eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › Świadczenie kompleksowych usług drukarskich dla Muzeum Początków Państwa Polskiego w Gnieźnie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-27

Gniezno: Świadczenie kompleksowych usług drukarskich dla Muzeum Początków Państwa Polskiego w Gnieźnie
Numer ogłoszenia: 24274 - 2010; data zamieszczenia: 27.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Początków Państwa Polskiego , ul. Kostrzewskiego 1, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4264641, faks 061 4264841.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mppp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowych usług drukarskich dla Muzeum Początków Państwa Polskiego w Gnieźnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie kompleksowych usług drukarskich dla Muzeum Początków Państwa Polskiego w Gnieźnie tj. Zamówienie polega na wykonywaniu usług drukarskich dla Muzeum Początków Państwa Polskiego w Gnieźnie. Orientacyjna ilość i rodzaj druków oraz katalogów, jakie ma realizować Wykonawca jest określony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz oferty. Usługa winna być realizowana w oparciu o złożone przez Zamawiającego częściowe zamówienia. Wykonawca będzie realizował zamówienie w oparciu o materiały graficzne Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: a) dostarczał własnym transportem w miejsce wskazane przez Zamawiającego wykonane w ramach realizacji umowy produkty, b) dokonywał rozładunku dostarczonych produktów w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Odbiór przedmiotu umowy zostanie potwierdzony każdorazowo protokołem odbioru podpisanym przez przedstawicieli stron. Wzór protokołu odbioru sporządza Wykonawca. Usługa będzie każdorazowo określona zamówieniem (pisemnie, faxem, emailem) z podaniem ilości i rodzaju druków. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zapoznał się z miejscem realizacji usług. Zamówienie na każdą usługę składane będzie minimum 14 dni roboczych przed jego realizacją. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania (miejsce realizacji dostaw) oraz zdobył informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Termin płatności faktury nie może być krótszy niż 28 dni..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: Personel - Wykonawca musi dysponować personelem, uprawnionym do prowadzenia prac objętych niniejszym zamówieniem tzn. powinna zatrudniać pracowników zajmujących się produkcją, wykonaniem usługi (drukarze, introligatorzy), wykazać, co najmniej 1 osobę - kierowcę, który będzie dostarczał oraz rozładowywał u Zamawiającego zamówiony towar oraz 1 osobę, która będzie odpowiadać za realizację zamówienia ze strony Wykonawcy (przyjmowanie zamówień, odbiór materiałów do realizacji zamówienia, fakturowanie). Potencjał techniczny - Wykonawca powinien wykazać, iż posiada odpowiednie narzędzia i urządzenia, które będą wykorzystane do realizacji zamówienia, czyli maszyny drukujące, zszywarki, gilotyny . Doświadczenie Wykonawcy, - aby Wykonawca mógł wziąć udział w postępowaniu musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał co najmniej 3 zamówienia o wartości zbliżonej do wartości oferty (każde zamówienie z osobna) odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. Sytuacja ekonomiczna i finansowa - Wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi na realizację zamówienia w wysokości, co najmniej 30.000,00 zł bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu innych zamówień. Referencje - Wykonawca musi przedstawić referencje potwierdzające prace o wartości zbliżonej do wartości oferty wymienione w oświadczeniu nr 2. 2. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: 1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia albo nie spełnia, 2) nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, 3) ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, oraz formularz cenowy - załącznik 2, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wynikające z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik 3, 3) referencje - dokument, który potwierdzi fakt, iż usługi wymienione w załączniku nr 3 zostały zrealizowane z należytą starannością, 4) parafowany przez wykonawcę formularz postanowień umowy - załącznik nr 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 5) aktualny odpis z rejestru sądowego lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wraz z umową spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej oraz pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 2. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie (konsorcjum), zgodnie z art. 23 w związku z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda: 1) wszyscy konsorcjanci winni obligatoryjnie dołączyć do oferty dokumenty wymagane od Wykonawców wymienione w ust. 1 pkt. 2,5 2) dokumenty wymienione w ust. 1 pkt. 1,3,4 składane mogą być wspólnie i takiej podlegać będą ocenie; 3) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum; 4) Wykonawcy tworzący konsorcjum, ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo, a w przypadku, gdy upoważnienie wynika wprost z treści umowy konsorcjum, umowę należy dołączyć do oferty; 5) w przypadku wyboru przez zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą, najpóźniej przed podpisaniem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum. 6) wszyscy członkowie konsorcjum ponoszą solidarnie odpowiedzialność prawną za realizację zamówienia. Problematykę zobowiązań solidarnych w zakresie nie uregulowanym przez umowę konsorcjum regulują przepisy kodeksu cywilnego; 7) oferta konsorcjum musi być podpisana i oznaczona w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty wchodzące w skład konsorcjum 3. Oferta składana przez spółkę cywilną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną dokumenty, o których mowa w rozdziale IX ust. 1 pkt. 2, 5 dotyczyć winny każdego ze wspólników tej spółki. Wspólnicy spółki cywilnej zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo, należy dołączyć do oferty. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres, winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Firmy, Pełnomocnictwo jest wymagane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej i opatrzonej klauzulą za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną ( tj. przez osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczaniu o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej, posiadające umocowanie prawne do reprezentowania firmy). 5. Podwykonawcy: Zamawiający dopuszcza wykonywanie zamówienia przez podwykonawców. W przypadku, gdy podmiot występuje samodzielnie i zamierza zatrudnić podwykonawców musi w ofercie przedstawić zakres prac przewidzianych im do przekazania. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do wykonywania określonej działalności Wykonawca postępuje zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mają być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mppp.pl/przetarg.htm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Początków Początków Polskiego ul. Kostrzewskiego 1 62-200 Gniezno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2010 godzina 12:30, miejsce: Sekretariat Muzeum Początków Początków Polskiego ul. Kostrzewskiego 1 62-200 Gniezno.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.