Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-01
Frysztak: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 3452135.79 zł, słownie: trzy miliony czterysta pięćdziesiąt dwa tysiące sto trzydzieści pięć złotych 79/100 z 7-letnim okresem spłaty (2009-2015).
Numer ogłoszenia: 243307 - 2008; data zamieszczenia: 01.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Frysztak , ul. Księdza Wojciecha Blajera 20, 38-130 Frysztak, tel. 017 27777110 w. 302.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 3452135.79 zł, słownie: trzy miliony czterysta pięćdziesiąt dwa tysiące sto trzydzieści pięć złotych 79/100 z 7-letnim okresem spłaty (2009-2015)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kredyt długoterminowy w wysokości 3452135.79 zł, słownie: trzy miliony czterysta pięćdziesiąt dwa tysiące sto trzydzieści pięć złotych 79/100, przeznaczony na spłatę zaciągniętych w latach ubiegłych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w kwocie 1684647.00 zł oraz na pokrycie planowanego deficytu w kwocie 1767488.79 zł, zgodnie z uchwałą nr XXVI/148/08 Rady Gminy Frysztak z dnia 27/08/2008 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Przystępujący do przetargu wnoszą wadium w wysokości 5000.00 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy: 1) nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) spełniający warunki zawarte w SIWZ. Oceny spełnienia przez Wykonawcę wyżej wymienionych warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty i poprawność złożonych dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wynikające z treści art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) oświadczenie o przyjęciu bez zastrzeżeń warunków specyfikacji istotnych warunków zamówienia i nie wnoszeniu uwag, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru - odpis jest aktualny, jeżeli dane w nim zawarte nie uległy zmianie i wystawiono go nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8) sprawozdania finansowe za 2007 r. - bilans na 31/12/2007 r. wraz z opinią biegłego rewidenta oraz rachunek zysków i strat, 9) potwierdzenie wniesienia wadium..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.frysztak.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Frysztak, ul. Ks. W. Blajera 20, 38-130 Frysztak.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat - pok. nr 8 Urzędu Gminy Frysztak, ul. Ks. W. Blajera 20, 38-130 Frysztak.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie obsługa kredytu długoterminowehogo dla Gminy Wąsosz
- "Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 400 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek"
- Udzielenie Gminie Suchowola kredytu w wysokości 2 146 000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu oraz zadań inwestycyjnych.
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Kłodzkiego oraz podległych jednostek organizacyjnych powiatu.
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 3 000 000,00 zł dla Gminy Szczytna
- Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Pyzdry
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.