eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów Łódzki › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych uczestników projektu systemowego Nowe Perspektywy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego .

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-21

Aleksandrów Łódzki: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych uczestników projektu systemowego Nowe Perspektywy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego .
Numer ogłoszenia: 243312 - 2014; data zamieszczenia: 21.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Piotrkowska 4/6, 95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 042 7121611, faks 042 7121611.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych uczestników projektu systemowego Nowe Perspektywy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych. Przedmiot zamówienia składa się z 4 części: 1) Cz. 1 - sprzedawca 2) Cz. 2 - bukieciarz i elementy decupage 3) Cz. 3 - kierowca operator wózków jezdniowych 4) Cz. 4 - kucharz. Uczestnikami szkoleń będą osoby biorące udział w projekcie systemowym Nowe Perspektywy współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Wykonawca w trakcie realizacji szkoleń zobowiązany jest do : 1) zapewnienia uczestnikom w trakcie trwania szkoleń-szkolenia bezpiecznych i higienicznych warunków nauki i praktyki, a w szczególności: a) pomieszczenia w których będą realizowane zajęcia szkoleniowe muszą być dostosowane do prowadzenia zajęć dla liczby osób objętych danym szkoleniem, b) każdy uczestnik szkolenia musi mieć zapewnione miejsce siedzące, stolik-ławkę bądź krzesło z przystawką umożliwiające swobodne sporządzanie notatek, c) sale zajęciowe do prowadzenia szkoleń w grupach muszą być wyposażone np. w: flipchart lub tablicę klasyczną lub magnetyczną oraz sprzęt audiowizualny w zależności od potrzeb szkoleniowych, 2) prowadzenia indywidualizacji kształcenia poprzez stałą ocenę postępów poszczególnych uczestników szkoleń-szkolenia i zwiększenia pomocy osobom napotykającym trudności w procesie nauczania, 3) zapoznania uczestników przed rozpoczęciem zajęć z ich szczegółowym harmonogramem i programem/zakresem tematycznym kursu-szkolenia; przekazania 1 egzemplarza harmonogramu Zamawiającemu, 4) zapewnienia każdemu uczestnikowi materiałów dydaktycznych, notatników i długopisów, 5) przeprowadzenia szkoleń zgodnie z ustaloną liczbą godzin i harmonogramem, bez względu na ewentualne przerwy np.: choroby wykładowców, dni wolne od pracy, awarie itp., 6) prowadzenia dokumentacji tj.: dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego listę obecności uczestników, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, protokółu z egzaminu; rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskane kwalifikacje; list potwierdzających odbiór cateringu, materiałów dydaktycznych, notatników, długopisów oraz korzystanie z transportu przez uczestników szkoleń, 7) przekazania Zamawiającemu dokumentacji określonej w pkt. 6) najpóźniej w ciągu 7 dni od daty zakończenia szkoleń-szkolenia-kursu w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, 8) prowadzenia list obecności ze szczególną starannością i niezwłocznie informowanie o utrudnieniach w realizacji programu zajęciowego z powodu np.: nieobecności osób uczestniczących. 9) przeprowadzenia wśród uczestników zajęć oceny merytorycznej ich przebiegu na podstawie ankiet oceniających oraz dostarczenie ich Zamawiającemu w ciągu 7 dni od daty zakończenia zajęć, 10) opatrzenia wszystkich przygotowywanych materiałów przekazanymi przez Zamawiającego logo projektu, 11) zapewnienia uczestnikom szkoleń cateringu w formie serwisu kawowego, ciast, ciastek i przerwę na catering, 12) zapewnia uczestnikom szkoleń zgłoszenie do ubezpieczenia NNW, 13) zapewnienia uczestnikom szkoleń transportu z Aleksandrowa Łódzkiego do miejsca nauki i z powrotem na koszt Wykonawcy, transportem zorganizowanym. 14)Wykonawca zapewnia wykonywanie zamówienia przy pomocy kadry szkolącej posiadającej uprawnienia, wiedzę i doświadczenie w prowadzeniu zajęć dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, 15) szkolenia grupowe prowadzone mogą być od poniedziałku do soboty. Preferowany czas prowadzonych w grupach zajęć kursowych określonych jako cz. 1, 2, 3, 4 w godzinach 9:00-20:00. 16) po zakończeniu każdego szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia egzaminu sprawdzającego wiadomości i umiejętności każdego z uczestników z tematyki przewidzianej w programie nauczania oraz wydania zaświadczenia na druku MEN , w przypadku szkolenia kursowego pn. Kierowca operator wózków jezdniowych również uprawnień z UDT (co poświadczy jego ukończenie) zgodnie z aktualnie obowiązującymi standardami. 17) uczestnikom szkoleń oznaczonych jako cz.1,2,3,4 Wykonawca wyda dodatkowo certyfikat lub dyplom wraz z zestawem logo projektu z informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w języku polskim. 18) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych usług zgodną z opisem przedmiotu zamówienia. 19) zajęcia zostaną przeprowadzone przez szkolących Wykonawcy. W razie nieprzewidzianych zdarzeń losowych Wykonawca zapewni zastępstwo szkolących wyłącznie przez kompetentne osoby, posiadające kwalifikacje i uprawnienia co najmniej takie jak szkolący, na swój koszt i ryzyko. 20) Wykonawca przedstawia program zajęć szkoleniowych wg. zał. nr 7 uwzględniając wymogi programowe określone w częściach: 1, 2, 3, 4, w niniejszym SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo skierowania mniejszej ilości osób na szkolenia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 25.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeśli Wykonawcza wykaże, że jest wpisany do rejestru instytucji szkolących Wojewódzkiego Urzędu Pracy, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy ( tekst jednolity Dz.U. Nr 69 z 32008r. poz. 415 z późn. zm.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli: - Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonuje trzy usługi polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń/ warsztatów o tematyce zgodnej z opisem tej części przedmiotu zamówienia do której Wykonawca przystępuje

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca zamieści w ofercie wykaz narzędzi potrzebnych do realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca zamieści w ofercie wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia i wykaże, że prowadziły one w ciągu ostatnich trzech lat trzy szkolenia o podobnej tematyce

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi opłacona polisę OC w zakresie prowadzonej działalności, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokument potwierdzający ( zaświadczenie, poświadczenie) wpis do rejestru instytucji szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aleksandrowlodzki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Aleksandrowie Łódzkim ul. Piotrkowska 4/6, 95-070 Aleksandrów Łódzki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Aleksandrowie Łódzkim ul. Piotrkowska 4/6, 95-070 Aleksandrów Łódzki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy Nowe Perspektywy współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego ..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: SPRZEDAWCA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres pracy: pracownik działu sprzedaży Kod zawodu: 522107 a) szkolenie będzie prowadzone dla 7 osób skierowanych przez Zamawiającego, b) ogólne cele szkolenia: program adresowany jest do osób, które chcą uzyskać bądź rozszerzyć swoje kompetencje i umiejętności dla zwiększenia mobilności zawodowej c) szkolenie zawodowe obejmuje 140 godzin (1 godzina = 45 minut) dla 1 uczestnika szkolenia, w tym zajęcia teoretyczne oraz praktyczne, a program szkolenia (zakres i jakość) powinien wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych dostępnych w bazach danych prowadzonych przez MPiPS http:www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl . d) Wykonawca podczas praktycznej nauki zawodu zapewnia co najmniej jedno stanowisko (w szczególności kasowe) dla dwóch uczestników szkolenia, e) Wykonawca w ramach szkolenia zapewnia wyrobienie każdemu uczestnikowi książeczki sanepidu oraz zapoznanie z minimum sanitarnym, które dotyczy odpowiednio charakteru pracy: higieny żywności, stosowania zasad HACCP, stosowania zasad GHP i GMP (dobrej praktyki higieniczno-produkcyjnej), f) badanie osiągnięcia założonych celów odbywać się będzie podczas egzaminów sprawdzających poziom zdobytej wiedzy i umiejętności każdego uczestnika , potwierdzony wydanymi certyfikatami z logo projektu i zaświadczeniem MEN,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 25.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: BUKIECIARZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres pracy: projektowanie i wykonywanie wyrobów bukieciarskich Kod zawodu: 522102 oraz elementy decupage a) Wykonawca będzie prowadzić szkolenie dla 7 osób skierowanych przez Zamawiającego, b) ogólne cele szkolenia - bukieciarz: podstawowym celem programu jest kształcenie pracowników do najbardziej rozpowszechnionych na rynku pracy zakładów - kwiaciarni. Program zakłada, że uczestnik szkolenia będzie potrafił wykonać dowolną dekorację pogrzebową, wiązankę ślubną i okolicznościową, ułożyć kwiaty w naczyniach, wykonać dekorację na Boże Narodzenie, utrwalać rośliny różnymi metodami, zastosować elementy decupage do pakowania wyrobów bukieciarskich i obejmuje średni poziom szkolenia oparty przede wszystkim na ćwiczeniach i pokazach uzupełnianych wskazówkami teoretycznymi. c) szkolenie zawodowe z zakresu bukieciarstwa obejmuje 100 godzin (1 godzina = 45 minut) dla 1 uczestnika szkolenia, w tym zajęcia teoretyczne oraz praktyczne, a program szkolenia (zakres i jakość) powinien wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych dostępnych w bazach danych prowadzonych przez MPiPS http:www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl . d) w ramach szkolenia z bukieciarstwa Wykonawca organizuje jednodniowy pobyt w łódzkim Ogrodzie Botanicznym lub w łódzkiej Palmiarni e) Wykonawca podczas praktycznej nauki zawodu zapewnia co najmniej jedno stanowisko dla dwóch uczestników szkolenia, f) badanie osiągnięcia założonych celów odbywać się będzie podczas egzaminów sprawdzających poziom zdobytej wiedzy i umiejętności każdego uczestnika, potwierdzony wydanymi certyfikatami z logo projektu i zaświadczeniem MEN,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 25.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: KIEROWCA OPERATOR WÓZKÓW JEZDNIOWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres pracy: kierowanie i operowanie wózkami jezdniowymi w transporcie wewnątrzzakładowym Kod zawodu: 833401 a) szkolenie będzie prowadzone dla 6 osób skierowanych przez Zamawiającego b) ogólne cele szkolenia: uzyskanie niezbędnych umiejętności praktycznych w zakresie samodzielnego obsługiwania wózków jezdniowych w transporcie wewnątrzzakładowym. c) szkolenie zawodowe obejmuje 67 godzin (1 godzina = 45 minut) dla 1 uczestnika szkolenia, w tym zajęcia teoretyczne oraz praktyczne, a program szkolenia (zakres i jakość) powinien wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych dostępnych w bazach danych prowadzonych przez MPiPS http:www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl . d) badanie osiągnięcia założonych celów odbywać się będzie podczas egzaminów sprawdzających poziom zdobytej wiedzy i umiejętności każdego uczestnika, potwierdzony wydanymi certyfikatami z logo projektu i zaświadczeniem MEN oraz uprawnieniami wydanymi przez Urząd Dozoru Technicznego (UDT), e) Wykonawca podczas praktycznej nauki zapewnia co najmniej jeden wózek jezdniowy dla trzech uczestników kursu,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 25.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: KUCHARZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres pracy: wykonywanie zadań w kuchni pod nadzorem kucharza lub kuchmistrza Kod zawodu: 512201 a) szkolenie będzie prowadzone dla 4 osób skierowanych przez Zamawiającego, b) ogólne cele szkolenia: nabycie umiejętności i kwalifikacji zawodowych na stanowisku kucharza wykonującego zadania pod nadzorem kucharza lub kuchmistrza c) szkolenie zawodowe obejmuje 140 godzin (1 godzina = 45 minut) dla 1 uczestnika szkolenia, w tym zajęcia teoretyczne oraz praktyczne, a program szkolenia (zakres i jakość) powinien wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych dostępnych w bazach danych prowadzonych przez MPiPS http:www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl . Zajęcia praktyczne powinny odbywać się w aneksie kuchennym spełniającym wymogi sanitarne i posiadającym zezwolenie stacji sanitarno - epidemiologicznej w zakresie działalności gastronomicznej. d) Wykonawca w ramach szkolenia zapewnia wyrobienie każdemu uczestnikowi książeczki sanepidu oraz zapoznanie z minimum sanitarnym, które dotyczy odpowiednio charakteru pracy: higieny żywności, stosowania zasad HACCP, stosowania zasad GHP i GMP (dobrej praktyki higieniczno-produkcyjnej), e) badanie osiągnięcia założonych celów odbywać się będzie podczas egzaminów sprawdzających poziom zdobytej wiedzy i umiejętności każdego uczestnika, potwierdzony wydanymi certyfikatami z logo projektu i zaświadczeniem MEN..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 25.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.