eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie, ul. Sobieskiego 20, 62 - 200 Gniezno w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich zwrotów po wyczerpaniu możliwości doręczenia lub wydania odbiorcy świadczonych przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku zgodnie z ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529) oraz odbiór przesyłek do nadania z siedziby Zamawiającego do placówki nadawczej Wykonawcy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-11-24

Gniezno: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie, ul. Sobieskiego 20, 62 - 200 Gniezno w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich zwrotów po wyczerpaniu możliwości doręczenia lub wydania odbiorcy świadczonych przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku zgodnie z ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529) oraz odbiór przesyłek do nadania z siedziby Zamawiającego do placówki nadawczej Wykonawcy
Numer ogłoszenia: 243151 - 2014; data zamieszczenia: 24.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Sobieskiego 20, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4261649, faks 061 4261162.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-gniezno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie, ul. Sobieskiego 20, 62 - 200 Gniezno w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich zwrotów po wyczerpaniu możliwości doręczenia lub wydania odbiorcy świadczonych przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku zgodnie z ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529) oraz odbiór przesyłek do nadania z siedziby Zamawiającego do placówki nadawczej Wykonawcy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie, ul. Sobieskiego 20, 62 - 200 Gniezno w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich zwrotów po wyczerpaniu możliwości doręczenia lub wydania odbiorcy świadczonych przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku zgodnie z ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529) oraz odbiór przesyłek do nadania z siedziby Zamawiającego do placówki nadawczej Wykonawcy. 2. Data realizacji umowy od 02.01.2015 roku do 30.12.2015 roku, lub do wykorzystania maksymalnej wartości umowy brutto. 3. Przez przesyłki będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki listowe rejestrowane i nierejestrowane o następujących cechach:a) przesyłki listowe nierejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii (ekonomiczne lub list zwykły),b) przesyłki listowe nierejestrowane najszybszej kategorii (priorytetowe), c) przesyłki listowe rejestrowane, nie będące przesyłkami najszybszej kategorii, przemieszczane i doręczane w sposób zabezpieczający je przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem (przesyłki polecone),d) przesyłki listowe rejestrowane najszybszej kategorii przemieszczane i doręczane w sposób zabezpieczający je przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem (przesyłki polecone priorytetowe),e) przesyłki listowe rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii za pokwitowaniem przyjęcia i doręczone za pokwitowaniem odbioru - ZPO (polecone),f) przesyłki listowe rejestrowane najszybszej kategorii za pokwitowaniem przyjęcia i doręczone za pokwitowaniem odbioru - ZPO (polecone priorytetowe). Rozmiary przesyłek pocztowych (rozmiary zostały określone na podstawie przesyłek nadanych w roku 2014):Gabaryt A to przesyłki: minimum wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, maksimum żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm. Gabaryt B to przesyłki o wymiarach: minimum jeśli choć jeden z wymiarów przekracza 20 mm lub długość 325 mm lub szerokość 230 mm, maksimum - suma długości, szerokości i wysokości 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm. Ustala się tolerancję wszystkich wymiarów +/- 2mm. Szczegółowy wykaz przesyłek pocztowych znajduje się w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Zamawiający informuje, że w ramach przedmiotu zamówienia nadawane będą przesyłki rejestrowane za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) spełniające wymogi procedury Kodeksu postępowania administracyjnego i kodeksu postępowania cywilnego. Około 85% wszystkich wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ przesyłek rejestrowanych to przesyłki z pismami, których doręczenie musi odbywać się na zasadach określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. - kodeks postępowania administracyjnego. Wykonawca zobowiązany będzie w przypadku tych przesyłek przestrzegać wskaźników czasu przebiegu przesyłek pocztowych w obrocie krajowym określonych w Rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie doręczać te przesyłki z zachowaniem terminów i w trybach określonych w przepisach: - ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (j.t. Dz. U. z 2013 r. poz. 267); - ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. - Kodeks postępowania cywilnego (Dz. U. z 1964 r., nr 43 poz. 296 ze zm).5. Zamawiający będzie korzystał z własnych wzorów potwierdzenia odbioru w przypadku przesyłek nadawanych w trybie postępowania administracyjnego w pozostałych przesyłkach Zamawiający będzie korzystał z potwierdzeń odbioru Wykonawcy bez dodatkowych kosztów. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać druki potwierdzenia odbioru o których mowa w niniejszym punkcie (oprócz druków w trybie postępowania administracyjnego) według potrzeb Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązany będzie doręczać do siedziby Zamawiającego pokwitowanie odbioru przesyłki potwierdzone przez jej adresata lub inną uprawnioną osobę, niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki. W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie adresatowi przesyłki w formie pisemnej o próbie doręczenia przesyłki rejestrowanej (awizo) wraz z informacją, gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę w terminie 7 kolejnych dni, licząc od dnia następnego po dniu zostawienia zawiadomienia u adresata. Jeżeli adresat nie zgłosi się po odbiór przesyłki w ww. terminie, wykonawca sporządza powtórne zawiadomienie o możliwości jej odbioru w terminie kolejnych 7 dni po upływie terminu odbioru przesyłka niezwłocznie zwracana jest Zamawiającemu. W przypadku przesyłek o których mowa w punkcie 4 Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego, zgodnego ze stanem faktycznym wypisania zwrotnego potwierdzenia odbioru.7. Zamawiający wymaga, aby punkty odbioru niedoręczonych pod adres przesyłek (awizowanych) znajdowały się na terenie każdej gminy. Punkty odbioru przesyłek muszą być czynne codziennie minimum od poniedziałku do piątku wyłączając dni ustawowo wolne od pracy. W przypadku, gdy placówka pocztowa punkt odbioru znajduje się w lokalu w którym prowadzona jest także inna działalność, Wykonawca zobowiązany będzie wyodrębnić punkt do obsługi klientów w zakresie usług pocztowych. 8. Wykonawca zobowiązany jest doręczać przesyłki listowe przyjęte do przemieszczania i doręczania w dniu następnym jednak nie później niż w 4 dniu po dniu nadania w przypadku przesyłki listowej najszybszej kategorii, natomiast w przypadku przesyłek nie będących przesyłkami najszybszej kategorii w dniu następnym jednak nie później niż w 6 dniu po dniu nadania.Do czasu przebiegu przesyłek pocztowych nie wlicza się dni ustawowo wolnych od pracy oraz sobót. 9. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przesyłki listowe do każdego miejsca w kraju na adres odbiorcy wskazany na opakowaniu (kopercie). 10. Zamawiający do każdej wysyłki zobowiązuje się prowadzić zestawienie nadanych wysyłek (tzw. formularz nadania) w dwóch egzemplarzach po jednym dla Wykonawcy i Zamawiającego z których oryginał przeznaczony będzie dla Wykonawcy. W formularzu nadania odnotowane będą m.in. niezbędne informacje o każdej nadanej przesyłce listowej (np. data wysyłki, adresat, miejsce doręczenia, informacja o pokwitowaniu przyjęcia i doręczonej za pokwitowaniem odbioru, masa i kwota każdej przesyłki, nr nadawczy itp.). Zamawiający z wybranym Wykonawcą ustali wzory formularzy nadania dla przesyłek rejestrowanych i nierejestrowanych, które stanowić będą załączniki do umowy. 11. Formularz nadania stanowić będzie także dowód potwierdzający moment odbioru przez Wykonawcę przesyłek listowych od Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za stan przesyłek z chwilą wydania ich przez Zamawiającego przedstawicielowi Wykonawcy.12. Zamawiający zobowiązuje się w sposób trwały i czytelny umieszczać na opakowaniu przesyłek listowych informację o nadawcy, adresacie, potwierdzenie wniesienia opłaty za usługę pocztową w formie napisu, nadruku, lub odcisku pieczęci o treści ustalonej z Wykonawcą, informację czy przesyłka jest polecona, priorytetowa, lub ZPO. Zamawiający z wybranym Wykonawcą ustali dokładny wzór oznaczenia opakowań dla przesyłek listowych (tzn. prawidłowo zaadresowanej przesyłki listowej), który stanowić będzie załącznik do umowy. W przypadku nieprawidłowo zaadresowanej przesyłki listowej (tzn. w inny sposób niż określony we wzorze) Wykonawca ma prawo odmówić wysyłki danej przesyłki listowej. 13.Wszelkie inne dodatkowe oznaczenia przesyłek rejestrowanych i priorytetowych, które są niezbędne dla Wykonawcy (np. numer identyfikujący przesyłkę) Wykonawca musi zapewnić we własnym zakresie. 14.Zamawiający będzie nadawał przesyłki listowe we własnym imieniu i tylko on może figurować jako nadawca przesyłki, nie dopuszcza się sytuacji w której inny podmiot (np. podwykonawca) będzie nadawał przesyłki w imieniu i na rzecz Zamawiającego i w wyniku czego będzie figurował na dowodzie nadania. 15. Wykonawca zobowiązany będzie odebrać przesyłki listowe samodzielnie z siedziby Zamawiającego (adres określony w punkcie 1 niniejszego opisu przedmiotu zamówienia) między godziną 13:00 a 13:30 codziennie od poniedziałku do piątku bez dodatkowych kosztów. 16.Przedstawiciel Wykonawcy musi posiadać stosowne upoważnienie do obioru przesyłek oraz dokument stwierdzający tożsamość. Upoważnienie w swej treści powinno zawierać imię i nazwisko osoby upoważnionej wraz serią i numerem dowodu osobistego, datę ważności upoważnienia od dnia ..... do dnia .... oraz informację że osoba ta jest upoważniona do odbioru przesyłek listowych w ramach realizacji umowy nr ...... z siedziby Zamawiającego ...... Nie okazanie upoważnienia do odbioru przesyłek wraz z dokumentem stwierdzającym tożsamość przez przedstawiciela Wykonawcy spowoduje odmowę wydania przesyłek listowych. 17.Wykonawca na swój koszt zobowiązany będzie zapewnić kasety/pojemniki na przesyłki listowe odbierane z siedziby Zamawiającego. 18. Wykonawca zobowiązany jest do nadania wszystkich przesyłek w dniu ich odbioru od Zamawiającego. 19.Zamawiający zastrzega sobie prawo do samodzielnego dostarczania według potrzeb przesyłek listowych do nadania w placówce pocztowej Wykonawcy, która musi się mieścić w Gnieźnie w odległości maksymalnie do 2 km od siedziby Zamawiającego określonej w punkcie 1 niniejszego opisu przedmiotu zamówienia, być czynna codziennie minimum od poniedziałku do piątku wyłączając dni ustawowo wolne od pracy w godzinach minimum od 08:00 do 16:00. Przesyłki te muszą być nadane w dniu ich dostarczenia przez Zamawiającego do placówki Wykonawcy. Zamawiający będzie sprawdzać odległość placówki pocztowej od siedziby Zamawiającego korzystając z mapy internetowej Google wyznacz trasę pieszo link: https://maps.google.pl/maps?output=classic&dg=brw. Wykonawca zobowiązany jest do wpisania w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ) dokładnej nazwy placówki pocztowej oraz adresu placówki z której Zamawiający będzie mógł nadawać przesyłki listowe. 21. Zwroty przesyłek listowych Wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie doręczać (bez dodatkowych opłat) do siedziby Zamawiającego (adres określony w punkcie 1 niniejszego opisu przedmiotu zamówienia) między godziną 07:30 a 15:00. 21. Wykonawca zobowiązany będzie sporządzać zestawienie zwrotu przesyłek do siedziby Zamawiającego (wg wzoru określonego przez strony) w dwóch egzemplarzach, oryginał przeznaczony będzie dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych a kopia dla Zamawiającego stanowić będzie potwierdzenie odbioru przesyłek. 22. Do przesyłek listowych Zamawiający będzie używał własnych opakowań (kopert). 23. Zamawiający nie wyraża zgody, aby Wykonawca dokonywał przepakowania przesyłek z opakowania nadawcy na własne za wyjątkiem uszkodzenia przesyłki po jej odebraniu z siedziby Zamawiającego. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest odpowiednio zabezpieczyć przesyłkę oraz nanieść adnotację o tym fakcie wraz z informację o osobie dokonującej zabezpieczenia. 24. Za okres rozliczeniowy przyjmuje się miesiąc kalendarzowy. 25. Podstawą obliczenia należności będzie suma opłat za przesyłki faktycznie nadane przez Zamawiającego lub zwrócone do Zamawiającego z powodu niemożliwości ich doręczenia w okresie rozliczeniowym i potwierdzona na podstawie formularzy nadawczych i oddawczych. 26. Należności za świadczenie usług pocztowych uiszczane będą przez Zamawiającego w formie opłaty z dołu. 27. Należności wynikające z faktur Zamawiający regulować będzie przelewem na konto wskazane na fakturze w terminie minimum 21 dni od daty prawidłowo wystawionej i doręczonej faktury. W przypadku, nieprawidłowo wystawionej faktury termin minimalny 21 dni liczony będzie od daty prawidłowo wystawionej i dostarczonej faktury. 28. Za dzień zapłaty uważany będzie dzień obciążenia rachunku Zamawiającego. 29.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć fakturę za miesiąc grudzień 2015 do dnia 30.12.2015 r. Faktura obejmować będzie nadane przesyłki i zwroty za okres od 01 - 29.12.2015 r. 30. Ilości przesyłek wskazanych w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia są wielkościami orientacyjnymi określonymi na podstawie wysyłek z ostatnich 12 miesięcy uwzględnieniem możliwych zmian ilościowych, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zastrzega, że rzeczywiste ilości przesyłek będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego i mogą odbiegać od ilości podanych w formularzu ofertowym. Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie o wykonanie ilości przesyłek określonych w formularzu ofertowym, ponieważ są to tylko ilości szacunkowe.31. Cena oraz ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę nie będą podlegały zmianom przez okres realizacji zamówienia za wyjątkiem: - zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT) na usługi pocztowe wyniku czego zmianie ulegną ceny jednostkowe przesyłek, - obniżenia cen jednostkowych wskazanych w Formularzu ofertowym Wykonawcy wówczas Wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie poinformować o tym fakcie Zamawiającego i dostarczyć nowy cennik. 32. Zamawiający dopuszcza możliwość załączenia do umowy regulaminu Wykonawcy dotyczącego świadczenia usług pocztowych z zastrzeżeniem, że zawarte w nim zapisy nie będą nakładać na Zamawiającego dodatkowych opłat, obowiązków oraz zawężać odpowiedzialność Wykonawcy z tytuły niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. W przypadku sprzeczności między zapisami SIWZ lub umową a zapisami w regulaminie Wykonawcy obowiązują zapisy SIWZ i umowy. 33. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadku zmian przepisów obowiązujących na dzień składania ofert..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe 64.11.20.00 - Usługi pocztowe dotyczące listów 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.01.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada uprawienia do wykonywania działalności pocztowej, na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529). Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawcy zobowiązani są wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych część wykonana obejmuje, co najmniej jedną usługę polegająca na świadczeniu usług pocztowych w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich zwrotów zgodnie z ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529) lub ustawą z dnia 12 czerwca 2003 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2008 r. nr 189, poz. 1159 z późn. zm. a wartość każdej usługi o której mowa wyżej wynosiła min. 100 000,00 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności faktury (szczegóły określone w SIWZ) - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w przypadku: a) zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT) na usługi pocztowe w wyniku czego zmianie ulegną ceny jednostkowe przesyłek, b) obniżenia cen jednostkowych wskazanych w Formularzu ofertowym Wykonawcy wówczas Wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie poinformować o tym fakcie Zamawiającego i dostarczyć nowy cennik, c) dopuszcza się zmiany w umowie w przypadku zmiany przepisów obowiązujących na dzień składania ofert.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupgniezno.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Gnieźnie ul. Sobieskiego 20 62 - 200 Gniezno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2014 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Gnieźnie ul. Sobieskiego 20 62 - 200 Gniezno biuro informacyjne.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.