eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Rozszerzenie posiadanych przez zamawiającego licencji oprogramowania STATISTICA ENTERPRISE dla 7 jednoczesnych użytkowników

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-14

Kraków: Rozszerzenie posiadanych przez zamawiającego licencji oprogramowania STATISTICA ENTERPRISE dla 7 jednoczesnych użytkowników
Numer ogłoszenia: 243115 - 2009; data zamieszczenia: 14.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Krakowie , ul. Ciemna 6, 31-053 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2988108, faks 012 4306440.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozszerzenie posiadanych przez zamawiającego licencji oprogramowania STATISTICA ENTERPRISE dla 7 jednoczesnych użytkowników.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. rozszerzenie licencji wykorzystywanego obecnie przez zamawiającego oprogramowania STATISTICA ENTERPRISE (SN: AXAP812C818018SEC80-Y) dla 7 jednoczesnych użytkowników w sposób pozwalający zamawiającemu na posiadanie następującej konfiguracji: a) sześć licencji oprogramowania STATISTICA ENTERPRISE ważnych do 31 stycznia 2012 roku dla sześciu jednoczesnych użytkowników, b) jedna licencja oprogramowania STATISTICA Data Miner oraz STATISTICA SAL ważna do 31 stycznia 2012 roku, dla 1 jednoczesnego użytkownika, 2. świadczenie pomocy technicznej do 31 stycznia 2012 roku, 3. zorganizowanie 5-dniowych (po 8 godzin lekcyjnych, 45 minutowych, dziennie) warsztatów dla maksymalnie 10 osobowej grupy pracowników zamawiającego, które będą obejmowały zapoznanie uczestników zarówno z podstawowymi ideami i zasadami oprogramowania , jak również z wybranymi specjalistycznymi technikami pozwalającymi na samodzielne realizowanie projektów data mining..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.21.93.00 - Pakiety oprogramowania administracyjnego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział: 1. wykonawcy spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 lub 2 w/w ustawy, 2. wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie oprogramowania typu Data Miner (lub równoważnego) dla co najmniej 1 użytkownika, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów, określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, które muszą złożyć wraz z ofertą wykonawcy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy albo Oświadczenie Pełnomocnika według druku stanowiącego załącznik nr 2a albo 2b do specyfikacjiistotnych warunków zamówienia; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 2. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument ten lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 4. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. oświadczenie Wykonawcy albo oświadczenie Pełnomocnika o należytym wykonaniu co najmniej dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (dostawa oprogramowania typu Data Miner (lub równoważnego) dla co najmniej 1 użytkownika) wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (licząc od dnia ogłoszenia o zamówieniu), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; 6. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia wraz z oświadczeniem wykonawcy, że będzie korzystał z udostępnienia potencjału technicznego lub osób przez inne podmioty (dotyczy wykonawców, którzy korzystają z udostępnienia przez inne podmioty potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolski Oddział Wojewódzki NFZ w Krakowie, 30-017 Kraków, ul. Racławicka 56a; Wydział Administracyjno - Gospodarczy (Zamówienia Publiczne - pok. 23).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2009 godzina 10:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w Wydziale Administracyjno - Gospodarczym (Zamówienia Publiczne - pok. 23) Małopolskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Krakowie, 30-017 Kraków, ul. Racławicka 56a..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.