu w widocznym miejscu na urządzeniu. - wydawania orzeczeń technicznych kwalifikujących urządzenie do wycofania z eksploatacji. - Zaleca się zaoferowanie produktów (części) oryginalnych tj. produktów zgodnych pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych w stosunku do sprzętu posiadanego przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych, tj. posiadających te same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe. Jeżeli w wyniku stosowania zaoferowanych przez Wykonawcę produktów równoważnych (zamienników) do oryginalnych przedstawiciel autoryzowanego serwisu stwierdzi, że powodem powstania awarii, uszkodzenia sprzętu posiadanego przez Zamawiającego jest stosowanie materiałów eksploatacyjnych nie zalecanych przez producenta (zaoferowanych przez Wykonawcę produktów równoważnych) koszty awarii, uszkodzeń wymagających naprawy ponosi Wykonawca. - Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania powierzonych mu usług zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015. poz. 876), wymaganiami producentów aparatury, dobrą praktyką, sztuką i wiedzą techniczną oraz z należytą starannością. 2. Wykaz czynności w ramach SOT: Zebranie od obsługi informacji dotyczących funkcjonowania aparatu. Ocena stanu technicznego, sprawdzenie bezpieczeństwa elektrycznego i mechanicznego. Przeglądy techniczne, naprawy, usuwanie usterek. Sprawdzenie prawidłowości funkcjonowania urządzenia i wszelkich jego zabezpieczeń. Wpis do paszportu technicznego i naklejenie naklejek. 3. Dodatkowe czynności konserwacyjne dla poszczególnych rodzajów urządzeń: Autoklawy: Sprawdzenie szczelności i drożności instalacji ciśnieniowej. Płukanie i odkamienianie. Destylatory i wytwornice pary: Płukanie i odkamienianie. Respiratory: Sprawdzenie szczelności instalacji tlenowej. Sprawdzenie zastawek i zaworów. Aparaty EKG: Czyszczenie i regulacja docisku piórek lub głowicy termicznej. Sprawdzenie zapisu aparatu przy pomocy testera EKG. Inkubatory stacjonarne: Sprawdzenie drożności, działania instalacji nawilżania, nadmuchu i tlenowej /wymiana filtru/. Sprawdzenie działania układu nagrzewania, nawilżania i alarmu inkubatora. Aparatura optyczna i laboratoryjna: Czyszczenie i regulacja zaworów. Diatermie: Ocena stanu technicznego i sprawdzenie ciągłości przewodów elektrod..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: aparatura medyczna
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakłady Techniki Medycznej Sp. z o.o., ul. Szylinga 63, 30-433 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19188,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26243,28
Oferta z najniższą ceną: 26243,28 / Oferta z najwyższą ceną: 26243,28
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: EKG
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDICOM S. Kobiałka, ul. Chorągwi Pancernej 72, 02-951 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2496,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2960,00
Oferta z najniższą ceną: 2960,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5904,00
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: sprzęt rehabilitacyjny 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD TECHNIKI MEDYCZNEJ I UŻYTKOWEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD TECHNIKI MEDYCZNEJ I UŻYTKOWEJ SP. Z O.O.
- Zakład Techniki Medycznej i Użytkowej Sp.z o.o., ul. Partyzantów 21, 35-234 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3120,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3188,00
Oferta z najniższą ceną: 3188,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7099,56
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: defibrylatory
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDICOM S. Kobiałka, ul. Chorągwi Pancernej 72, 02-951 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3828,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3960,00
Oferta z najniższą ceną: 3960,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8856,00
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: kardiomonitory
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD TECHNIKI MEDYCZNEJ I UŻYTKOWEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD TECHNIKI MEDYCZNEJ I UŻYTKOWEJ SP. Z O.O.
- Zakład Techniki Medycznej i Użytkowej Sp. z o.o., ul. Partyzantów 21, 35-234 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3456,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3070,08
Oferta z najniższą ceną: 3070,08 / Oferta z najwyższą ceną: 14169,60
Waluta: PLN .
Część NR: 7
Nazwa: wirówki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD TECHNIKI MEDYCZNEJ I UŻYTKOWEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD TECHNIKI MEDYCZNEJ I UŻYTKOWEJ SP. Z O.O.
- Zakład Techniki Medycznej i Użytkowej Sp. z o.o., ul. Partyzantów 21, 35-234 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1944,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2391,12
Oferta z najniższą ceną: 2391,12 / Oferta z najwyższą ceną: 3321,00
Waluta: PLN .
Część NR: 9
Nazwa: pulsoksymetry
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDICOM S. Kobiałka, ul. Chorągwi Pancernej 72, 02-951 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2340,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2340,94
Oferta z najniższą ceną: 2340,94 / Oferta z najwyższą ceną: 6669,75
Waluta: PLN .
Część NR: 10
Nazwa: pompy infuzyjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD TECHNIKI MEDYCZNEJ I UŻYTKOWEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD TECHNIKI MEDYCZNEJ I UŻYTKOWEJ SP. Z O.O.
- Zakład Techniki Medycznej i Użytkowej Sp. z o.o., ul. Partyzantów 21, 35-234 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2880,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3306,24
Oferta z najniższą ceną: 3306,24 / Oferta z najwyższą ceną: 7084,80
Waluta: PLN .
Część NR: 11
Nazwa: aparatura f. Getinge
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GETINGE Poland Sp. z o.o., ul. Osmańska 14, 02-823 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15924,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20127,72
Oferta z najniższą ceną: 20127,72 / Oferta z najwyższą ceną: 20127,72
Waluta: PLN .
Część NR: 16
Nazwa: łóżka do intensywnej opieki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD TECHNIKI MEDYCZNEJ I UŻYTKOWEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD TECHNIKI MEDYCZNEJ I UŻYTKOWEJ SP. Z O.O.
- Zakład Techniki Medycznej i Użytkowej Sp.z o.o., ul. Partyzantów 21, 35-234 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3888,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4782,24
Oferta z najniższą ceną: 4782,24 / Oferta z najwyższą ceną: 8856,00
Waluta: PLN .
Część NR: 24
Nazwa: aparaty do znieczuleń 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PROMED S.A., ul. Krajewskiego 1B, 01-520 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4152,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3106,24
Oferta z najniższą ceną: 3106,24 / Oferta z najwyższą ceną: 9522,27
Waluta: PLN .
Część NR: 32
Nazwa: pompy infuzyjne Kwapisz
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALFA GREEN Sp. z o.o., ul. Gen. Zajączka 9A m 3, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3876,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4206,60
Oferta z najniższą ceną: 2130,30 / Oferta z najwyższą ceną: 9815,40
Waluta: PLN .
Część NR: 37
Nazwa: audiometry
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
NAPRAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO "AUDIOMETRICS" BOŻENA WŁODARCZYK-SOCHACKA
- Naprawa Sprzętu Medycznego AUDIOMETRICS, ul. Rzeczna 6, 05-400 Otwock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3360,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2583,00
Oferta z najniższą ceną: 2583,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2583,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- Realizacja indywidualnego transportu (door-to-door) dla Uczestników/Uczestniczek projektu "Usługi Społeczne w Mieście Jaśle" objętych wsparciem usług asystenckich.
- Kompleksowe utrzymanie terenów zieleni w centrum miasta Jasła w 2024 r.
- Zagospodarowanie poscaleniowe wsi Umieszcz gm. Tarnowiec na obszarze 416,59 ha i wsi Czeluśnica gm. Tarnowiec na obszarze 311,77 ha
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
- "Organizacja warsztatów tematycznych w ramach projektu pt.: "Sieć Klubów Seniora na terenie Gminy Jasło",
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków oraz wykonania pomiarów i opracowań geodezyjno - kartograficznych
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa serwisowa, pogwarancyjna aparatów RTG z ramieniem C.
- WYKONANIE PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH, KONSERWACJI ORAZ NAPRAW SPRZĘTU MEDYCZNEGO
- Kompleksowe usługi serwisowe sprzętu medycznego wynikające z bieżącej eksploatacji w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Proszowicach.
- Usługa przeglądów i kalibracji aparatów medycznych (RM i RTG) używanych w pracowni diagnostyki obrazowej SPZZOZ w Sierpcu
- Obsługa serwisowa aparatury neonatologicznej.
- Usługa przeglądów i napraw Spektrometru masowego IV generacji do szybkiej diagnostyki mikrobiologicznej metodą MALDI-TOF - 41/TP/2024
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.