Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-30
Wrocław: Usług sprzątania pomieszczeń użytkowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego z siedzibą we Wrocławiu Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław na okres 12 miesięcy
Numer ogłoszenia: 242889 - 2008; data zamieszczenia: 30.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego , ul. Wybrzeże Julisza Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 77695407, fax. 071 7769122.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zou.umwd.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usług sprzątania pomieszczeń użytkowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego z siedzibą we Wrocławiu Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław na okres 12 miesięcy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usług sprzątania pomieszczeń użytkowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego z siedzibą we Wrocławiu Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław na okres 12 miesięcy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6000,00 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie niniejszego zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy (art. 22 ust. 1 ustawy Pzp): 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. Wykonawcy, którzy wykonali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz dat i miejsca wykonania lub wykonywania wraz z dołączonymi dokumentami (w postaci tzw. referencji) potwierdzającymi, że zostały one wykonane lub są one wykonane należycie. 3. Wykonawca wykona własnymi siłami 100% zamówienia. 4.Wykonawca zastosuje się do wykonania przedmiotu zamówienia środki czystości posiadające atesty PZH. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art.23 ustawy Pzp.) 6. Dokonanie oceny spełnienia warunków przez Wykonawców, odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, które zawarte są w Rozdziale IX SWIZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia. 7.Wykonawca zobowiązany jest ponadto do przestrzegania następujących dodatkowych wymagań Zamawiającego: a) Wykonywanie czynności wynikających z przedmiotu zamówienia poza godzinami pracy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego, odbywać się będzie w godzinach od 16.00 do 22.30 (za wyjątkiem pomieszczeń w obiekcie, przy ulicy Dobrzyńskiej 21-23 od godz. 14.30 do godz. 22.30) ze względu na ochronę budynków. W przypadkach wyjątkowych takich jak np. remont, godziny pracy Wykonawcy będą ustalone z Zamawiającym, b) Przy wykonywaniu wszelkich prac na wysokościach, Wykonawca będzie miał obowiązek dysponować osobami posiadającymi stosowne uprawnienia, c) Pracownicy Wykonawcy muszą być ubrani w jednolitą odzież z widoczną nazwą firmy, d) Przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy imiennego wykazu osób wyznaczonych do wykonania czynności, wynikających z przedmiotu zamówienia e) Środki czystości wykorzystywane przez Wykonawcę muszą posiadać atest PZH, a Zamawiający ma prawo do bieżącej kontroli tych atestów, f) Wykonawca przedstawi przy podpisaniu umowy wykaz środków czystości jakie zamierza użyć w okresie trwania umowy, uwzględniając charakter usługi oraz zalecenia producenta, który będzie stanowił Załącznik nr 5 do umowy Zamawiający nieodpłatnie udostępni pomieszczenie gospodarcze w każdym obiekcie, w którym wykonywana będzie usługa sprzątania, na przechowywanie środków czystości oraz sprzętu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do formularza oferty Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z Załącznikami nr 1-3 oferty. Wykonawcy muszą dołączyć następujące dokumenty (w formie oryginału lub kserokopii) poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, skompletowane w poniższej kolejności: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie, że Wykonawca może ubiegać się o zamówienie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 2 do SIWZ oraz oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 i 2 ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku, gdy umowa pomiędzy Wykonawcami określa zasady reprezentowania, Wykonawca zamiast pełnomocnictwa może dołączyć tę umowę. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. W zakresie merytorycznej wiarygodności Wykonawcy: Wykaz wykonanych lub wykonywanych zamówień w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz dat i miejsca wykonania lub wykonywania wraz z dołączonymi dokumentami (w postaci tzw. referencji) potwierdzającymi, że zostały one wykonane lub są one wykonywane należycie - Załącznik nr 3 do oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zou.umwd.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu ul. Mazoweicka 17, 50-412 Wrocław IV piętro pok. 419.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Zakład Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu ul. Mazoweicka 17, 50-412 Wrocław IV piętro pok. 421.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiorników i butli
- Remont budynku przy ul. Otwartej 12A we Wrocławiu.
- Media społecznościowe - komunikacja uczestników dolnośląskiego systemu innowacji w ramach projektu "Innowacyjny Dolny Śląsk"
- BZP.2710.30.2024.MR Dostawa samochodu osobowego dla UWr.
- Sukcesywna dostawa napojów alkoholowych na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu
- Budowa odcinka drogi wojewódzkiej nr 340 pomiędzy miejscowościami Trzebnica i Cerekwica
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania w pomieszczeniach Podlaskiego OR ARiMR i podległych jednostek organizacyjnych oraz sprzątania i utrzymania terenów zewnętrznych wokół siedzib BP w Wysokiem Mazowieckiem i Zambrowie
- Letnie oczyszczanie utwardzonych dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w 2024 roku
- Sprzątanie pomieszczeń w budynkach należących do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku Centrum Technologii Informatycznych Politechniki Łódzkiej"
- Świadczenie usług sprzątania obiektów biurowych oraz terenów zewnętrznych użytkowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie
- Sprzątanie pomieszczeń w budynkach Domu Pomocy Społecznej w Koninie w II półroczu 2024
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.