eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych z podziałem na 12 pakietów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-03

Oświęcim: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych z podziałem na 12 pakietów.
Numer ogłoszenia: 24269 - 2010; data zamieszczenia: 03.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Wysokie Brzegi 4, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8448230, faks 033 8448384.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych z podziałem na 12 pakietów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych z podziałem na 12 pakietów, wg asortymentu szczegółowo określonego w formularzu cenowym - zał. nr 2 do SIWZ, tj.: PAKIET NR 1 - gazy, kompresy, opaski, PAPIET NR 2 - folie chirurgiczne, PAKIET NR 3 - lignina i gipsy, PAKIET NR 4 - opatrunki specjalistyczne, PAKIET NR 5 - kompresy żelowe, PAKIET NR 6 - plastry, PAKIET NR 7 - opatrunki specjalistyczne, PAKIET NR 8 - pieluchy, PAKIET NR 9 - opatrunki specjalistyczne blok operacyjny, PAKIET NR 10 - opatrunki blok operacyjny, PAKIET NR 11 - plastry do kaniul donosowych, PAKIET NR 12 - opatrunki specjalistyczne..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia - na potwierdzenie jego spełnienia do oferty Wykonawca dołączy oświadczenie - zał. nr 3 do SIWZ; Zamawiający nie wymaga załączenia stosownych dokumentów;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym - na potwierdzenie jego spełnienia do oferty Wykonawca dołączy oświadczenie - zał. nr 3 do SIWZ; Zamawiający nie wymaga załączenia stosownych dokumentów;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - na potwierdzenie jego spełnienia do oferty Wykonawca dołączy oświadczenie - zał. nr 3 do SIWZ; Zamawiający nie wymaga załączenia stosownych dokumentów;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej - na potwierdzenie jego spełnienia do oferty Wykonawca dołączy oświadczenie - zał. nr 3 do SIWZ; Zamawiający nie wymaga załączenia stosownych dokumentów;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:


    III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

    W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

    • inne dokumenty

      1. Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane wyroby spełniają wymagania określone w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2004r. Nr 94, poz. 896 ze zm.) a ponadto, że Wykonawca jest gotowy w każdej chwili potwierdzić to poprzez przesłanie kopii odpowiedniej dokumentacji (o ile dotyczy) - załącznik nr 4 do SIWZ;

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    1. Podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ; 2. Podpisany przez Wykonawcę formularz cenowy według załącznika nr 2 do SIWZ; 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 3 do SIWZ; 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty - dot. podpisania oferty przez osobę upoważnioną przez Wykonawcę (o ile dotyczy); 5. Oświadczenie o akceptacji wymagań określonych w SIWZ i załącznikach do niej - poprzez złożenie wymaganych oświadczeń i podpisanie formularza ofertowego; 6. Pisemne wskazanie przez Wykonawcę części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom (o ile dotyczy);

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    1. Dopuszczalna jest zmiana niniejszej umowy jedynie w przypadku nie wyczerpania przedmiotu umowy w terminie, o którym mowa w § 4. Na wniosek Zamawiającego może być zawarty aneks o przedłużeniu trwania umowy na warunkach z niej wynikających do czasu wyczerpania asortymentu i wartości umowy. 2. Obniżenie cen jednostkowych poszczególnych towarów nie wymaga formy pisemnej.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.propublico.pl; www.szpital.oswiecim.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ul. Wysokie Brzegi 4, 32-600 Oświęcim Budynek Dyrekcji Dział Zamówień Publicznych, pok. 33.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ul. Wysokie Brzegi 4, 32-600 Oświęcim Budynek Dyrekcji Dział Zamówień Publicznych, pok. 33.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR 1.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 1 - gazy, kompresy, opaski.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-4.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAPIET NR 2 - folie chirurgiczne.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET NR 3.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 3 - lignina i gipsy.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET NR 4.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 4 - opatrunki specjalistyczne.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET NR 5.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 5 - kompresy żelowe.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET NR 6.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 6 - plastry.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET NR 7.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 7 - opatrunki specjalistyczne.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET NR 8.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 8 - pieluchy.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.41.11.10-4.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET NR 9.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 9 - opatrunki specjalistyczne blok operacyjny.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET NR 10.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 10 - opatrunki blok operacyjny.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET NR 11.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 11 - plastry do kaniul donosowych.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PAKIET NR 12.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 12 - opatrunki specjalistyczne.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.