eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesławiec › Dostawa mikrobusa dziewięcioosobowego przystosowanego do przewozu jednej osoby niepełnosprawnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-06

Bolesławiec: Dostawa mikrobusa dziewięcioosobowego przystosowanego do przewozu jednej osoby niepełnosprawnej
Numer ogłoszenia: 242697 - 2007; data zamieszczenia: 06.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Bolesławcu, pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 2, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7354183, fax 075 7353250.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatboleslawiecki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mikrobusa dziewięcioosobowego przystosowanego do przewozu jednej osoby niepełnosprawnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa mikrobusa dziewięcioosobowego przystosowanego do przewozu jednej osoby niepełnosprawnej: - rok produkcji : 2007, - z silnikiem TDI o pojemności co najmniej 1896 cm ³ , - moc silnika : minimum 100 KM, - zasilaniem wtryskowym poprzez pompowtryski, - liczbie cylindrów - nie mniejszy niż 4, - max. moment obrotowy - minimum 250 Nm, - rodzaj nadwozia: kombi, przedłużona karoseria, pełne przeszklenie, rozstaw osi co najmniej 3000 mm, - liczba miejsc : 8+1, - skrzynia biegów : 5- biegowa, manualna, - napęd przedni, - koło zapasowe, - chlapacze. 2. Bezpieczeństwo: - poduszka powietrzna kierowcy i pasażera - pasy bezpieczeństwa a) 3 punktowe w I rzędzie siedzeń b) biodrowe w II i III rzędzie siedzeń - system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania, - elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego, - system zapobiegający poślizgowi kół napędzanych przy ruszaniu lub jeździe, - system zapobiegający poślizgowi kół napędzanych przy hamowaniu silnikiem, - elektroniczny system stabilizacji toru jazdy z asystentem hamowania, - wspomaganie układu kierowniczego. Zabezpieczenie przed kradzieżą: - immobiliser, - centralny zamek, - alarm 3. Elementy funkcjonalne nadwozia: Drzwi - odsuwane drzwi załadunkowe częściowo oszklone, - tylne drzwi dwuskrzydłowe oszklone, - stopień przy drzwiach przesuwnych, Lusterka boczne - z soczewkami ograniczającymi martwe pole widzenia, Szyby - pojazd całkowicie przeszklony, - przeszklenie w II i III rzędzie szybami stałymi przyciemnianymi. 4. Wyposażenie wnętrza. Wykładziny: - gumowa wykładzina na całej długości samochodu, - podsufitka na całej długości dachu, - gumowe dywaniki w pierwszym rzędzie siedzeń, Radio + 2 głośniki Oświetlenie przedziału pasażerskiego Klimatyzacja przednia z przewietrzaniem przestrzeni pasażerskiej Fotele: wszystkie fotele z zagłówkami, obicie tekstylne, z materiału odpornego na rozdarcie, łatwego w utrzymaniu czystości - fotel kierowcy z regulacją przesuwu i pochylenia oparcia, - podwójny fotel obok kierowcy. 5. Adaptacja przedziału pasażerskiego do przewozu osób niepełnosprawnych. - podłoga pokryta wykładziną łatwą w utrzymaniu czystości - wykładzina spełnia wymagania antypoślizgowe, - przy drzwiach bocznych uchwyty ułatwiające wsiadanie i wysiadanie z pojazdu, - w podłodze pojazdu szyny, do bezpiecznego mocowania 1 wózka z osobą niepełnosprawną, - najazdy dla wózków niepełnosprawnych, - pasy do mocowania wózka. Fotele pierwszego rzędu: - Fotel w układzie dwa + jeden z możliwością szybkiego demontażu Fotele drugiego rzędu: - trzyosobowa kanapa z możliwością szybkiego demontażu Gwarancja : - minimum 2 lata na urządzenia mechaniczne, - minimum 3 lata na lakier, - minimum 12 lat na perforacje blach, - minimum 5 lat na nadwozie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.44.00 - Minibusy Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.44.00 - Minibusy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.01.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 5.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 5.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 5.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 1. Oferty Wykonawców niewykluczonych oraz nieodrzucone będą oceniane według następujących kryteriów i wag: 1). cena brutto za realizacje całego zamówienia (formularz ofertowy)- 90 % 2). skrócenie terminu dostawy (podać ilość dni) - 10 % 2. Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów 1) Oceny ofert będzie dokonywała komisja przetargowa. 2) Oferty oceniane będą w dwóch etapach: I etap: ocena w zakresie wymagań formalnych i kompletności oferty. Oferty niespełniające wymagań określonych ustawą prawo zamówień publicznych i SIWZ zostaną odrzucone. II etap: ocena merytoryczna według kryteriów określonych w ust. 2. 3) W II etapie rozpatrywane będą oferty niepodlegające odrzuceniu, 4) Ocena ofert dokonywana będzie wg kryterium: najniższa oferowana cena brutto pośród zakwalifikowanych ofert 1. -------------------------------------------------- x 90 cena brutto badanej oferty ilość dni o które skraca się termin dostawy , badanej oferty 2. -------------------------------------------------- x 10 największa ilość dni , o które skraca się termin dostawy, spośród zakwalifikowanych ofert 3. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny ofert na podstawie kryteriów oceny określonych w ust. 1 niniejszego rozdziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.1.1 oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ. 6.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1.1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzającego odpowiednio, że: 6.2.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 6.2.2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. 6.3. Dokumenty, o których mowa w punkcie. 6.2.1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a dokument, o którym mowa w punkcie 6.2.2.powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 6.2. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.5. Ponadto oferta musi zawierać: 6.5.1. Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez wykonawcę załącznik nr 2 do SIWZ, 6.5.2. Zaakceptowany projekt umowy (załącznik Nr 4 ). 6.6 . Wykonawca jest zobowiązany wskazać jaką część zamówienia powierzy podwykonawcom. 6.6.1. Dane dotyczące podwykonawców i zakresu prac przewidywanych im do przekazania ( nazwa i adres podwykonawcy, zakres prac przewidywanych do powierzenia) - załącznik Nr 5. 6.7 .Wymienione powyżej dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być przedstawione w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. Zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów wchodzących w skład oferty musi być potwierdzona przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). 6.7.1 Zamawiający może żądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów w przypadku, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości Zamawiającego co do jej prawdziwości. 6.7.2 Wymienione powyżej dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Skrócenie terminu dostawy - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatboleslawiecki.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: STAROSTWO POWIATOWE W BOLESŁAWCU, pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 2 59-700 Bolesławiec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2007 godzina 12:00, miejsce: STAROSTWO POWIATOWE W BOLESŁAWCU, pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 2 59-700 Bolesławiec.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.