eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Remont pomieszczeń biurowych oraz inne prace remontowe w budynku biurowym GDDKiA Oddział w Opolu ul. Niedziałkowskiego 6.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-09-30

Opole: Remont pomieszczeń biurowych oraz inne prace remontowe w budynku biurowym GDDKiA Oddział w Opolu ul. Niedziałkowskiego 6.
Numer ogłoszenia: 242877 - 2008; data zamieszczenia: 30.09.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 195345 - 2008r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, ul. Niedziałkowskiego 6, Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, fax 077 4544468.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń biurowych oraz inne prace remontowe w budynku biurowym GDDKiA Oddział w Opolu ul. Niedziałkowskiego 6..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont pomieszczeń biurowych oraz inne prace remontowe w budynku biurowym GDDKiA Oddział w Opolu ul. Niedziałkowskiego 6 Zamówienie obejmuje wszelkie roboty określone szczegółowo w Tomie II , III , IV i Vspecyfikacji istotnych warunków zamówienia i obejmuje m. in. : 1. Remont pomieszczeń biurowych - I piętro - nr 107, 108 , 109A PID , 109 B PID, 110, 111, 112/, tj: A. Branża budowlana - roboty rozbiórkowe , zmiana miejsca posadowienia drzwi (pok 107) demontaż ościeżnic, demontaż drzwi, demontaż szaf wnękowych, demontaż okien, odbojnic osłon grzejników, - prace murarskie , zamurowanie drzwi ( 107 i 109A-110) wykonanie nowego otworu drzwiowego pok 107,109A-109B - wykonanie gładzi na ścianach i sufitach - wykonanie sufitów podwieszanych , - tapetowanie ścian i malowanie sufitów - montaż drzwi wewnętrznych nietypowych ze szkła hartowanego mat - montaż nowych okien , drzwi , ościeżnic i odbojnic, - wykonanie posadzek z płytek oraz wykładzin z tworzyw sztucznych - wykonanie w pok 109 A sufitu podwieszanego ,przygotowanie ściany do montażu 9 szt monitorów-zespolonych, B. Branża elektryczna - wykonanie instalacji elektrycznej ogólnego przeznaczenia , - wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej sprzęt komputerowy , logiczna sieć komputerowa , - instalacje telefoniczne , - ochrona przeciwpożarowa - instalacja sygnalizacji włamania i napadu Sawin, instalacji pożaru SAP w gabinetach dyrektora Oddziału i zastępców oraz w budynku Dyrekcji . Uwaga : Wykonawca przedłoży protokoły badania i pomiarów ochrony przeciwporażeniowej urządzeń elektrycznych C. Dostawa mebli i wyposażenia wraz z ich ustawieniem i/lub zamontowaniem w ilości wg . załącznika A do Opisu przedmiotu zamówienia Uwaga : Dostawa wszystkich nowych mebli i wyposażenia obejmuje jedynie : - pokój dyżurów Punktu Informacji Drogowej ( PID ) - pokój narad - plus PID - pokój Rzecznika Prasowego- G. Specjalista ds. komunikacji społeczynej - pokój Audytora Pozostałe meble biurowe to meble używane w dotychczasowych pomieszczeniach biurowych . 2. Remont części korytarza I piętro A. Branża budowlana - roboty przygotowawcze , - roboty rozbiórkowe , - roboty murarskie - wykonanie sufitów podwieszanych , - przygotowanie i malowanie ścian , sufitów B. Branża elektryczna - wykonanie instalacji elektrycznej ogólnego przeznaczenia , - wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej sprzęt komputerowy , logiczna sieć komputerowa , - instalacje telefoniczne , - ochrona przeciwpożarowa - instalacja sygnalizacji włamania i napadu Sawin, instalacji pożaru SAP w gabinetach dyrektora Oddziału i zastępców oraz w budynku Dyrekcji . Uwaga : Wykonawca przedłoży protokoły badania i pomiarów ochrony przeciwporażeniowej urządzeń elektrycznych 3. Remont schodów, parter, I, II, i III piętro - A. Branża budowlana - roboty przygotowawcze , - roboty rozbiórkowe - demontaż boazerii, osłon grzejników, skrzynek hydrantowych, - balustrad i poręczy , płytek ceramicznych , demontaż grzejników c.o. - przygotowanie i malowanie ścian, położenie tapety, montaż nowych skrzynek hydrantowych, wymiana grzejników co ( demontaż starych, montaż nowych ) 4. Remont pomieszczeń socjalnych - I piętro - montaż instalacji wod-can A. Branża budowlana i sanitarna - wykonanie instalacji wody , wykucie bruzd i położenie rurociągów wody i kanalizacji z tworzyw sztucznych. z podejścia w piwnicy do I pietra - zamontowanie zlewozmywaka ( dostawa Zamawiającego) i nowej armatury Uwaga : Roboty prowadzone będą w pomieszczeniach biurowych wydzielonych z funkcjonowania w ramach pracy jednostki i wyłączonych w okresie prowadzenia robót - zgodnie z harmonogramem robót . W/w pomieszczenia umiejscowione są na parterze , I , piętrze budynku . W godzinach pracy urzędu ( 700 - 1615 ) w pozostałych pomieszczeniach sąsiadujących z terenem prowadzonych robót ( pomieszczeń wydzielonych na czas wykonywania w nich prac remontowych ) praca urzędu nie będzie przerwana .. Powierzchnia magazynowa - zaplecze techniczne , socjalne umiejscowione będzie w pomieszczeniach piwnicznych i na zapleczu parteru plus garaż,. Wydzielanie pomieszczeń do remontu następować będzie zgodnie z harmonogramem robót stanowiący Załącznik nr 1 do umowy . Ciągi komunikacyjne - ( poza niezbędnym wydzieleniem przestrzeni uzgodnionym z zarządzającym realizacją umowy ze strony inwestora w celu przechowywania mebli biurowych ) muszą funkcjonować w trakcie prowadzonych prac remontowych jako powierzchnia użytkowa biura . Wszelkie uszkodzenia i zanieczyszczenia powierzchni ciągów komunikacyjnych ( np. w czasie prowadzenia prac rozbiórkowych czy podczas malowania ) Wykonawca zobowiązany będzie usuwać natychmiast po zaistnieniu takiego przypadku - harmonogram wykonywanych prac ( szczególnie uciążliwych dla pracowników i petentów urzędu ) musi uwzględnić specyfikę pracy biura ( godziny pracy biura od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 - 16.15 ).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 360024.11 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe DOM Jolanta Domańska Tadeusz Domański Spółka Jawna, ul. Kośnego 64/2, 45-372 Opole, kraj/woj. opolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 360024.11
  • Oferta z najniższą ceną: 360024.11 oferta z najwyższą ceną: 385225.76
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.