eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kowary › Letnie utrzymanie dróg, ulic, chodników, placów, parkingów i terenów zielonych na terenie miasta Kowary

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-25

Kowary: Letnie utrzymanie dróg, ulic, chodników, placów, parkingów i terenów zielonych na terenie miasta Kowary
Numer ogłoszenia: 243072 - 2013; data zamieszczenia: 25.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 91639 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Kowarach, ul. 1-go Maja 1a, 58-530 Kowary, woj. dolnośląskie, tel. 075 718-24-16, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Letnie utrzymanie dróg, ulic, chodników, placów, parkingów i terenów zielonych na terenie miasta Kowary.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest letnie utrzymanie dróg, placów, chodników, parkingów i terenów zielonych na terenie Gminy Kowary w następującym zakresie : 1. Ręczne utrzymanie nawierzchni terenów według załącznika do opisu przedmiotu zamówienia, w tym: a) oczyszczanie działek w liniach rozgraniczających - geodezyjnych (rowów, poboczy, trawników itp.), b) koszenie trawników i wywóz traw, pielęgnacja skwerów, c) odchwaszczanie chodników i parkingów, d) usuwanie gałęzi oraz przedmiotów niebezpiecznych - w trybie pilnym, usuwanie samowolnie zamieszczonych ogłoszeń, reklam na słupach oświetleniowych, drzewach itp., 2. Konserwacja i utrzymanie w stanie estetycznym koszy na śmieci. 3. Uzupełnienie trawników mieszanką traw dywanowych (120 kg) w miejscach wskazanych przez zamawiającego. 4. Uzupełnienie ziemi ogrodniczej (substrat torfowy; 160 worków po 80 l) w miejscach wskazanych przez zamawiającego. 5. Opróżnianie i utrzymanie w należytym stanie technicznym koszy na śmieci, w miejscach i ilościach określonych przez Zamawiającego. 6. Załadunek odpadów ulegających biodegradacji (liście, gałęzie) na środki transportu oraz wywóz na kompostownik wskazany przez Zamawiającego (transport do 6 km). 7. Wywóz śmieci i innych zanieczyszczeń na składowisko przyjmujące tego typu odpady oraz ponoszenie kosztów z tym związanych. Wywóz odpadów z targowiska przy ul. Klonowej trzy razy w tygodniu tj. poniedziałek, wtorek, piątek. W kosztach tego wywozu należy uwzględnić koszt dzierżawy pojemnika o pojemności 1100 litrów. 8. Usuwanie materiałów niebezpiecznych z terenu pasa drogi (m.in. pozostałości po wichurach). 9. Właściwe oznakowanie robót i czynności wykonywanych przy realizacji przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi zasadami BHP oraz bezpieczeństwa ruchu drogowego. 10. Udział potrzebnego do realizacji zadań sprzętu, pojazdów specjalistycznych i narzędzi. 11. Zabezpieczenie i oznakowanie otworów po uszkodzonych lub skradzionych włazach, kratkach ściekowych zgodnie z przepisami Prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997 r. (Dz. U. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.). 12. Powiadamianie Zamawiającego o wszelkich nagłych zdarzeniach, wypadkach mających miejsce na utrzymywanym terenie, a ujawnionych w czasie wykonywania przedmiotu umowy (np. brakujące kratki wpustów ulicznych, nagłe uszkodzenia nawierzchni stwarzające zagrożenie itp.) Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w trakcie realizacji przedmiotu umowy zapisy ustawy z 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2012 poz. 391 z późn. zm.). W interesie Wykonawcy pozostaje zdobycie wszelkich innych, niezbędnych informacji koniecznych do przygotowania i złożenia oferty. W przypadku nie wywiązania się z prac objętych zamówieniem lub nienależyte wykonywanie prac, Wykonawca ponosił będzie odpowiedzialność za szkody poniesione przez użytkowników dróg, placów, chodników, parkingów i terenów zielonych będących w zarządzie Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo- Handlowe BIM K. Bizunowicz i K. Mróz, ul. Główna 1, 58-530 Kowary, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63148,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 69220,80

  • Oferta z najniższą ceną: 69220,80 / Oferta z najwyższą ceną: 101617,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.