eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Wykonanie raportu o oddziaływaniu na środowisko dla przedsięwzięć polegających na budowie wałów przeciwpowodziowych chroniących dolinę rzeki Wisły

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-10

Radom: Wykonanie raportu o oddziaływaniu na środowisko dla przedsięwzięć polegających na budowie wałów przeciwpowodziowych chroniących dolinę rzeki Wisły
Numer ogłoszenia: 242684 - 2012; data zamieszczenia: 10.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Radomiu , ul. Wernera 4a, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3626138, faks 048 3624453.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: wzmiuw.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie raportu o oddziaływaniu na środowisko dla przedsięwzięć polegających na budowie wałów przeciwpowodziowych chroniących dolinę rzeki Wisły.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie raportu o oddziaływaniu na środowisko dla przedsięwzięć polegających na budowie wałów przeciwpowodziowych chroniących dolinę rzeki Wisły w ramach n/w zadań:
Część 1:
Budowa wału lewego rzeki Wisły na długości 1,71 km w miejscowości Lucimia, gm. Przyłęk
Budowa wału rzeki Wisły na długości 0,96 km w miejscowości Gniazdków, gm. Chotcza
Część 2:
Budowa wału lewego rzeki Radomki na długości 2,4 km w miejscowości Kłoda, gm. Magnuszew
Budowa wału lewego rzeki Wisły na długości 5,2 km w miejscowości Kłoda-Ostrów, gm. Magnuszew

.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.71.30.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości:
- Część 1: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).
- Część 2: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium może być wniesione w formie:
- pieniężnej - przelewem na konto Oddziału WZMiUW w Radomiu w banku PeKaO S.A. Nr 18 1240 1789 1111 0010 1603 1257 przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego, potwierdzi, że otrzymał taki przelew najpóźniej do godziny będącej upływem terminu składania ofert. Kopię przelewu należy załączyć do oferty.
- poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancji bankowych,
- gwarancji ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (T.j.: Dz.U. z 9 marca 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
Dokumenty potwierdzające złożenie wadium w innej formie niż pieniężna, winny być wystawione na WZMiUW w Warszawie ul. Ksawerów 8 i złożone przed upływem terminu składania ofert w oryginale w siedzibie Oddziału WZMiUW - pokój 111, a w ofercie należy umieścić poświadczoną za zgodność kserokopię

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musi wykazać wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko lub inwentaryzacji przyrodniczej spełniającego wymogi art. 66 Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227 ze zm.) dla przedsięwzięcia obejmującego swym oddziaływaniem dolinę rzeczną. Zamówienia te winny być poparte dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie.
      Na potwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę tego warunku należy przedłożyć dokument określony w pkt X.2 niniejszej SIWZ na form. nr 3 oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone.
      Wymaga się, aby w/w osoby i sprawdzający wykazali się uczestnictwem w wykonaniu co najmniej 1 opracowania dotyczącego oceny oddziaływania przedsięwzięć na ekosystemy przyrodnicze, np. raportów o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko.
      Na potwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę tego warunku należy przedłożyć dokument określony w pkt X.3 niniejszej SIWZ na form. nr 4

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla spełnienia powyższego warunku wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego dokumentu wymienionego w pkt. X.4 SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, istotna zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, o których mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu.
2. Strony mogą zmienić postanowienia zawartej umowy jeżeli zaistniały przyczyny niezależne od działania stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można było uniknąć ani im zapobiec, a w szczególności zmiany mogą dotyczyć:
a) zmiany postanowień umowy w przypadku zmiany przepisów prawnych dotyczących przedmiotu umowy,
b) ograniczenia zakresu przedmiotu umowy,
c) zmiany terminu realizacji umowy.
3. Zamawiający dopuszcza ponadto możliwość wprowadzenia następujących zmian w umowie:
a) zmiany nazwy zadania, jeżeli zajdzie taka konieczność w trakcie realizacji przedmiotu umowy.
b) zmiany ustalonego w umowie wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT oraz w innych przypadkach określonych w niniejszej umowie.
4. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wzmiuw.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Radomiu ul. Wernera 4a 26-600 Radom - pokój nr 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzkiego Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Radomiu ul. Wernera 4a 26-600 Radom - pokój nr 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie raportu oddziaływania na środowisko dla zadania Budowa wału lewego rzeki Wisły na długości 1,71 km w miejscowości Lucimia, gm. Przyłęk
Opracowanie raportu oddziaływania na środowisko dla zadania Budowa wału rzeki Wisły na długości 0,96 km w miejscowości Gniazdków, gm. Chotcza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotowy raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko zwany dalej raportem zostanie opracowany dla potrzeb uzyskania przez Zamawiającego decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację w/w przedsięwzięć inwestycyjnych, zgodnie z wymaganiami nałożonymi na Zamawiającego w postanowieniach Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska.
    Raport będący przedmiotem zamówienia powinien zawierać elementy wymienione w art.66 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2008 Nr 199 poz. 1227), na podstawie wykonanych:
    1. Analizy przyrodniczej.
    2. Analizy ornitologicznej.
    3. Analizy entomologicznej.
    4. Opinii hydrologicznej wraz z analizą oddziaływania przedsięwzięcia.
    5. Obliczenia emisji zanieczyszczeń do powietrza na etapie realizacji prac.
    6. Obliczenia hałasu w fazie realizacji przedsięwzięcia.
    7. Analizy przedsięwzięcia z planem gospodarowania wodami na obszarze dorzecza Wisły (KZGW 2012)
    .

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.71.30.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie raportu oddziaływania na środowisko dla zadania Budowa wału lewego rzeki Radomki na długości 2,4 km w miejscowości Kłoda, gm. Magnuszew Opracowanie raportu oddziaływania na środowisko dla zadania Budowa wału lewego rzeki Wisły na długości 5,2 km w miejscowości Kłoda-Ostrów, gm. Magnuszew

.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotowy raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko zwany dalej raportem zostanie opracowany dla potrzeb uzyskania przez Zamawiającego decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację w/w przedsięwzięć inwestycyjnych, zgodnie z wymaganiami nałożonymi na Zamawiającego w postanowieniach Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska.
    Raport będący przedmiotem zamówienia powinien zawierać elementy wymienione w art.66 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2008 Nr 199 poz. 1227), na podstawie wykonanych:
    1. Analizy przyrodniczej.
    2. Analizy ornitologicznej.
    3. Analizy entomologicznej.
    4. Opinii hydrologicznej wraz z analizą oddziaływania przedsięwzięcia.
    5. Obliczenia emisji zanieczyszczeń do powietrza na etapie realizacji prac.
    6. Obliczenia hałasu w fazie realizacji przedsięwzięcia.
    7. Analizy przedsięwzięcia z planem gospodarowania wodami na obszarze dorzecza Wisły (KZGW 2012)
    .

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.71.30.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.