eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-Zdrój › Bieżące oznakowanie pionowe i poziome na terenie miasta i gminy Busko-Zdrój w latach 2013 - 2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-15

Busko-Zdrój: Bieżące oznakowanie pionowe i poziome na terenie miasta i gminy Busko-Zdrój w latach 2013 - 2014
Numer ogłoszenia: 24269 - 2013; data zamieszczenia: 15.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy , ul. Adama Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3705200, faks 041 3705290.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.busko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące oznakowanie pionowe i poziome na terenie miasta i gminy Busko-Zdrój w latach 2013 - 2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje bieżące oznakowanie pionowe i poziome na terenie miasta i gminy Busko-Zdrój w latach 2013 - 2014, a w tym: OZNAKOWANIE PIONOWE 1) Montaż słupków stalowych ocynkowanych o średnicy 60 mm do znaków lub tablic - nawierzchnia gruntowa - materiał Wykonawcy (Planowana ilość do wykonania w latach: 2013 - 65 szt., 2014 - 65 szt.); 2) Montaż słupków stalowych ocynkowanych o średnicy 60 mm do znaków lub tablic wraz z odtworzeniem nawierzchni chodników - materiał Wykonawcy (Planowana ilość do wykonania w latach: 2013 - 65 szt., 2014 - 65 szt.); 3) Montaż słupków do znaków lub tablic pochodzących z demontażu (Planowana ilość do wykonania w latach: 2013 - 10 szt., 2014 - 10 szt.); 4) Demontaż słupków do znaków lub tablic do znaków (Planowana ilość do wykonania w latach: 2013 - 65 szt., 2014 - 65 szt.); 5) Montaż tarcz znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych informacyjnych, (grupa znaków *małe*) - materiał Wykonawcy (Planowana ilość do wykonania w latach: 2013 - 125 szt., 2014 - 125 szt.); 6) Montaż tarcz znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych informacyjnych, (grupa znaków *średnie*) - materiał Wykonawcy (Planowana ilość do wykonania w latach: 2013 - 25 szt., 2014 - 25 szt.); 7) Montaż tarcz znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych pochodzących z demontażu - materiał Wykonawcy (Planowana ilość do wykonania w latach: 2013 - 10 szt., 2014 - 10 szt.); 8) Demontaż tarcz znaków bez względu na wielkość (Planowana ilość do wykonania w latach: 2013 - 100 szt., 2014 - 100 szt.); 9) Wykonanie i montaż pod znakami tabliczek informacyjnych o treści podanej przez Zamawiającego - materiał Wykonawcy (Planowana ilość do wykonania w latach: 2013 - 50 szt., 2014 - 50 szt.); 10) Montaż tablicy D-44 i D-45 - materiał Wykonawcy (Planowana ilość do wykonania w latach: 2013 - 5 szt., 2014 - 5 szt.); 11) Montaż elementów progów zwalniających małych o wymiarach 600x500x50 mm - element podstawowy - materiał Wykonawcy (Planowana ilość do wykonania w latach: 2013 - 10 szt., 2014 - 10 szt.); 12) Montaż elementów progów zwalniających małych o wymiarach 600x350x50 mm - element zakończenia - materiał Wykonawcy (Planowana ilość do wykonania w latach: 2013 - 2 szt., 2014 - 2 szt.); 13) Montaż elementów progów podrzutowych liniowych o wymiarach 355x260x55 mm - element podstawowy - materiał Wykonawcy (Planowana ilość do wykonania w latach: 2013 - 10 szt., 2014 - 10 szt.); 14) Montaż elementów progów podrzutowych liniowych o wymiarach 355x260x55 mm - element zakończenia - materiał Wykonawcy (Planowana ilość do wykonania w latach: 2013 - 2 szt., 2014 - 2 szt.); 15) Montaż elementów progów zwalniających o wymiarach 900x500x50 - element podstawowy - materiał Wykonawcy (Planowana ilość do wykonania w latach: 2013 - 10 szt., 2014 - 10 szt.); 16) Montaż elementów progów zwalniających o wymiarach 900x450x50 - element zakończenia - materiał Wykonawcy (Planowana ilość do wykonania w latach: 2013 - 2 szt., 2014 - 2 szt.); 17) Montaż słupków do barier łańcuchowych - materiał Wykonawcy (Planowana ilość do wykonania w latach: 2013 - 25 szt., 2014 - 25 szt.); 18) Montaż łańcuchów do barierek - materiał Wykonawcy (Planowana ilość do wykonania w latach: 2013 - 20 mb, 2014 - 20 mb); 19) Montaż lustra drogowego U-18a, O60cm - materiał Wykonawcy (Planowana ilość do wykonania w latach: 2013 - 3 szt., 2014 - 3 szt.); 20) Montaż lustra drogowego U-18a, O80cm - materiał Wykonawcy (Planowana ilość do wykonania w latach: 2013 - 2 szt., 2014 - 2 szt.); 21) Montaż wygrodzenia segmentowego z profili aluminiowych z wypełnieniem szczelin z płyt poliwęglanowych (chlapacz) wysokości 1,0 m (Planowana ilość do wykonania w latach: 2013 - 15 mb, 2014 - 15 mb); 22) Montaż ochronnych barierek drogowych SP-09 - materiał Wykonawcy (Planowana ilość do wykonania w latach: 2013 - 25 mb, 2014 - 25 mb); 23) Naprawa elementów progów zwalniających bez ich wymiany /przykręcenie/ (Planowana ilość do wykonania w latach: 2013 - 40 szt., 2014 - 40 szt.); 24) Wykonanie bariery z rur stalowych O50cm (wysokość 1,1 m, rozstaw słupków 2,0 m, przesiąg w połowie wysokości (Planowana ilość do wykonania w latach: 2013 - 15 mb, 2014 - 15 mb); 25) Wykonanie ogrodzenia ażurowego typu U-12 (wysokość 1050 mm, długość panela 2000 mm) (Planowana ilość do wykonania w latach: 2013 - 30 mb, 2014 - 30 mb); 26) Cena roboczogodziny w przypadku wykonywania innych nie wymienionych w kosztorysie robót (Planowana ilość do wykonania w latach: 2013 - 25 r-g, 2014 - 25 r-g); 27) Montaż blokad parkingowych Z-6 (Planowana ilość do wykonania w latach: 2013 - 10 szt., 2014 - 10 szt.); OZNAKOWANIE POZIOME 28) Wykonanie znaków poprzecznych w tym przejść dla pieszych - masa chemoutwardzalna grubowarstwowo do nakładania (Planowana ilość do wykonania w latach: 2013 - 100 m2, 2014 - 100 m2); 29) Odnowienie oznakowania poziomego jezdni farbą akrylową z użyciem mikrokulek szklanych (Planowana ilość do wykonania w latach: 2013 - 1700 m2, 2014 - 1700 m2); 30) Wykonanie nowego oznakowania poziomego jezdni farbą akrylową z użyciem mikrokulek szklanych (Planowana ilość do wykonania w latach: 2013 - 100 m2, 2014 - 100 m2); 31) Usuwanie istniejącego oznakowania poziomego (Planowana ilość do wykonania w latach: 2013 - 25 m2, 2014 - 25 m2)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.92 - Instalowanie urządzeń ochronnych 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 robót, każda o wartości co najmniej 50.000 zł brutto polegających na bieżącym utrzymaniu oznakowania pionowego i poziomego z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże że przy realizacji zamówienia będzie dysponował: Niżej wymienionym sprzętem: - szczotka mechaniczna - min 1 szt, - malowarka samobieżna do oznakowania cienkowarstwowego, z elektronicznym sterowaniem znakowania, z możliwością regulowania szerokości malowanej linii, oraz wyposażona w system pneumatyczny do wykonania odblasku - min 1 szt. - malowarka do wykonywania drobnych elementów oznakowania cienkowarstwowego , ze sterowaniem ręcznym wyposażona w system pneumatyczny do wykonania odblasku - min.1 szt. - pojazd z przyczepą z oznakowaniem pulsacyjnym - min 1 szt. - samochód dostawczy lub ciężarowy do przewożenia elementów oznakowania pionowego - min. 1 szt. wraz z podaniem informacji o podstawie dysponowania wymienionym sprzętem. Sprzęt, który zostanie wykorzystany do do realizacji przedmiotu zamówienia winien być zgodny z Polskimi Normami i Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże że przy realizacji zamówienia będzie dysponował: Osobami z niżej wymienionymi uprawnieniami: - min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania ruchem drogowym - min. 1 osobą pełniącą funkcję kierownika robót z doświadczeniem w kierowaniu na stanowisku kierownika robót min. 2 robotami przy bieżącym utrzymaniu oznakowania pionowego i poziomego. - min. 1 osobą posiadającą wymagane prawem kwalifikacje do obsługi sprzętu do poziomego oznakowania dróg; wraz z oświadczeniem, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 200.000,00 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto do oferty należy dołączyć: Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru wg Załącznika 1 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje następujące okoliczności i warunki zmiany postanowień zawartej umowy. 1. Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadku: a) wystąpienia ograniczenia zakresu przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie przygotowania inwestycji do realizacji, b) wystąpienia nieistotnych zmian tj. zmian, które nie mają wpływu na tzw. konieczne warunki Umowy (termin, zakres, wartość Umowy). 3. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadkach gdy: a) opóźnienie terminu wykonania przedmiotu Umowy nie jest zależne od Wykonawcy t.j. siła wyższa (np.: klęska żywiołowa, niesprzyjające warunki atmosferyczne). Termin ten zostaje wówczas przedłużony o czas trwania zaistniałych okoliczności - do czasu ustąpienia tych okoliczności; b) wystąpią niezależne od Wykonawcy opóźnienia w dostawach materiałów budowlanych, których nie można pozyskać od innych producentów (dostawców) 4. Zmiana zakresu rzeczowego umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadku wystąpienia różnic w obmiarach w stosunku do przedmiarów robót. 5. Zmiana wartości przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadkach: a) rozliczenia wykonanych robót kosztorysem powykonawczym, na podstawie wskaźników cenowych ujętych w zestawieniach ofertowym, w oparciu o dokonany przez Inspektora nadzoru obmiar robót; b) zmniejszenia zakresu rzeczowego Umowy. c) urzędowych zmian w obowiązujących przepisach, podatkowych, w tym zmiany w podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umig.busko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, ul. Mickiewicza 10, pok. Nr 36 d.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, ul. Mickiewicza 10, pok. Nr 3 (Biuro Obsługi Interesanta).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.