eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuczno › Sukcesywne dostawy leków, płynów, środków opatrunkowych i dezynfekcyjnych oraz sprzętu jednorazowego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-14

Tuczno: Sukcesywne dostawy leków, płynów, środków opatrunkowych i dezynfekcyjnych oraz sprzętu jednorazowego.
Numer ogłoszenia: 242757 - 2009; data zamieszczenia: 14.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opiekuńczo-Leczniczy Samodzielny Publicznych Zakład Opieki Zdrowotnej w Tucznie , ul. Staszica 5, 78-640 Tuczno, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-67 2593004, faks 0-67 2593004.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanatoriumtuczno.org

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy leków, płynów, środków opatrunkowych i dezynfekcyjnych oraz sprzętu jednorazowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy leków, płynów, środków opatrunkowych i dezynfekcyjnych oraz sprzętu jednorazowego przez okres jednego roku licząc od dnia określonego w umowie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 24.45.50.00 - Środki odkażające 18.41.00.00 - Odzież specjalna .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i gospodarczym, b) posiadają niezbędne uprawnienia i zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, d) posiadają bądź dysponują transportem i gwarantują dostawy tym transportem w uzgodnionych terminach i na własny koszt i ryzyko, do siedziby Zamawiającego, e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i posiadają środki bądź zdolność kredytową na niezbędnym do wykonania zamówienia poziomie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z rejestru sądowego (KRS), albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty w niniejszym postępowaniu. 2. Odpis koncesji. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków przez wykonawcę, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji. 4. Oświadczenie o posiadaniu lub dysponowaniu środkami transportu gwarantującymi realizacje dostaw do Zamawiającego na własny koszt i ryzyko na druku stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji. 5. Oświadczenie o pozostawaniu w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej prawidłową realizacje zamówienia na druku stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji. 6. Oświadczenie o niewystępowaniu okoliczności powodujących wykluczenie wykonawcy z postępowania określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych na druku stanowiącym załącznik nr 5 do specyfikacji..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Warunki płatności - 5
  • 3 - Termin realizacji - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanatoriumtuczno.org.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Opiekuńczo - Leczniczy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Tucznie ul. Staszica 5 78-640 Tuczno - Sekretariat.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2009 godzina 12:00, miejsce: Zakład Opiekuńczo - Leczniczy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Tucznie ul. Staszica 5 78-640 Tuczno - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.