eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › przeprowadzenie zajęć dydaktycznych (lektoraty język angielski) w trzech modułach, zgodnie z obowiązującymi zaleceniami Rady Europy zawartymi w Europejskim Systemie Opisu Kształcenia Językowego, przez okres roku akademickiego 2011-2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-12

Gdańsk: przeprowadzenie zajęć dydaktycznych (lektoraty język angielski) w trzech modułach, zgodnie z obowiązującymi zaleceniami Rady Europy zawartymi w Europejskim Systemie Opisu Kształcenia Językowego, przez okres roku akademickiego 2011-2012
Numer ogłoszenia: 242942 - 2011; data zamieszczenia: 12.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych , ul. Targ Węglowy 6, 80-836 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3012801, 3201278, faks 058 3201278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ww.asp.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przeprowadzenie zajęć dydaktycznych (lektoraty język angielski) w trzech modułach, zgodnie z obowiązującymi zaleceniami Rady Europy zawartymi w Europejskim Systemie Opisu Kształcenia Językowego, przez okres roku akademickiego 2011-2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Celem zamówienia jest podwyższenie poziomu umiejętności językowych w zakresie języka angielskiego studentów ASP w Gdańsku. Celem realizacji zamówienia jest również uzyskanie, po ukończeniu drugiego roku studiów, biegłości językowej na poziomie: B2 dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych I stopnia i jednolitych studiów magisterskich C1 dla studentów studiów stacjonarnych III stopnia (studiów doktoranckich) I .ZAKRES I MIEJSCE ŚWIADCZENIA USŁUGI Usługa polega na przeprowadzeniu zajęć dydaktycznych (lektoraty język angielski) w trzech modułach, zgodnie z obowiązującymi zaleceniami Rady Europy zawartymi w Europejskim Systemie Opisu Kształcenia Językowego, przez okres roku akademickiego 2011/2012 W roku akademickim 2011/2012 zajęcia dydaktyczne rozpoczynają się 10 października 2011 r., kończą 6 czerwca 2012 r., zgodnie z organizacja roku zawartą w Zarządzeniu Rektora nr 51/2011 z dnia 31 marca 2011 r., w sprawie określenia organizacji roku akademickiego 2011/2012 w Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku. Zarządzenie stanowi załącznik nr 9 do SIWZ Miejsce prowadzenia zajęć: budynki ASP w Gdańsku : ul. Targ Węglowy 6 ul. Plac Wałowy 15 ul. Chlebnicka 13/16 1)Moduł 1 dla studentów studiów stacjonarnych (1 i 2 rok jednolite studia magisterskie i studia I stopnia 2)Moduł 2 dla studentów studiów stacjonarnych III stopnia (studia doktoranckie) 3)Moduł 3 dla studentów studiów niestacjonarnych (1 i 2 roku I stopnia) Dla wszystkich modułów Zamawiający wymaga, aby 1.1. wykładany język angielski był językiem profilowanym ze szczególnym uwzględnieniem słownictwa w zakresie sztuki. 1.2. deklaracji Wykonawcy, że dysponuje kadrą o kwalifikacjach niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia 1.3. Wykonawca zapewnił świadczenie usługi w sposób ciągły i zgodny z planem zajęć, który dostarczy Zamawiający na 14 dni przed rozpoczęciem zajęć 1.4. Wykonawca zapewnił pełną bieżącą obsługę administracyjną tj. wyznaczył opiekuna administracyjnego do kontaktów z Zamawiającym drogą e-mailową oraz telefoniczną przez minimum 8 godz. każdego dnia roboczego w okresie obowiązywania umowy, w godz. 7.30-15.30 1.5. Wykonawca przeprowadził nieodpłatnie test kwalifikujący przynależność studenta I i II roku do grupy zaawansowania w znajomości języka angielskiego w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego 1.6. Po zakwalifikowaniu do grupy językowej Wykonawca dostarczył ASP listę studentów w podziale na kierunki studiów, uczęszczających na zajęcia dydaktyczne w poszczególnych grupach językowych oraz nazwisko i imię lektora nauczającego studentów określonej grupy. 1.7. Kontroli obecności uczestników na zajęciach dydaktycznych 1.8. Przeprowadzenie na koniec każdego semestru ankiet badających poziom satysfakcji studentów oraz przedstawianie wyników badania Zamawiającemu ( załącznik do umowy) 1.9. Prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem uzgodnionym z Zamawiającym 1.10 Wykonawca dostarczył propozycję konspektów ( sylabusów) w momencie przystąpienia do przetargu (załącznik nr 2.a do formularza oferty) 1.10. Wykonawca zapewnił bezpłatne 2 godziny tygodniowo konsultacji dla studentów ASP 5.0 Opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych modułów 5.1 Opis przedmiotu zamówienia dla modułu 1: przeprowadzenie przez Wykonawcę w roku akademickim 2011/2012 lektoratów z języka angielskiego dla studentów studiów stacjonarnych tj. 1 i 2 roku jednolitych studiów magisterskich i 1 i 2 roku studiów I stopnia w ilości 720 godzin. Szacowana liczba studentów 1 i 2 roku- 240 Szacowana liczba studentów w grupie- 20 Szacowana liczba grup- 12 Łączna szacowana liczba grup językowych 12 12 grup x 60 godzin rocznie=720 godz. W skali całego okresu studiów lektorat obejmuje 120 godzin. Liczba godzin dla 1 roku - 60 Liczba godzin dla 2 roku -60 Zajęcia będą prowadzone wg następującego schematu: 30 godzin w semestrze zimowym tj. 15 zajęć x 2 godziny lekcyjne odbywające się raz w tygodniu dla każdej grupy 30 godzin w semestrze letnim tj. 15 zajęć x 2 godziny lekcyjne odbywające się raz w tygodniu dla każdej grupy. Co razem stanowi 12 grup językowych po 60 godzin rocznie i jest równe 720 godzinom zajęć dydaktycznych Liczba studentów jest wartością szacunkową oszacowaną na podstawie dotychczas realizowanych zajęć dydaktycznych i nie jest wiążąca dla Zamawiającego przy realizacji niniejszej umowy. Rzeczywiste ilości wynikać będą z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego przedstawionego Wykonawcy na 14 dni przed rozpoczęciem roku akademickiego. W związku z powyższym Zamawiający przewiduje, że w ramach usługi dydaktycznej o której mowa powyżej lektoraty dla studentów z modułu 1 realizowane będą: - dla 1 roku w poniedziałki, w przedziale czasowym 8.00-10.00. - dla roku 2 we wtorki w przedziale czasowym 8.00-10.00. Lektor Wykonawcy przeprowadzający zajęcia powierzone przez Wykonawcę po zakończeniu każdego semestru potwierdzi wpisem w indeksie, karcie zaliczeniowej, protokole zaliczeniowym zaliczenie/niezaliczenie studentowi zajęć z języka angielskiego. Wykonawca zobowiązany jest do ocenienia wiedzy studenta po każdym semestrze studiów. Po zakończeniu każdego semestru Wykonawca przygotuje protokół zaliczeniowy w podziale na poszczególne kierunki studiów i prześle zamawiającemu na adres Zamawiającego. (załącznik do umowy ). Po 4 semestrze tj. dla studentów II roku studiów modułu 1, Wykonawca przeprowadzi egzamin sprawdzający umiejętności językowe studenta. Student powinien znać język angielski minimum na poziomie biegłości B2 Europejskiego System Opisu Kształcenia Językowego Każdemu studentowi drugiego roku studiów, który osiągnął biegłość na poziomie B2 Wykonawca wystawi nieodpłatnie Certyfikat potwierdzający poziom biegłości B2 zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego. 5.2 Opis przedmiotu zamówienia dla modułu 2: przeprowadzenie przez Wykonawcę w roku akademickim 2011/2012 lektoratu z języka angielskiego dla studentów 1 i 2 roku studiów stacjonarnych III stopnia w ilości 90 godzin. Szacowana liczba studentów 1 i 2 roku- 20 Szacowana liczba studentów w grupie- 20 Szacowana liczba grup- 1 Łączna szacowana liczba grup językowych 1 x 90 godzin rocznie=90 godz. W skali studiów doktoranckich lektorat obejmuje 90 godzin rocznie. Zajęcia winny być realizowane według następującego schematu: 45 godzin w semestrze zimowym tj. 15 zajęć x 3 godziny lekcyjne odbywające się raz w tygodniu. 45 godzin w semestrze letnim tj. 15 zajęć x 3 godziny lekcyjne odbywające się raz w tygodniu. Liczba studentów jest wartością szacunkową oszacowaną na podstawie dotychczas realizowanych zajęć dydaktycznych i nie jest wiążąca dla Zamawiającego przy realizacji niniejszej umowy. Rzeczywiste ilości wynikać będą z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego przedstawionego Wykonawcy na 14 dni przed rozpoczęciem roku akademickiego. Zamawiający przewiduje, że w ramach usługi dydaktycznej o której mowa powyżej lektoraty dla studentów studiów doktoranckich z modułu 2 realizowane będą: w godzinach ustalonych planem studiów dostarczonym przez Zamawiającego w terminie na 14 dni przed rozpoczęciem zajęć. Wykonawca zobowiązany jest do ocenienia wiedzy studenta po każdym semestrze studiów. Lektor Wykonawcy przeprowadzający zajęcia powierzone przez Wykonawcę po zakończeniu każdego semestru potwierdzi wpisem w indeksie, karcie zaliczeniowej, protokole zaliczeniowym zaliczenie/niezaliczenie na ocenę studentowi zajęć z języka angielskiego. Po zakończeniu każdego semestru Wykonawca przygotowuje protokół zaliczeniowy i przesyła zamawiającemu na adres Zamawiającego. Po drugim roku studiów student studiów doktoranckich powinien znać język angielski minimum na poziomie biegłości C1 Europejskiego System Opisu Kształcenia Językowego. Każdemu studentowi drugiego roku studiów, który osiągnął biegłość na poziomie C1 Wykonawca wystawi nieodpłatnie Certyfikat potwierdzający poziom biegłości C1 zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego. 5.3 Opis przedmiotu zamówienia dla modułu 3: przeprowadzenie przez Wykonawcę w roku akademickim 2011/2012 lektoratu z języka angielskiego dla studentów 1 i 2 roku studiów niestacjonarnych w ilości 268 godzin. Zamawiający przewiduje, że w ramach usługi dydaktycznej o której mowa powyżej lektoraty dla studentów studiów pierwszego i drugiego roku studiów niestacjonarnych tj. modułu 3 realizowane będą: w godzinach ustalonych planem studiów, dostarczonym przez Zamawiającego z uwzględnieniem specyfiki czasowej realizacji zajęć na poszczególnych kierunkach studiów. Zajęcia będą prowadzone wg następującego schematu uwzględniającego specyfikę kierunku studiów: 1. Kierunek- Architektura Wnętrz Zajęcia winny odbywać się raz w tygodniu w godzinach popołudniowych dla pierwszego roku - proponowany dzień tygodnia: piątek od godz. 16.00-17.30 Liczba godzin w semestrze zimowym - 30 godz. Liczba godzin w semestrze letnim - 30 godz Szacowana liczba studentów 1 roku- 20 Szacowana liczba studentów w grupie- 20 Szacowana liczba grup- 1 Łączna szacowana liczba grup językowych dla kierunku architektura wnętrz 1. 1 grupa x 60 godzin rocznie=60 godz. Liczba studentów jest wartością szacunkową oszacowaną na podstawie dotychczas realizowanych zajęć dydaktycznych i nie jest wiążąca dla Zamawiającego przy realizacji niniejszej umowy. Rzeczywiste ilości wynikać będą z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego przedstawionego Wykonawcy na 14 dni przed rozpoczęciem roku akademickiego. Zamawiający przewiduje, że w ramach usługi dydaktycznej o której mowa powyżej lektoraty dla studentów realizowane będą: w godzinach ustalonych planem studiów dostarczonym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do ocenienia wiedzy studenta po każdym semestrze studiów. Pracownik Wykonawcy przeprowadzający zajęcia powierzone przez Wykonawcę po zakończeniu każdego semestru potwierdzi wpisem w indeksie, karcie zaliczeniowej, protokole zaliczeniowym zaliczenie/niezaliczenie na ocenę studentowi zajęć z języka angielskiego. Po zakończeniu każdego semestru Wykonawca przygotowuje protokół zaliczeniowy i przesyła zamawiającemu na adres Zamawiającego. 2. Kierunek- Grafika Zajęcia winny odbywać się co 2 tygodnie ( w jednym z dni: piątek, sobota, niedziela) w semestrze zimowym po 27 godz. i po 27 godzin zajęć w semestrze letnim dla każdej grupy. Szacowana liczba studentów 1 i 2 roku- 40 Szacowana liczba studentów w grupie- 20 Szacowana liczba grup- 2 Łączna szacowana liczba grup językowych dla kierunku grafika 2 2 grupy x 54 godzin rocznie=108 godz. Liczba studentów jest wartością szacunkową oszacowaną na podstawie dotychczas realizowanych zajęć dydaktycznych i nie jest wiążąca dla Zamawiającego przy realizacji niniejszej umowy. Rzeczywiste ilości wynikać będą z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego przedstawionego Wykonawcy na 14 dni przed rozpoczęciem roku akademickiego. Zamawiający przewiduje, że w ramach usługi dydaktycznej o której mowa powyżej lektoraty dla studentów realizowane będą: w godzinach ustalonych planem studiów dostarczonym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do ocenienia wiedzy studenta po każdym semestrze studiów. Pracownik Wykonawcy przeprowadzający zajęcia powierzone przez Wykonawcę po zakończeniu każdego semestru potwierdzi wpisem w indeksie, karcie zaliczeniowej, protokole zaliczeniowym zaliczenie/niezaliczenie na ocenę studentowi zajęć z języka angielskiego. Po zakończeniu każdego semestru Wykonawca przygotowuje protokół zaliczeniowy i przesyła zamawiającemu na adres Zamawiającego. Każdemu studentowi drugiego roku studiów, który osiągnął biegłość na poziomie B2 Wykonawca wystawi nieodpłatnie Certyfikat potwierdzający poziom biegłości B2 zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego. 3. Kierunek- Edukacja artystyczna w zakresie sztuk plastycznych Zajęcia winny odbywać się co 2 tygodnie ( w jednym z dni: piątek, sobota, niedziela) Liczba godzin zajęć w semestrze zimowym -25 (dla każdej grupy) Liczba godzin zajęć w semestrze letnim -25 (dla każdej grupy) Szacowana liczba studentów 1 i 2 roku- 40 Szacowana liczba studentów w grupie- 20 Szacowana liczba grup- 2 2 grupy x 50 godzin rocznie = 100 godz. Liczba studentów jest wartością szacunkową oszacowaną na podstawie dotychczas realizowanych zajęć dydaktycznych i nie jest wiążąca dla Zamawiającego przy realizacji niniejszej umowy. Rzeczywiste ilości wynikać będą z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego przedstawionego Wykonawcy na 14 dni przed rozpoczęciem roku akademickiego. Zamawiający przewiduje, że w ramach usługi dydaktycznej o której mowa powyżej lektoraty dla studentów realizowane będą: w godzinach ustalonych planem studiów dostarczonym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do ocenienia wiedzy studenta po każdym semestrze studiów. Pracownik Wykonawcy przeprowadzający zajęcia powierzone przez Wykonawcę po zakończeniu każdego semestru potwierdzi wpisem w indeksie, karcie zaliczeniowej, protokole zaliczeniowym zaliczenie/niezaliczenie na ocenę studentowi zajęć z języka angielskiego. Po zakończeniu każdego semestru Wykonawca przygotowuje protokół zaliczeniowy i przesyła zamawiającemu na adres Zamawiającego. Po 4 semestrze Student powinien znać język angielski minimum na poziomie biegłości B2 Europejskiego System Opisu Kształcenia Językowego. Każdemu studentowi drugiego roku studiów, który osiągnął biegłość na poziomie B2 Wykonawca wystawi nieodpłatnie Certyfikat potwierdzający poziom biegłości B2 zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego. Razem dla modułu 3 (kierunku Architektura Wnętrz, Grafika i Edukacja artystyczna w zakresie sztuk plastycznych) ilość godzin zajęć = 268 godzin Liczba studentów jest wartością szacunkową oszacowaną na podstawie dotychczas realizowanych zajęć dydaktycznych i nie jest wiążąca dla Zamawiającego przy realizacji niniejszej umowy. Rzeczywiste ilości wynikać będą z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego przedstawionego Wykonawcy na 14 dni przed rozpoczęciem roku akademickiego. Biorąc powyższe pod uwagę Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia przedmiotu umowy i rezygnacji z części zamówienia, w związku z czym Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za rzeczywiście wykonane usługi. Szacowana łączna ilość godzin zajęć dla trzech modułów w roku akademickim 2011/2012 = 1078 godzin.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.58.00.00 - Oferowanie kursów językowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał-wykonuje co najmniej jedną usługę polegające na przeprowadzeniu zajęć dydaktycznych z języka angielskiego dla firm lub innych podmiotów-instytucji oraz przedstawi dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały-są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że przy realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej 6 lektorami posiadającymi minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych z języka angielskiego dla dorosłych, przygotowujących do egzaminu na poziomie B2 oraz co najmniej 1 lektorem posiadającym minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych z języka angielskiego dla dorosłych na poziomie C1 , z których każdy będzie legitymował się: a) dyplomem ukończenia studiów magisterskich w rozumieniu ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. Nr 164, poz. 1365, z późn. zm.) na kierunku filologia w specjalności języka angielskiego, lub dyplomem ukończenia studiów wyższych w kraju, w którym językiem urzędowym jest język angielski oraz posiada przygotowanie pedagogiczne (w rozumieniu przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz. 400),

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony i podpisany Formularz Oferty - załącznik nr 2 do SIWZ wraz z sylabusem ( załącznik nr 10 do SIWZ); 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ pełnomocnictwo - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza, w przypadku podpisania oferty przez osoby, których uprawnienie nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie zamówienia, do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (podpisane przez wszystkich Wykonawców) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 8.2 ppkt 1- 2 i w pkt 8.3 lit a) ) SIWZ, winny być złożone przez każdy podmiot występujący wspólnie. Natomiast pozostałe dokumenty, o których mowa w SIWZ, składa w imieniu podmiotów występujących wspólnie pełnomocnik reprezentujący te podmioty; Wykaz Wykonanych usług załącznik nr 5 do SIWZ 7) Wykaz lektorów załącznik nr 6 do SIWZ 8) w przypadku wykonywania zamówienia przy udziale podwykonawców do oferty należy dołączyć wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca odpowiada za podwykonawców jak za działania własne; 9) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli dotyczy; 13.6. Dokumenty winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, lub upoważnionego przedstawiciela. Zaleca się, aby podpis-podpisy osób podpisujących ofertę i pozostałe dokumenty, lub poświadczających za zgodność z oryginałem kopie dokumentów, były opatrzone pieczątkami imiennymi.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w tym w szczególności w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Sztuk Pięknych w Gdańsku. ul. Targ Węglowy 6, 80-836 Gdańsk pokój 09, telefon 58-320-12-78 w godzinach 8:30-15:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Akademia Sztuk Pięknych w Gdańsku. ul. Targ Węglowy 6, 80-836 Gdańsk pokój 09.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.