eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Przetarg nieograniczony na dostawę stanowisk oraz aparatury dla Wydziału Elektrotechniki Automatyki i Informatyki Politechniki Opolskiej w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską (nr sprawy ZP/D/92/2015)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-16

Opole: Przetarg nieograniczony na dostawę stanowisk oraz aparatury dla Wydziału Elektrotechniki Automatyki i Informatyki Politechniki Opolskiej w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską (nr sprawy ZP/D/92/2015)
Numer ogłoszenia: 242876 - 2015; data zamieszczenia: 16.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Opolska , ul. Prószkowska 76, 45-758 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4498178 , 77 4498177, faks 77 4498180.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.po.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę stanowisk oraz aparatury dla Wydziału Elektrotechniki Automatyki i Informatyki Politechniki Opolskiej w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską (nr sprawy ZP/D/92/2015).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją fabrycznie nowego, nieeksploatowanego, produkowanego seryjnie i niewadliwego sprzętu dla Wydziału Elektrotechniki Automatyki i Informatyki Politechniki Opolskiej z podziałem na 13 części: Część I Elementy składowe laboratorium Systemów wbudowanych (1 kpl.) - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (formularz rzeczowo-cenowy) stanowiącym załącznik nr 2a do SIWZ. Część II Absorbery (1kpl.) - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (formularz rzeczowo-cenowy) stanowiącym załącznik nr 2b do SIWZ. Część III Antena (1 szt), zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (formularz rzeczowo-cenowy) stanowiącym załącznik nr 2c do SIWZ. Część IV Oprogramowanie CMSW VES-1s i CMXA MOD- FRF-SL - 1 kpl - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (formularz rzeczowo-cenowy) stanowiącym załącznik nr 2d do SIWZ. Część V Laboratorium wirtualnych przyrządów pomiarowych - Karta pomiarowa do zastosowań pomiarów wirtualnych - 1 kpl - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (formularz rzeczowo-cenowy) stanowiącym załącznik nr 2e do SIWZ Część VI Laboratorium wirtualnych przyrządów pomiarowych - Generator arbitralny 2 kanałowy - 1 kpl - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (formularz rzeczowo-cenowy) stanowiącym załącznik nr 2f do SIWZ. Część VII Kompaktowy system laboratoryjny do prototypowania sterowników wraz z oprogramowaniem 1 kpl.- zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (formularz rzeczowo-cenowy) stanowiącym załącznik nr 2g do SIWZ. Część VIII Elementy systemu wizualizacji procesu - kamera przemysłowa - 1 kpl., zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (formularz rzeczowo-cenowy) stanowiącym załącznik nr 2h do SIWZ. Część IX Elementy przemysłowych systemów sterujących - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (formularz rzeczowo-cenowy) stanowiącym załącznik nr 2i do SIWZ. Część X Aparatura do mierzenia promieniowania- czujnik natężenia promieniowania słonecznego 1 szt. - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (formularz rzeczowo-cenowy) stanowiącym załącznik nr 2j do SIWZ Część XI Zestawy ćwiczeniowe do laboratorium elektrotechniki - 1 kpl. - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (formularz rzeczowo-cenowy) stanowiącym załącznik nr 2k do SIWZ. Część XII Laboratorium projektowania układów elektronicznych - piec rozpływowy- 1 kpl - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (formularz rzeczowo-cenowy) stanowiącym załącznik nr 2 l do SIWZ. Część XIII Laboratorium projektowania układów elektronicznych - oprzyrządowanie do automatu SMD - 1 kpl. - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (formularz rzeczowo-cenowy) stanowiącym załącznik nr 2m do SIWZ - na potrzeby Projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013; Projekt nr POIS.13.01.00-00-016/12 pn. Przebudowa budynków 1 i 3 Wydziału Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki w II Kampusie Politechniki Opolskiej w ramach działania 13.1. Infrastruktura Szkolnictwa Wyższego.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 48.10.00.00 - Przemysłowe specyficzne pakiety oprogramowania 38.81.00.00 - Urządzenia sterujące procesem przemysłowym 31.12.00.00 - Generatory 38.50.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza 38.34.10.00 - Aparatura do mierzenia promieniowania 42.34.10.00 - Piece przemysłowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do przetargu każdy Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości: Część I: 600,00 zł (słownie: sześćset zł 00/100), Część II: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł 00/100), Część III: 50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt zł 00/100), Część IV: 800,00 zł (słownie: osiemset zł 00/100), Część V: 500,00 zł (słownie: pięćset zł 00/100), Część VI: 400,00 zł (słownie: czterysta zł 00/100), Część VII: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset zł 00/100), Część VIII: 600,00 zł (słownie: sześćset zł 00/100), Część IX: 400,00 zł (słownie: czterysta zł 00/100), Część X: 50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt zł 00/100), Część XI: 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł 00/100), Część XII: 400,00 zł (słownie: czterysta zł 00/100), Część XIII: 800,00 zł (słownie: osiemset zł 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy pzp. 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego PKO S.A. nr rachunku: 74 1240 1633 1111 0010 0525 5655 z adnotacją: Wadium w postępowaniu nr ZP/D/92/2015 część ... 4.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert UWAGA: W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, skuteczne jego wniesienie oznacza uznanie rachunku bankowego Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna, należy załączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego jego wniesienie (dokumentu tego nie należy scalać na trwale z ofertą). Złożenie kopii poręczenia lub gwarancji zostanie uznane za brak wniesienia wadium. 6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, kto reprezentuje Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. W przypadku wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, składanego przez konsorcjum (albo inne podmioty występujące wspólnie), zamawiający wymaga, by w treści gwarancji, jako zobowiązani, byli wskazani wszyscy uczestnicy konsorcjum, z zastrzeżeniem zdania drugiego. Zamawiający dopuszcza złożenie wadium w w/w formach, wystawionego tylko na 1 uczestnika konsorcjum, jednak w takim przypadku z treści gwarancji powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta, że przyjmuje on na siebie odpowiedzialność za wszystkich uczestników konsorcjum. 8. Wykonawca, który zabezpieczy swoją ofertę nieakceptowaną formą wadium, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9.Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem o którym mowa w pkt 15.4 SIWZ. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. d) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, list podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia musi wykazać, że: należycie wykonał, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 2 b ustawy Prawo zamówień publicznych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 główną dostawę sprzętu, podobnego rodzaju jak przedmiot zamówienia, odpowiednio: Część VII - o wartości minimum 30 000 zł. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie: a) wykazu głównych dostaw przygotowany wg wzoru - załącznik nr 7 do SIWZ b) dowodów czy dostawy wskazane w wykazie zostały wykonane należycie (np.: referencje, protokoły odbioru). Dowodami potwierdzającym czy dostawy zostały wykonane należycie są : - poświadczenie lub inny dokument potwierdzający należycie wykonane dostawy, - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. Jeżeli wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. W przypadku gdy Zamawiający (Politechnika Opolska) jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wykazane w wykazie zostały wcześniej wykonane wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów i których mowa w pkt. b) W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz dostaw lub dowody potwierdzające czy dostawy zostały wykonane należycie budzą wątpliwości zamawiającego, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonywane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu. UWAGA: W przypadku wartości dostaw wyrażonej w innej walucie, Zamawiający, w celu oceny spełnienia ww. warunku, dokona przeliczenia tych wartości wg. kursu z dnia zawarcia umowy na podstawie Tabeli kursów średnich NBP publikowanych na stronie internetowej: http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascx

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ, b) formularz rzeczowo-cenowy wg załączników nr 2a, 2b, 2c , 2d, 2e, 2f, 2g, 2h, 2i, 2j, 2k, 2l, 2m do SIWZ, c) jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy PZP (patrz pkt 10 SIWZ), polega na zasobach innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów, określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, na potrzeby wykonania zamówienia. Przykładowy wzór pisemnego zobowiązania stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Wykonawca może przedłożyć również zawarte umowy czy oświadczenia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy; d) pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentu rejestrowego lub w sytuacji, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) e)w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz do oferty należy dołączyć dokument świadczący o wniesieniu wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 96
  • 2 - Gwarancja - 4

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.po.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Opolska - Sekcja Zamówień Publicznych 45-758 Opole, ul Prószkowska 76, budynek nr 5, pok. 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Politechnika Opolska - Sekcja Zamówień Publicznych 45-758 Opole, ul Prószkowska 76, budynek nr 5, pok. 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach Projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013; Projekt nr POIS.13.01.00-00-016/12 pn. Przebudowa budynków 1 i 3 Wydziału Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki w II Kampusie Politechniki Opolskiej w ramach działania 13.1. Infrastruktura Szkolnictwa Wyższego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.