eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa stanowiska do pielęgnacji noworodków, mebli medycznych, szaf ubraniowych oraz wózka do przewożenia czystej bielizny

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-17

Szczecin: Dostawa stanowiska do pielęgnacji noworodków, mebli medycznych, szaf ubraniowych oraz wózka do przewożenia czystej bielizny
Numer ogłoszenia: 242982 - 2015; data zamieszczenia: 17.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 184572 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie, Al. Powstańców Wielkopolskich 72, 70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4661086, faks 91 4661113.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa stanowiska do pielęgnacji noworodków, mebli medycznych, szaf ubraniowych oraz wózka do przewożenia czystej bielizny.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: - Zadanie nr 1: stanowisko do pielęgnacji noworodków - Zadanie nr 2: meble medyczne - Zadanie nr 3: szafy ubraniowe - Zadanie nr 4: wózek do przewożenia czystej bielizny zwane dalej meblami 2. Opis mebli stanowiących przedmiot zamówienia oraz wymagane parametry mebli zawiera załącznik nr 5 do formularza oferty (opis przedmiotu zamówienia). 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówione meble będące przedmiotem zamówienia do siedziby Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 42 dni kalendarzowe od dnia złożenia zamówienia. Termin dostawy przedmiotu zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego faxem z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem o dokładnym terminie dostarczenia i ewentualnym (o ile występuje) montażu. 4. Zamawiający w ciągu 2 dni roboczych od podpisania umowy przekaże faxem Wykonawcy uzgodnione kolory płyt i tapicerek według dostarczonych w dniu podpisania umowy wzorników. 5. Zamawiający wymaga, by oferowane meble w zadaniu nr 1 stanowiły wyrób medyczny i były wprowadzone do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z Ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107 poz. 679). 6. Zamawiający wymaga aby meble były fabrycznie nowe, rok produkcji - 2015 r. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy udzielili gwarancji na meble stanowiące przedmiot zamówienia na okres 24 miesięcy od momentu dostarczenia do siedziby Zamawiającego i dokonania ich odbioru po zmontowaniu na następujących warunkach: a) Naprawy gwarancyjne realizowane będą w miejscu użytkowania mebli, z zastrzeżeniem lit. b) b) Na wniosek Wykonawcy Zamawiający może wyrazić zgodę na usunięcie wad mebli poza siedzibą Zamawiającego, z tym, że koszty transportu mebli do miejsca wskazanego przez Wykonawcę i dostarczenia ich po naprawie do siedziby Zamawiającego, ponosi Wykonawca. c) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpośredni kontakt z serwisem w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. d) Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do naprawy w miejscu eksploatacji mebli w ciągu 7 dni kalendarzowych od zgłoszenia wady faxem. 8. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wymiany mebli na nowe po trzeciej naprawie. 9. Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić Zamawiającemu faxem otrzymanie zgłoszenia wady (reklamacji).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1: stanowisko do pielęgnacji noworodków

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Techniki Medycznej TECH-MED Sp. z o. o., Ul. Piękna 13, 85-303 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11880,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11880,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11880,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2: meble medyczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALBA PPHU Alicja Brzozowska & Leszek Brzozowski S. C., Ul. Kostrzyńska 20/1, 61-042 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12976,50

  • Oferta z najniższą ceną: 12843,66 / Oferta z najwyższą ceną: 12976,50

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3: szafy ubraniowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ideal Line Sp. z o. o., Ul. Kościuszki 110/U6, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3675,05

  • Oferta z najniższą ceną: 3675,05 / Oferta z najwyższą ceną: 4206,60

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie nr 4: wózek do przewożenia czystej bielizny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Formed Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa, Ul. Aleja Legionów 21 a, 34-300 Żywiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3567,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3567,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3567,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.