eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulechów › Świadczenie usług przyjmowania odpadów stałych na składowisko odpadów w celu ich unieszkodliwienia lub odzysku dowożonych do miejsca ich odbioru przez Zamawiającego.



Ogłoszenie z dnia 2009-01-21

Sulechów: Świadczenie usług przyjmowania odpadów stałych na składowisko odpadów w celu ich unieszkodliwienia lub odzysku dowożonych do miejsca ich odbioru przez Zamawiającego.
Numer ogłoszenia: 24269 - 2009; data zamieszczenia: 21.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne "SuPeKom" Sp. z o.o., ul. Poznańska 18, Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3852407 w. 49, faks 068 3852370.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka ze 100% udziałem Gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług przyjmowania odpadów stałych na składowisko odpadów w celu ich unieszkodliwienia lub odzysku dowożonych do miejsca ich odbioru przez Zamawiającego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przyjmowania odpadów stałych na składowisko odpadów, w tym: - skratek (kod: 19 08 01) w ilości ok. 120 ton, - zawartości piaskowników (kod: 19 08 02) w ilości ok. 100 ton, - odpadów ulegających biodegradacji (kod: 20 02 01) w ilości ok. 8 ton, - innych odpadów nieulegających biodegradacji z cmentarzy (kod: 20 02 03) w ilości ok. 345 ton, - niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (kod: 20 03 01 1) w ilości ok. 50 ton, - odpadów z czyszczenia ulic i placów (kod: 20 03 03) w ilości ok. 40 ton, - odpadów ze studzienek kanalizacyjnych (kod: 20 03 06) w ilości ok. 25 ton dowożonych do miejsca ich odbioru przez Zamawiającego. 2. Przyjmowanie odpadów stałych na składowisko odpadów odbywać będzie się sukcesywnie, według potrzeb Zamawiającego, w okresie od 01.01.2009 roku do 31.12.2009 roku. 3. W przypadku ograniczenia przez Zamawiającego ilości dostarczonych odpadów stałych na składowisko odpadów w stosunku do wykazanych w SIWZ, nie będzie to uznane przez Wykonawcę za odstąpienie od umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 72657.80 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Świadczenie usług przyjmowania odpadów stałych na składowisko odpadów w celu ich unieszkodliwienia lub odzysku dowożonych do miejsca ich odbioru przez Zamawiającego

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Al. Zjednoczenia 110, 65-120 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 30357.80
  • Oferta z najniższą ceną: 30357.80 oferta z najwyższą ceną: 30357.80
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Świadczenie usług przyjmowania odpadów stałych na składowisko odpadów w celu ich unieszkodliwienia lub odzysku dowożonych do miejsca ich odbioru przez Zamawiającego

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AGMAREX Sp. z o.o., ul. Janka Muzykanta 22, 71-215 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 42300.00
  • Oferta z najniższą ceną: 42300.00 oferta z najwyższą ceną: 42346.85
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.