eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Numer sprawy24/2014-DZP/PNO. Nazwa zadaniaZakup, dostawa i uruchomienie urządzeń medycznych wraz ze szkoleniem personelu medycznego i technicznego w zakresie obsługi zainstalowanych urządzeń w ramach Planu Modernizacji Technicznej.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-24

Ełk: Numer sprawy: 24/2014-DZP/PNO. Nazwa zadania: Zakup, dostawa i uruchomienie urządzeń medycznych wraz ze szkoleniem personelu medycznego i technicznego w zakresie obsługi zainstalowanych urządzeń w ramach Planu Modernizacji Technicznej.
Numer ogłoszenia: 243027 - 2014; data zamieszczenia: 24.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 201679 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ, ul. Kościuszki 30, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6219803, faks 087 6219807.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Numer sprawy: 24/2014-DZP/PNO. Nazwa zadania: Zakup, dostawa i uruchomienie urządzeń medycznych wraz ze szkoleniem personelu medycznego i technicznego w zakresie obsługi zainstalowanych urządzeń w ramach Planu Modernizacji Technicznej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń medycznych wraz z uruchomieniem i szkoleniem personelu medycznego i technicznego Szpitala. Przedmiot zamówienia został podzielony na jedenaście zadań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwiera Załącznik Nr 3 do SIWZ - Arkusz Techniczny. Wykonawca gwarantuje, ze zaoferowany przedmiot umowy jest fabrycznie nowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu wraz z urządzeniami medycznymi: Instrukcje obsługi w języku polskim, Wszelkie wymagane obowiązującymi przepisami dokumenty tj. ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679) W ramach sprzedaży urządzeń medycznych i w ramach ustalonej ceny, wykonawca będzie zobowiązany do: Dostawy, montażu oraz uruchomienia urządzeń medycznych w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego w 108 Szpitalu Wojskowym w Ełku. integracji dostarczonych ze sprzętem programów ze szpitalnymi systemami informatycznymi-jeżeli wystąpi taka konieczność . Dodatkowo Wykonawca zobowiązuje się w ramach ustalonej ceny do: Przeszkolenia stanowiskowego osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi zainstalowanych urządzeń medycznych a także specjalistycznego szkolenia certyfikowanego w ośrodkach zewnętrznych. Wykonawca dostarczy urządzenia medyczne do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego w Szpitalu w Ełku, własnymi siłami i środkami, na koszt własny. Zadanie Nr 1 - Zestaw instrumentarium do operacji naczyniowych - kpl 1 Zadanie Nr 2 - Wózek transportowy dla chorych z przeziernym dla RTG blatem - kpl 1 Zadanie Nr 3 - System monitorowania pacjentów 4-stanowiskowy - kpl 1 Zadanie Nr 4 - Unit stomatologiczny z fotelem - kpl 1 Zadanie Nr 5 - Analizator do posiewów krwi - kpl 1 Zadanie Nr 6 - Wirówka laboratoryjna - kpl 2 Zadanie Nr 7 - Videokolonoskop do procesora Olympus - kpl 1 Zadanie Nr 8 - Myjnia 2-stanowiska do endoskopów FUJI - kpl 1 Zadanie Nr 9 - System archiwizacji obrazów endoskopowych - kpl 1 Zadanie Nr 10 - Konsola do termoregulacji zewnętrznej- kpl 1 Zadanie Nr 11 - Zestaw narzędzi laparoskopowych - kpl 1 Zadanie Nr 12 - Zestaw do elektrochirurgii - kpl. 1 Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się : znaki towarowe, patenty czy cechy pochodzenia - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza do składania oferty równoważne o parametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż te, które zostały podane pod pojęciem typu( art.29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku złożenia oferty w której zostanie zaoferowany wyrób o parametrach równoważnych - Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie iż oferta jest równoważna z opisem przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi wskazać nazwę asortymentu równoważnego oraz wskazać ( podać) dokumenty potwierdzające równoważność rozwiązań tj. atesty polskie i europejskie, deklaracje zgodności, certyfikaty itp. Zamawiający korzystając ewentualnie z opinii rzeczoznawców dokona oceny zaproponowanych rozwiązań i zdecyduje o ich równoważności i przydatności. Przedstawienie w ofercie wyrobu uznanego przez Zamawiającego za nierównoważny - spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SIWZ. W przypadku wątpliwości, obowiązek udowodnienia równoważności złożonej oferty spoczywa na Wykonawcy. Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 33100000-1 / Urządzenia medyczne.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie Nr 1 - Zestaw instrumentarium do operacji naczyniowych - kpl 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AESCULAP CHIFA Sp. z.o.o., Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48148,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 55984,09

  • Oferta z najniższą ceną: 55984,09 / Oferta z najwyższą ceną: 55984,09

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie Nr 2 - Wózek transportowy dla chorych z przeziernym dla RTG blatem - kpl 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRESTIGE-MED., Sądowa 18A, 86-100 Świecie, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14814,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11340,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11340,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17899,92

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie Nr 3 - System monitorowania pacjentów 4-stanowiskowy - kpl 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIAMEDITEK Sp. z.o.o., Składowa 12, 15-399 Białystok, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 55080,00

  • Oferta z najniższą ceną: 42599,52 / Oferta z najwyższą ceną: 55080,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie Nr 4 - Unit stomatologiczny z fotelem - kpl 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU MEDICAL Czesław Dąbrowski, Al. Piłsudskiego 8, 18-400 Łomża, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55555,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 62761,94

  • Oferta z najniższą ceną: 62761,94 / Oferta z najwyższą ceną: 62761,94

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie Nr 5 - Analizator do posiewów krwi - kpl 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DIAG-MED., Ryżowa 51, 02-495 Warszawa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46296,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 46250,82

  • Oferta z najniższą ceną: 46250,82 / Oferta z najwyższą ceną: 46250,82

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Zadanie Nr 6 - Wirówka laboratoryjna - kpl 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALCHEM GRUPA Sp. z.o.o. Oddział Białystok, Włościańska 58, 15-199 Białystok, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23412,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21319,20

  • Oferta z najniższą ceną: 21319,20 / Oferta z najwyższą ceną: 22010,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Zadanie Nr 7 - Videokolonoskop do procesora Olympus - kpl 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OLYMPUS POLSKA Sp. z.o.o., Suwak 3, 02-676 Warszawa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62037,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 48298,80

  • Oferta z najniższą ceną: 48298,80 / Oferta z najwyższą ceną: 48298,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Zadanie Nr 8 - Myjnia 2-stanowiska do endoskopów FUJI - kpl 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ENDO ELEKTRONIK Sp. z.o.o., Kolejowa 11B, 05-805 Kanie, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76851,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 89640,00

  • Oferta z najniższą ceną: 89640,00 / Oferta z najwyższą ceną: 89640,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Zadanie Nr 10 - Konsola do termoregulacji zewnętrznej- kpl 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDICAVERA Sp. z.o.o. Dahihausen Group, Wawrzyniaka 6W, 70-392 Szczecin, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81481,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 64010,00

  • Oferta z najniższą ceną: 64010,00 / Oferta z najwyższą ceną: 85320,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.