eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pińczów › Dostawa węgla groszku ZP-2/DWG-1/09

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-17

Pińczów: Dostawa węgla groszku ZP-2/DWG-1/09
Numer ogłoszenia: 243198 - 2009; data zamieszczenia: 17.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Pińczowie , ul. 3 Maja 40, 28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3572215, faks 0-41 3572214.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pom.pinczow.euroadres.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o. Skarbu Gminy realizująca zadania własne Gminy w zakresie ciepłownictwa..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa węgla groszku ZP-2/DWG-1/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup węgla groszku w ilości 1570 ton/rok. Opis przedmiotu zamówienia: Węgiel groszek klasa 26/9 o charakterystyce - węgiel groszek typ 31.2 - sortyment GK II - klasa ziarnowa 8 - 25,0 mm - wartość opałowa 26.ooo kJ/kg - zawartość siarki do 0,6% - zawartość popiołu do 9% - zawartość wilgoci do 10%.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.11.21.0 - Węgiel kamienny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium - wartość 14356,00zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki art.22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie atr. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zapoznają się z Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia udostępnioną na stronie www.pom.pinczow.euroadres.pl oraz ze wszystkimi załącznikami stanowiącymi integralną część i nie wniosą do nich żadnych zastrzeżeń, a także i przede wszystkim zaakceptują warunki zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Sprawozdanie finansowe, albo jego część, jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych, do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 5. Potwierdzenia wniesienia wadium na rzecz zamawiającego. 6. Oświadczenie wynikającego z art. 22 i 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Oświadczenie wykonawcy, że jest związany złożoną ofertą przez okres 60 dni od dnia upływu terminu składania ofert. 8. Oświadczenie, iż Oferent w pełni akceptuje warunki zamawiającego określone w niniejszej specyfikacji. 9. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min 200 000,00 zł. 10. Oryginał lub (potwierdzoną za zgodność) kserokopię przedwstępnej umowy na zakup pełnej ilości opału od bezpośredniego producenta (wytwórcy) dla potrzeb zrealizowania dostaw do Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej w Pińczowie, o parametrach ilościowych i jakościowych wymienionych w niniejszej specyfikacji. Oferent może zastrzec informacje dotyczące tajemnicy handlowej objętej przedmiotowa umową i oznaczyć ją jako część niejawną. Wykonawcy, którzy posiadają umowy dealerskie na odbiór opału od bezpośrednich producentów (wytwórców) muszą złożyć (oświadczenie o zapewnieniu dostaw) dla potrzeb ich zrealizowania do Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej w Pińczowie, o parametrach ilościowych i jakościowych wymienionych w niniejszej specyfikacji, wydane przez bezpośredniego producenta (wytwórcę). Wykonawca dołącza oryginał przedmiotowego (oświadczenia o zapewnieniu dostaw)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pom.pinczow.euroadres.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ul.3 Maja 40 28-400 Pińczów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ul.3 Maja 40 28-400 Pińczów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.