eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę samochodów osobowych dla Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Olsztynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-06

Olsztyn: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę samochodów osobowych dla Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 242952 - 2008; data zamieszczenia: 06.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Warmińsko-Mazurski Oddział Regionalny , ul. Św. Wojciecha 2, 10-038 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5229822.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę samochodów osobowych dla Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Olsztynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Na przedmiot zamówienia składa się dostawa 5 szt. samochodów osobowych dla Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Regionalnego w Olsztynie 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na niżej wymienione zadania (części zamówienia): 2.1. Zadanie nr 1 - dostawa 2 szt. samochodów osobowych dla Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Olsztynie (nadwozie 4 lub 5 drzwiowe typu sedan lub kombi, silnik benzynowy o pojemności minimum 1,6 l jako oznaczenie handlowe i mocy minimum 70 KW). 2.2. Zadanie nr 2 - dostawa 3 szt. samochodów osobowych z napędem na 4 koła dla Biura Kontroli na Miejscu w Warmińsko-Mazurskim Oddziale Regionalnym ARiMR w Olsztynie (nadwozie 3/4/5 drzwiowe, silnik benzynowy lub diesel o minimalnej pojemności 1300 ccm i mocy minimum 75 KM). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym pozostałe parametry techniczne samochodów, określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe 34.13.00.00 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się każdy wykonawca, który: 1.1. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia indywidualnie: 1.1.1. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.1.2. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.2. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia wspólnie z innymi wykonawcami: 1.2.1. łącznie z wykonawcami składającymi z nim wspólną ofertę posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.2.2. łącznie z wykonawcami składającymi z nim wspólną ofertę znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.3. Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu, każdy wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi załączyć do oferty niżej wymagane oświadczenia i dokumenty: 2.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - według Załącznika nr 2 do SIWZ. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), oświadczenie musi być złożone (podpisane) przez każdy z podmiotów występujących wspólnie lub przez ustanowionego przez te podmioty pełnomocnika. 2.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), do oferty muszą zostać załączone dokumenty przygotowane (wystawione) odrębnie w odniesieniu do każdego z podmiotów występujących wspólnie. Ocena spełniania przez wykonawców wymaganych warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w w/w oświadczeniach i dokumentach. Z ich treści musi wynikać jednoznacznie, iż wymagane warunki udziału w postępowaniu wykonawca spełnił. 3. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 oraz z 2008 r. Nr 188, poz. 1155)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Http://www.arimr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Św. Wojciecha 2/12, 10-038 Olsztyn.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2008 godzina 10:00, miejsce: ul. Św. Wojciecha 2/4 (kancelaria, I piętro), 10-038 Olsztyn.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.