Katowice: Wykonanie elementów informacyjnych dla jednostek medycznych, technicznych i administracyjnych Szpitala - zamówienie uzupełniające (6)
Numer ogłoszenia: 242838 - 2014; data zamieszczenia: 21.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Medyczne im. prof. Leszka Gieca, ul. Ziołowa 45/47, 40-635 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 359 84 07, faks 32 202 95 01 , strona internetowa www.gcm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie elementów informacyjnych dla jednostek medycznych, technicznych i administracyjnych Szpitala - zamówienie uzupełniające (6).
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie elementów informacyjnych dla jednostek medycznych, technicznych i administracyjnych Szpitala - zamówienie uzupełniające (6).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00 - Tablice 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Wartość szacunkowa ustalona zgodnie z zasadami ustalania wartości zamówień uzupełniających. Podstawa prawna: art. 67 ust. 6 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 ze zm.): - Zamawiający planuje udzielenie zamówienia uzupełniającego w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego (Umowa DZ/3323/107/12 z dnia 17.08.2012r.); - Zamawiający udzieli Zamówienia dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego, tj. firmie CMT Jan Tomasik, ul. Piotra Skargi 60, 41-706 Ruda Śląska; - Łączna wartość zamówień uzupełniających dotychczasowych: 83 400,00 zł netto, w tym: 1) 4 095,00 zł netto umowa DZ/3323/264/12 - zamówienie uzupełniające (1) 2) 4 620,00 zł netto umowa DZ/3323/78/13 - zamówienie uzupełniające (2) 3) 4 410,00 zł netto - umowa DZ/3323/327/13 - zamówienie uzupełniające (3) 4) 64 470,00 zł netto - wartość szacunkowa - zamówienie uzupełniające (4) 5) 865,00 zł netto - wartość szacunkowa - zamówienie uzupełniające (5) 6) 4940,00 zł netto - wartość szacunkowa - zamówienie uzupełniające (6) - Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego w postępowaniu DZ/3321/107/12: 287 162,00 zł netto; - Łączna wartość dotychczasowych zamówień uzupełniających stanowi 29,04 % zamówienia podstawowego (83 400,00 tj. nie przekracza 50% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego 287.162,00); - Zamawiający planuje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień o takim samym sposobie organizacji; - Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego; - Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1 Nazwa: Wykonanie elementów informacyjnych dla jednostek medycznych, technicznych i administracyjnych Szpitala - zamówienie uzupełniające (6)
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
CMT Jan Tomasik, ul. Piotra Skargi 60, 41-706 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA POJEMNIKÓW NA MOCZ I KAŁ
- Obsługa serwisowa aparatury neonatologicznej.
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Katowicach
- Leki, lek onkologiczny, wyroby med. i żywności specjalnego przeznaczenia - 13 Pakietów
- DOSTAWA LEKÓW 10
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przygotowania i organizacji XVI edycji konkursu Innowator Mazowsza
- "Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych dla potrzeb Projektu pn.: "Wsparcie funkcjonowania i rozwój Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej w latach 2023-2024"
- Usługa wykonania i dostawy materiałów i gadżetów promocyjnych Krajowego Funduszu Szkoleniowego
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów do siedziby Starostwa Powiatowego w Częstochowie"
- Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Złotowie w okresie od 03.06.2024 roku do dnia 31.05.2026 roku oraz odbiór tablic przeznaczonych do kasacji
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz ich wtórników, a także odbiór, zniszczenie i zagospodarowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.