eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › dostawa specjalistycznego sprzętu transportowego



Ogłoszenie z dnia 2007-12-06

Zakopane: dostawa specjalistycznego sprzętu transportowego
Numer ogłoszenia: 242891 - 2007; data zamieszczenia: 06.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Główny Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego, ul. Piłsudskiego 65, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2061550, fax 018 2061550 wew. 13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopr.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie kultury fizycznej o zasięgu ogólnokrajowym.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa specjalistycznego sprzętu transportowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznego sprzętu transportowego tj. 1.1 pakiet nr 1 - dostawa 4 sztuk fabrycznie nowych skuterów śnieżnych, górskich, przystosowanych do ratownictwa górskiego, w szczególnie trudnym terenie i złych warunkach atmosferycznych tj. do przewozu ratowników i ciągnięcia akii z poszkodowanym lub sań (przyczepy) z niezbędnym sprzętem ratowniczym; 1.2 pakiet nr 2- dostawa 4 sztuk fabrycznie nowych pojazdów czterokołowych przystosowanych do ratownictwa górskiego, w szczególnie trudnym terenie i złych warunkach atmosferycznych tj. do przewozu ratowników i ciągnięcia przyczepy z noszami i poszkodowanymi lub z niezbędnym sprzętem ratowniczym. 2. Dokładny opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1 do siwz 3. Wykonawca jest zobowiązany udzielić następującej gwarancji: - okres gwarancji 24 miesiące bez limitu przejechanych kilometrów, - przeglądy i naprawy gwarancyjne na miejscu garażowania pojazdów lub w zakładzie serwisowym, transport na koszt dostawcy, - zakład serwisowy w promieniu do 150 km; w innym przypadku dojazd na koszt dostawcy. 4. Oferta powinna zawierać informacje na temat możliwości serwisowania pojazdów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.42.00.00 - Skutery silnikowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.42.10.00 - Skutery silnikowe Oryginalny kod CPV: 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.01.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie przewiduje konieczności wnoszenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 4 do specyfikacji; 3. szczegółowy opis techniczny pojazdów (sporządzony wg zał. nr 1 do siwz) potwierdzający parametry techniczne opisane w zał. nr 1 do siwz oraz katalog, folder, prospekt z fotografiami proponowanego pojazdu itp.; 4. oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. 5. wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji (wykonawca może złożyć ofertę na własnym formularzu, lecz jej treść musi być zgodna z treścią formularza załączonego do specyfikacji). 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.10 ppkt 1 niniejszej specyfikacji składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 7. Dokument, o którym mowa w ppkt 6 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ppkt 6 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9. Dokumenty mogą być przedstawione w formie kopii (kserokopii) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 10. Jeżeli złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 11. Dokumenty sporządzone w języku obcym mają być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Oferta wspólna: - Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. - Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich wykonawców. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. - Wykonawcy, składający ofertę wspólnie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. - W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 i spełnia wymogi art.22 ust.1 ustawy. - Dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wskazane w pkt 1, 2 muszą być złożone odrębnie przez każdego z wykonawców. - Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, - Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gopr.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Górskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe Zarząd Główny 34-500 Zakopane ul. Piłsudskiego 65.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2007 godzina 15:30, miejsce: Górskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe Zarząd Główny 34-500 Zakopane ul. Piłsudskiego 65.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: nie dotyczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 4 sztuk fabrycznie nowych skuterów śnieżnych, górskich, przystosowanych do ratownictwa górskiego, w szczególnie trudnym terenie i złych warunkach atmosferycznych tj. do przewozu ratowników i ciągnięcia akii z poszkodowanym lub sań (przyczepy) z niezbędnym sprzętem ratowniczym.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.42.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.01.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: nie dotyczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 4 sztuk fabrycznie nowych pojazdów czterokołowych przystosowanych do ratownictwa górskiego, w szczególnie trudnym terenie i złych warunkach atmosferycznych tj. do przewozu ratowników i ciągnięcia przyczepy z noszami i poszkodowanymi lub z niezbędnym sprzętem ratowniczym.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.40.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.01.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.