eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Dostawa wyposażenia do pawilonu sportowego na stadionie miejskim w Polkowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-06

Polkowice: Dostawa wyposażenia do pawilonu sportowego na stadionie miejskim w Polkowicach
Numer ogłoszenia: 242716 - 2007; data zamieszczenia: 06.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Polkowice, Rynek 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. (076) 847 41 84, fax (076) 845 13 64.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia do pawilonu sportowego na stadionie miejskim w Polkowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje dostawę i montaż ławek szatniowych, dostawę i montaż urządzeń pralniczych wraz z przeszkoleniem w ramach obsługi urządzenia, dostawę tablic taktycznych oraz dostawę i montaż rolet i żaluzji okiennych. I. Dostawa i montaż ławek szatniowych - część A Część A obejmuje: a. dostawę i montaż ławek do szatni w ilości 12 szt., b. dostawę i montaż ławek do szatni z wieszakami - jednostronne w ilości 46 szt., c. dostawa i montaż ławek do szatni z wieszakami - dwustronne w ilości 2 szt. II. Dostawa i montaż urządzeń pralniczych wraz z przeszkoleniem w ramach obsługi urządzenia - część B Część B obejmuje: a. dostawę i montaż pralnico - wirówki wraz z przeszkoleniem w ramach obsługi urządzenia w ilości 1 szt., b. dostawę i montaż suszarki bębnowej wraz z przeszkoleniem w ramach obsługi urządzenia w ilości 1 szt. III. Dostawa tablic taktycznych - część C Część C obejmuje: a. dostawę tablic taktycznych - dwustronnych przeznaczonych dla trenerów piłki nożnej w ilości 2 szt. IV. Dostawa i montaż rolet i żaluzji okiennych - część D Część D obejmuje: a. dostawę i montaż rolet okiennych z prowadnicami w kolorze jasna zieleń (zielony groszek) w ilości 38 szt., b. dostawę i montaż rolet okiennych z prowadnicami w kolorze brązowym w ilości 11 szt., c. dostawa i montaż żaluzji pionowych - materiał ITACA - kolor ciemna zieleń butelkowa w ilości 9 szt., d. dostawa i montaż rolety zewnętrznej aluminiowej w ilości 1 szt. Precyzyjny opis przedmiotu zamówienia został określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.00.00.00 - Wyroby gotowe, meble, rzemiosło ręczne, produkty specjalnego zastosowania oraz podobne towary Kod CPV wg słownika 2008: 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące Oryginalny kod CPV: 17.21.54.00 - Rolety Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.54.00 - Rolety Oryginalny kod CPV: 29.71.32.00 - Maszyny piorące i suszarki do ubrań Kod CPV wg słownika 2008: 39.71.32.00 - Maszyny piorące i suszarki do ubrań Oryginalny kod CPV: 36.15.12.00 - Ławki Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.36.00 - Ławki Oryginalny kod CPV: 36.62.00.00 - Tabliczki lub tablice szkolne do pisania lub kreślenia Kod CPV wg słownika 2008: 39.29.20.00 - Tabliczki szkolne lub tablice z powierzchniami do pisania lub rysowania lub przybory .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy: 1. Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Spełnią poniższe warunki: - udzielą minimum rocznej gwarancji na przedmiot zamówienia w zakresie części A, C i D, tj. dostarczone wyposażenie i jego montaż (montaż nie dotyczy tablic taktycznych); - udzielą minimum dwuletniej gwarancji na przedmiot zamówienia w zakresie części B, tj. dostarczone urządzenia i ich montaż, - dołączą do oferty specyfikację techniczną urządzeń - dotyczy części B. Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy i o przyjęciu warunków SIWZ, b) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika, d) specyfikację techniczną urządzeń - dotyczy części B, e) oświadczenie o udzieleniu minimum rocznej gwarancji na przedmiot zamówienia w zakresie części A, C i D, tj. dostarczone wyposażenie i jego montaż (montaż nie dotyczy tablic taktycznych), f) oświadczenie o udzieleniu minimum dwuletniej gwarancji na przedmiot zamówienia w zakresie części B, tj. dostarczone urządzenia i ich montaż. Uwaga: 1. Wymienione powyżej dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub potwierdzonej za zgodność kserokopii dokumentu. 2. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy oraz dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w pkt. a, b, muszą być złożone przez każdy podmiot. 4. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki. 6. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony list intencyjny podpisany przez Wykonawców chcących startować wspólnie oraz dokument ustanawiający przez te podmioty wspólnego pełnomocnika. 7. Wykonawca zobowiązuje się sporządzić umowę konsorcjum po wyborze oferty tj. w okresie między wygraniem przetargu a podpisaniem umowy o zamówienie. 8. Umowa konsorcyjna musi zawierać: - określenie celu gospodarczego, - oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi, - wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi, - zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ug.polkowice.pl/?ID2=przetargi

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 59-100 Polkowice, ul. Rynek 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2007 godzina 12:00, miejsce: 59-100 Polkowice, ul. Rynek 1, w Kancelarii.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż ławek szatniowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część A obejmuje: a) dostawę i montaż ławek do szatni w ilości 12 szt., b) dostawę i montaż ławek do szatni z wieszakami - jednostronne w ilości 46 szt., c) dostawa i montaż ławek do szatni z wieszakami - dwustronne w ilości 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.00.00.00-1, 36.15.12.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż urządzeń pralniczych wraz z przeszkoleniem w ramach obsługi urządzenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część B obejmuje: a) dostawę i montaż pralnico - wirówki wraz z przeszkoleniem w ramach obsługi urządzenia w ilości 1 szt., b) dostawę i montaż suszarki bębnowej wraz z przeszkoleniem w ramach obsługi urządzenia w ilości 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.00.00.00-1, 29.71.32.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa tablic taktycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część C obejmuje: a) dostawę tablic taktycznych - dwustronnych przeznaczonych dla trenerów piłki nożnej w ilości 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.00.00.00-1, 36.62.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa i montaż rolet i żaluzji okiennych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część D obejmuje: a) dostawę i montaż rolet okiennych z prowadnicami w kolorze jasna zieleń (zielony groszek) w ilości 38 szt., b) dostawę i montaż rolet okiennych z prowadnicami w kolorze brązowym w ilości 11 szt., c) dostawa i montaż żaluzji pionowych - materiał ITACA - kolor ciemna zieleń butelkowa w ilości 9 szt., d) dostawa i montaż rolety zewnętrznej aluminiowej w ilości 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.00.00.00-1, 17.21.54.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.