Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-06
Bydgoszcz: Remont korytarzy I i II piętra i likwidacja boazerii, zmiana układu funkcjonalnego holu wejściowego i stołówki oraz remont korytarzy parteru w segmencie A i B w Domu Pomocy Społecznej - Promień Życia w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 242668 - 2008; data zamieszczenia: 06.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Promień Życia" , ul. Łomżyńska 54, 85-863 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 3654200, 3654207, faks 0-52 3612228.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.promien-zycia.bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont korytarzy I i II piętra i likwidacja boazerii, zmiana układu funkcjonalnego holu wejściowego i stołówki oraz remont korytarzy parteru w segmencie A i B w Domu Pomocy Społecznej - Promień Życia w Bydgoszczy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont korytarzy I i II piętra i likwidacja boazerii, zmiana układu funkcjonalnego holu wejściowego i stołówki oraz remont korytarzy parteru w segmencie A i B w Domu Pomocy Społecznej - Promień Życia w Bydgoszczy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach (przedmiary robót) nr 2,3,4,5 do SIWZ (dostępna na stronie internetowej zamawiającego http://www.promien-zycia.bydgoszcz.pl/bip)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy: - nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, -posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków na podstawie kompletności złożonych dokumentów, jakie ma dostarczyć Wykonawca zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: - wypełniony i podpisany przez osobę/osoby/upoważnioną/upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy formularz ofertowy zawierający między innymi oświadczenie wykonawcy o spełnieniu wymaganych art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych warunków udziału w postępowaniu oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ, - podpisane kosztorysy ofertowe sporządzone w oparciu o dołączone do SIWZ przedmiary robót - załączniki nr 2, 3, 4, 5, - oryginał lub poświadczoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię aktualnego wpisu do właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - informację finansową określającą obroty, zysk, zobowiązania i należności za okres od 2005 r. do 2007 r., a w przypadku, gdy wykonawca rozpoczął działalność gospodarczą w okresie późniejszym należy podać za ten okres. Do postępowania zostaną dopuszczenia wykonawcy, których wynik finansowy nie był ujemny - załącznik nr 6 do SIWZ, - wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia oraz uprawnień tych osób - załącznik nr 7 do SIWZ, - wykaz sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia, jakim dysponuje wykonawca - załącznik nr 8 do SIWZ, - oryginał lub poświadczona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopia uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń o specjalności budowlanej wraz z oryginałem lub poświadczoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopią zaświadczenia o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; 10)wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 9 do SIWZ, Gwarancja na przedmiot umowy wynosi nie mniej, niż 24 miesiące. - podpisany przez osobę/osoby/upoważnioną/upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy projekt umowy na realizację zamówienia - załącznik nr 10 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.promien-zycia.bydgoszcz.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej - Promień Życia; 85-863 Bydgoszcz; ul. Łomzyńska 54..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej - Promień Życia; 85-863 Bydgoszcz; ul. Łomzyńska 54 pokój nr 7..
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 26.12.2008.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Opracowanie ekspertyzy technicznej budowlanej i instalacyjnej oraz dokumentacji projektowej zamiennej dla zadania w m. Grupa pn. "Budowa ośrodka szkolenia" - zadanie 11618.
- wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu inwentaryzacji powykonawczej wraz ze wskazaniem robót budowlanych do wykonania oraz oceną stanu technicznego i kosztorysem dla zad. 11610, 11611, 11613
- Dostawa akcesoriów do biopsji mammotomicznej
- Dostosowanie budynku szkoły do wymagań z zakresu ochrony przeciwpożarowej: montaż drzwi pożarowych oraz wykonanie instalacji sygnalizacji pożarowej i systemu oddymiania klatki schodowej.
- Przeglądy i konserwacje agregatów wody lodowej, agregatów skraplających, agregatów chłodniczych dla komór mroźnych i chłodniczych, pomp ciepła, klimatyzatorów freonowych i klimakonwektorów
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I SIECIOWEGO
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.