eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Miasto Lubawskie › Przebudowa wnętrza hali produkcyjno-magazynowej przy ul. Jagiellońskiej w Nowym Mieście Lubawskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-07

Nowe Miasto Lubawskie: Przebudowa wnętrza hali produkcyjno-magazynowej przy ul. Jagiellońskiej w Nowym Mieście Lubawskim
Numer ogłoszenia: 243161 - 2010; data zamieszczenia: 07.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Nowego Miasta Lubawskiego , ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 056 472-96-32, faks 056 474-27-14.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umnowemiasto.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa wnętrza hali produkcyjno-magazynowej przy ul. Jagiellońskiej w Nowym Mieście Lubawskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja robót budowlanych w zakresie: a) wydzielenie z wnętrza hali pomieszczeń zaplecza socjalnego - pow. użytkowa: 51,70 m2, b) wydzielenie z wnętrza hali pomieszczenia biurowego - pow. użytkowa: 10,24 m2, c) wydzielenie pomieszczenia składu opału przy pomieszczeniu kotłowni - pow. użytkowa: 10,37 m2, d) wykonanie nowej instalacji elektrycznej hali i wydzielonych pomieszczeń (przebudowa rozdzielnic, oświetlenie), e) wykonanie instalacji wod.-kan. i c.o. istniejącej hali i projektowanych pomieszczeń łącznie z technologią kotłowni z kotłem wodnym o mocy cieplnej 120 kW i przyłączami wod.-kan..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienia uzupełniające będą mogły zostać udzielone przy spełnieniu następujących warunków (łącznie): a) wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 50 % wartości zamówienia podstawowego, b) polegają na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co zamówienie podstawowe, c) zamówienia uzupełniające są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, d) zostaną udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter zamówienia Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien posiadać wiedzę i doświadczenie potwierdzone zgodnym z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowym wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednego zamówienia o wartości brutto co najmniej 50 000,00 zł, polegającego na wykonaniu instalacji c.o. wraz z technologią kotłowni. Zamawiający uwzględni zamówienia rozpoczęte przed wskazanym okresem trzech lat, a zakończone w wymaganym okresie. Ocena spełnienia w/w warunków odbywać się będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę z ofertą oświadczenia, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter zamówienia Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien dysponować: a) osobą, która zostanie wyznaczona do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia umożliwiające kierowanie robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b) osobami, które zostaną wyznaczone do pełnienia funkcji kierowników robót posiadające uprawnienia umożliwiające kierowanie robotami w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, oraz instalacji i urządzeń elektrycznych. Ocena spełnienia w/w warunku odbywać się będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę z ofertą oświadczenia, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter zamówienia Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Terminy realizacji przedmiotu umowy mogą ulec zmianie w przypadku wystąpienia opóźnień w realizacji przedmiotu umowy wynikających z: 1) przestojów i opóźnień zawinionych przez zamawiającego, 2) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne) mającego bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót stanowiących przedmiot umowy, 3) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację robot zgodnie z ich technologią i warunkami technicznymi zapewniającymi właściwą jakość ich wykonania, 4) wystąpienie innych zdarzeń wymuszających przerwę w realizacji zamówienia niezależnych od Wykonawcy. W przedstawionych powyżej przypadkach wystąpienia opóźnień strony ustalają nowe terminy realizacji, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia nie może być dłuższy niż okres przerwy lub postoju. Kwota odpowiadająca wartości robót stanowiących przedmiot umowy może ulec zmianie w przypadku gdy ilość faktycznie wykonanych robót będzie odbiegała od ilości przedstawionej w przedmiarze robót. Zmiana którejkolwiek z osób wyznaczonych do kierowania robot w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy może nastąpić na pisemny wniosek Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) śmierć, choroba lub inne zdarzenia losowe, 2) niewywiązywanie się z obowiązków wynikających z umowy, 3) jeżeli zmiana tych osób stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Zamawiający zaakceptuje zmianę wyznaczonych do kierowania robot w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://nml-um.bip-wm.pl/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nowym Mieście Lubawskim, ul. Rynek 1, 13 - 300 Nowe Miasto Lubawskie, pok. 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Nowym Mieście Lubawskim ul. Rynek 1, 13 - 300 Nowe Miasto Lubawskie, pok. nr 29 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.