eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad Notecią › Przetarg nieograniczony na wykonanie modernizacji - remontu budynku położonego przy ul. Sportowej 7 w Szubinie (działka nr 803/12) przeznaczonego na filię Powiatowego Urzędu Pracy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-06

Nakło nad Notecią: Przetarg nieograniczony na wykonanie modernizacji - remontu budynku położonego przy ul. Sportowej 7 w Szubinie (działka nr 803/12) przeznaczonego na filię Powiatowego Urzędu Pracy.
Numer ogłoszenia: 243036 - 2008; data zamieszczenia: 06.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Nakielskiego , ul. Gen. H. Dąbrowskiego 54, 89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3866628, faks 052 3860771.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nakielski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na wykonanie modernizacji - remontu budynku położonego przy ul. Sportowej 7 w Szubinie (działka nr 803/12) przeznaczonego na filię Powiatowego Urzędu Pracy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie modernizacji - remontu budynku położonego przy ul. Sportowej 7 w Szubinie (działka nr 803/12) przeznaczonego na filię Powiatowego Urzędu Pracy. Zakres prac nie obejmuje instalacji gniazd wtyczkowych, instalacji komputerowej i telefonicznej ujętych w opisie technicznym do projektu. Szczegółowy zakres prac określa: dokumentacja projektowa: - załącznik nr 1 do SIWZ przedmiary robót: - załącznik nr 2 do SIWZ specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót: - załącznik nr 3 do SIWZ Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu zamówienia po zawarciu umowy w części dotyczącej wykonania instalacji elektrycznej. Zmiana taka dokonana będzie poprzez zawarcie aneksu do umowy, po uzgodnieniu przez obie strony..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Składając ofertę każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4.000,00 zł. 2. Oferta nie zabezpieczona wadium w wymaganym terminie spowoduje wykluczenie wykonawcy przez zamawiającego z ubiegania się o zamówienie publiczne. 3. Wadium należy wnieść w nieprzekraczalnym terminie do dnia 27 listopada 2008r. do godz. 9.45. 4. Szczegółowe informacje na temat wadium określa SIWZ.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności 2. Wykonawca nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3.1. dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców ocena warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie): 3.1.1. kierownik budowy posiadający: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006r Nr 83, poz. 578 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, odpowiednio w zakresie konstrukcyjno - budowlanych - aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego 3.1.2 kierownik robót sanitarnych posiadający: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006r Nr 83, poz. 578 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa , odpowiednio w zakresie sieci wod-kan - aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego 3.1.3. kierownik robót elektrycznych posiadający: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006r Nr 83, poz. 578 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa , odpowiednio w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych - aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego 4. Wykonawca musi posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 100 000 zł lub zdolność kredytową w w/w wysokości (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie). Niespełnienie chociażby jednego z wymienionych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji złożonych w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale V SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców oświadczenie musi dotyczyć każdego z wykonawców i winno być złożone przez: każdego z nich odrębnie jedynie w sytuacji, jeśli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie, bądź przez pełnomocnika występującego w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) - załącznik nr 5 do SIWZ 2. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy wykonawca z osobna składa oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania) - załącznik nr 6 do SIWZ 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia przedmiotowe dokumenty muszą być złożone przez każdego z wykonawców z osobna) 4. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia przedmiotowe dokumenty muszą być złożone przez każdego z wykonawców z osobna) 5. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 7 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje zawodowe (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców wykaz może złożyć tylko wykonawca, który spełnia warunek lub pełnomocnik działający w imieniu wykonawców występujących wspólnie.). Jeżeli wykonawca w chwili złożenia oferty nie dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zobowiązany jest złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5.1. kierownik budowy - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006r. Nr 83, poz. 578 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa , odpowiednio w zakresie konstrukcyjno - budowlanych - aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego 5.2. kierownik robót sanitarnych posiadający: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006r Nr 83, poz. 578 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa , odpowiednio w zakresie sieci wod-kan - aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego 5.3. kierownik robót elektrycznych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006r Nr 83, poz. 578 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, odpowiednio w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych - aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego 6. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców informacja może dotyczyć jednego wykonawcy jeśli spełnia warunek samodzielnie, lub wykonawców łącznie, jeśli żaden z wykonawców nie spełnia warunku samodzielnie).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-nakielski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Nakle nad Notecią ul. Dąbrowskiego 54 89-100 Nakło nad Notecią.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2008 godzina 09:45, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nakle nad Notecią ul. Dąbrowskiego 54 89-100 Nakło nad Notecią (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.