eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › DOSTAWA URZĄDZEŃ WARSZTATOWYCH (WRAZ Z MONTAŻEM W PRZYPADKU SUWNICY I ŻURAWIA) DO MODERNIZACJI HALI KONSERWACYJNEJ SPRZĘTU CZOŁGOWO-SAMOCHODOWEGO W JEDNOSTCE WOJSKOWEJ 1123 - SKŁAD W TORUNIU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-07

Grudziądz: DOSTAWA URZĄDZEŃ WARSZTATOWYCH (WRAZ Z MONTAŻEM W PRZYPADKU SUWNICY I ŻURAWIA) DO MODERNIZACJI HALI KONSERWACYJNEJ SPRZĘTU CZOŁGOWO-SAMOCHODOWEGO W JEDNOSTCE WOJSKOWEJ 1123 - SKŁAD W TORUNIU
Numer ogłoszenia: 243105 - 2010; data zamieszczenia: 07.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1123 , ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, faks 056 4583222.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.4rbm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostak Budżetowa Sektora Finansów Publicznych - Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA URZĄDZEŃ WARSZTATOWYCH (WRAZ Z MONTAŻEM W PRZYPADKU SUWNICY I ŻURAWIA) DO MODERNIZACJI HALI KONSERWACYJNEJ SPRZĘTU CZOŁGOWO-SAMOCHODOWEGO W JEDNOSTCE WOJSKOWEJ 1123 - SKŁAD W TORUNIU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie przez Wykonawcę dostawy urządzeń warsztatowych (wraz z montażem w przypadku suwnicy i żurawia) do modernizacji hali konserwacyjnej sprzętu czołgowo-samochodowego w Jednostce Wojskowej 1123 - Skład w Toruniu, zgodnie ze wskazanymi przez Zamawiającego wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ, Załączniku Nr 1 do SIWZ, w ilościach i do Odbiorcy oraz na zasadach, zgodnie z Załącznikiem Nr 2 i 3 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.41.00-2, 34.95.40.00-9, 43.80.00.00-1, 39.71.52.00-9, 39.71.71.00-2, 34.91.11.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału (zał. nr 4 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału (zał. nr 4 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału (zał. nr 4 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału (zał. nr 4 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (wskazane jest jeżeli dokument nie stanowi o fakcie opłacenia polisy załączenie również informacji w tym zakresie);

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Dokumentację techniczną przedmiotu zamówienia (zadanie nr 1 do 11) ze wskazaniem parametrów technicznych i wymiarów, w tym przedstawiającą zaoferowany przedmiot zamówienia w sposób obrazowy za pomocą np. zdjęcia, folderu, rysunku, oraz zawierającą instrukcję obsługi urządzeń w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego w zakresie następującym: 1) danych adresowych Wykonawcy; 2) podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy w wypadku kiedy Wykonawca określi go co do tożsamości w ofercie; 3) zmiany miejsca dostawy i Odbiorcy z zastrzeżeniem, że dostawa będzie miała miejsce na terenie RP. Zmiany jak powyżej pkt 1 - 3 wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.4rbm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1123, ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz 6. opłata za SIWZ odebrane w kasie 6,00 PLN, wysłane pocztą 20,20 PLN..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2010 godzina 07:30, miejsce: Wykonawcy mogą składać oferty osobiście w siedzibie (kancelarii) Zamawiającego - budynek nr 1, pokój nr 107 lub przesłać na adres Zamawiającego..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż żurawia słupowego obrotowego o udźwigu 2500 kg wraz z osprzętem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie przez Wykonawcę dostawy i montażu żurawia słupowego obrotowego o udźwigu 2500 kg wraz z osprzętem zgodnie ze wskazanymi przez Zamawiającego wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ, Załączniku Nr 1 do SIWZ, w ilości 1 szt. i do Odbiorcy oraz na zasadach, zgodnie z Załącznikiem Nr 2 i 3 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.41.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż suwnicy ręcznej o udźwigu 500 kg z napędem ręcznym o długości 10 metrów ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie przez Wykonawcę dostaw i montażu suwnicy ręcznej o udźwigu 500 kg z napędem ręcznym o długości 10 metrów zgodnie ze wskazanymi przez Zamawiającego wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ, Załączniku Nr 1 do SIWZ, w ilości 1 szt. i do Odbiorcy oraz na zasadach, zgodnie z Załącznikiem Nr 2 i 3 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.95.40.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa stojaka obrotowego do silników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie przez Wykonawcę dostawy stojaka obrotowego do silników zgodnie ze wskazanymi przez Zamawiającego wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ, Załączniku Nr 1 do SIWZ, w ilości 1 szt. i do Odbiorcy oraz na zasadach, zgodnie z Załącznikiem Nr 2 i 3 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa nagrzewnic elektrycznych z komorami mieszania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie przez Wykonawcę dostawy nagrzewnic elektrycznych z komorami mieszania zgodnie ze wskazanymi przez Zamawiającego wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ, Załączniku Nr 1 do SIWZ, w ilości 4 kpl i do Odbiorcy oraz na zasadach, zgodnie z Załącznikiem Nr 2 i 3 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.52.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa półautomatu do taśmowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie przez Wykonawcę dostawy półautomatu do taśmowania zgodnie ze wskazanymi przez Zamawiającego wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ, Załączniku Nr 1 do SIWZ, w ilości 1 szt. i do Odbiorcy oraz na zasadach, zgodnie z Załącznikiem Nr 2 i 3 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa stołu na tekturę falistą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie przez Wykonawcę dostawy stołu na tekturę falistą zgodnie ze wskazanymi przez Zamawiającego wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ, Załączniku Nr 1 do SIWZ, w ilości 1 szt. i do Odbiorcy oraz na zasadach, zgodnie z Załącznikiem Nr 2 i 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa stołu kompletacyjnego specjalnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie przez Wykonawcę dostawy stołu kompletacyjnego specjalnego zgodnie ze wskazanymi przez Zamawiającego wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ, Załączniku Nr 1 do SIWZ, w ilości5 szt. i do Odbiorcy oraz na zasadach, zgodnie z Załącznikiem Nr 2 i 3 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa wentylatoru osiowego kanałowego z instalacją przeciwwybuchową.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie przez Wykonawcę dostawy wentylatoru osiowego kanałowego z instalacją przeciwwybuchową zgodnie ze wskazanymi przez Zamawiającego wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ, Załączniku Nr 1 do SIWZ, w ilości 1 szt. i do Odbiorcy oraz na zasadach, zgodnie z Załącznikiem Nr 2 i 3 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.71.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa wanny wychwytowej ze stojakiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie przez Wykonawcę dostawy wanny wychwytowej ze stojakiem zgodnie ze wskazanymi przez Zamawiającego wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ, Załączniku Nr 1 do SIWZ, w ilości 2 szt. i do Odbiorcy oraz na zasadach, zgodnie z Załącznikiem Nr 2 i 3 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa stołu do mycia części zamiennych pojazdów mechanicznych ekomyjnia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie przez Wykonawcę dostawy stołu do mycia części zamiennych pojazdów mechanicznych ekomyjnia zgodnie ze wskazanymi przez Zamawiającego wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ, Załączniku Nr 1 do SIWZ, w ilości 1 szt. i do Odbiorcy oraz na zasadach, zgodnie z Załącznikiem Nr 2 i 3 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa wózków ręcznych platformowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie przez Wykonawcę dostawy wózków ręcznych platformowych zgodnie ze wskazanymi przez Zamawiającego wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ, Załączniku Nr 1 do SIWZ, w ilości 8 szt. i do Odbiorcy oraz na zasadach, zgodnie z Załącznikiem Nr 2 i 3 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.91.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.