eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Modliborzyce › Remont z rozbudową istniejącego budynku ze zmianą sposobu użytkowania na budynek placówki opiekuńczo-wychowawczej wsparcia dziennego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-30

Modliborzyce: Remont z rozbudową istniejącego budynku ze zmianą sposobu użytkowania na budynek placówki opiekuńczo-wychowawczej wsparcia dziennego
Numer ogłoszenia: 242841 - 2008; data zamieszczenia: 30.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Modliborzyce , ul. Piłsudskiego 63, 23-310 Modliborzyce, woj. lubelskie, tel. 015 8715079, fax. 015 8717102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.modliborzyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont z rozbudową istniejącego budynku ze zmianą sposobu użytkowania na budynek placówki opiekuńczo-wychowawczej wsparcia dziennego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont z rozbudową istniejącego budynku gospodarczego usytuowanego na działce nr 726)1 położonej w msc. Modliborzyce wraz ze zmianą sposobu jego użytkowania. Wyremontowana, istniejąca części budynku zostanie przeznaczona: częściowo na świetlicę, WC, WC dla niepełnosprawnych, składzik porządkowy z osobnym korytarzem. Natomiast rozbudowa polegać będzie na dobudowie od strony wschodniej segmentu, w którym zostanie wydzielona część na świetlicę, pomieszczenie biurowe, korytarz oraz taras. Budynek będzie spełniał wymagania dla potrzeb osób korzystających z placówki opiekuńczo- wychowawczej wsparcia dziennego. W zmodernizowanym budynku zostanie wykonana nowa instalacja wewnętrzna kanalizacji sanitarnej, wody zimnej i ciepłej. Przygotowanie c.w.u. będzie w podgrzewaczu elektrycznym zlokalizowanym w pomieszczeniu W.C. dla osób niepełnosprawnych. Woda zimna zostanie doprowadzona z istniejącego przyłącza wodociągowego z budynku usługowego, po zamontowaniu wodomierza i zaworu antyskażeniowego. Kanalizację sanitarną wykonaną z rur PVC należy włączyć do przebudowanej studzienki kanalizacyjnej znajdującej się na działce nr 726/1.Wykonana zostanie również nowa instalacja elektryczna (wewnętrzna i zewnętrzna).Budynek przeznaczony do remontu i rozbudowy jest zasilany w energię elektryczną istniejącym przyłączem kablowym. Roboty, o których mowa wyżej należy wykonać z materiałów Wykonawcy, zgodnie z przedmiarem robót i projektami budowlanymi (branży: budowlanej, sanitarnej, elektrycznej), które są załącznikami do SIWZ oraz przepisami BHP i zasadami sztuki budowlanej. Wykonawca jest gospodarzem na terenie robót od daty przekazania obiektu do czasu odbioru końcowego i jest zobowiązany własnym kosztem i staraniem do: 1) ochrony mienia i utrzymania porządku, 2) nadzoru nad bezpieczeństwem i higieną pracy. Na wszystkie materiały przeznaczone do wbudowania należy dostarczyć dokumenty stwierdzające dopuszczenie do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych z dn. 16.04.2004r. (Dz.U. Nr 92 z 2004r. poz. 881). Zaleca się, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty dokonał wizji lokalnej placu robót, sprawdził dokumentację stanowiącą przedmiot przetargu oraz uzyskał wszelkie informacje konieczne do przygotowania oferty i zawarcia umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.55.00 - Toalety publiczne 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty 45.43.12.00 - Kładzenie glazury .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia do wykonywania niniejszego zamówienia, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, spełniają wymagania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocenę spełniania powyższych warunków dokona komisja przetargowa poprzez analizę dokumentów przedstawionych przez Wykonawcę, o których mowa w pkt.7A,B,C,D,E i F specyfikacji systemem spełnia)niespełna..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych wykonawca składa następujące dokumenty: A.1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, A.2) zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, ZUS-u lub KRUS-u, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert, A.3) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 Prawa zamówień publicznych. B.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: B.1) wykaz kadry technicznej proponowanej do kierowania wraz z kserokopią uprawnień i zaświadczeniem stwierdzającym przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, B.2) informacje o realizacji robót o podobnym rodzaju do objętych przetargiem z ostatnich 3 lat wraz z referencjami, C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: D.1) zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. A.1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. D zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. D. E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt A.1), A.2), C.1) dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, może być złożone wspólnie lub też odrębnie przez każdego z partnerów. F. Inne dokumenty, które wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: F.1) zaakceptowany przez Wykonawcę poprzez parafowanie na każdej stronie przez osoby uprawnione wzór umów, F.2) od Wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu. F.3) kosztorys ofertowy Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez wykonawcę lub osobę ) osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem (za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 7.1 Niespełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu. 7.2 Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, jeżeli ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.modliborzyce.pl; zakładka Zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Modliborzyce, pokój nr 14, ul. Piłsudskiego 63, 23-310 Modliborzyce lub przesłać pocztą za zaliczeniem pocztowym (20zł + koszty przesyłki)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Modliborzyce, pokój nr 8, ul. Piłsudskiego 63, 23-310 Modliborzyce..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.