To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-11-21
Świnoujście: Wykonania części prac budowlanych i elektrycznych związanych z przebudową hallu i klatki schodowej w budynku przychodni miejskiej w Świnoujściu przy ul. Dąbrowskiego 4
Numer ogłoszenia: 242653 - 2014; data zamieszczenia: 21.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 352590 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Monte Cassino 8, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 3212280, 3212631 w. 34, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonania części prac budowlanych i elektrycznych związanych z przebudową hallu i klatki schodowej w budynku przychodni miejskiej w Świnoujściu przy ul. Dąbrowskiego 4.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie części prac budowlanych i elektrycznych związanych z przebudową hallu i klatki schodowej w budynku przychodni miejskiej w Świnoujściu przy ul. Dąbrowskiego 4 który został opisany w: 1) projekcie budowlanym wykonanym przez: mgr inż. arch. Mariusz Olszewski - zał. nr 1 w formacie PDF do SIWZ - branża konstrukcja wykona na przez: mgr inż. Krystian Szydłowski- zał. nr 2 w formacie PDF do SIWZ, - branża elektryczna wykonana przez: mgr inż. Arkadiusz Sienkiewicz zał. nr 3 w formacie PDF do SIWZ, 2) przedmiarze robót - zał. nr 4 w formacie PDF do SIWZ, Podstawą do wyceny jest dokumentacja techniczna oraz przedmiar robót stanowiący zakres prac. 3) Ekspertyzę techniczną zgodności z przepisami na temat przebudowy i eliminacji stanu zagrożenia życia ludzkiego w budynku użyteczności publicznej opracowana przez Rzeczoznawcę ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych mgr inz. Aleksandra Ślusarskiego zał. Nr 5 w formacie PDF do SIWZ, 4) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 6 w formacie PDF do SIWZ, 5) Zakres prac obejmuje: a) roboty rozbiórkowe, b) roboty murowe związane z wydzieleniem klatki schodowej, c) roboty związane z montażem stolarki okiennej i drzwiowej na klatce schodowej, d) wykonanie tynków wewnętrznych na klatce schodowej, e) roboty elektryczne - bez montażu lamp w wydzielonej klatce schodowej, f) wykonanie instalacji oddymiania. 6) Do obowiązków Wykonawcy należy: 6.1) zorganizowanie wyposażenia zaplecza budowy, 6.2) zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób postronnych, 6.3) przestrzeganie przepisów prawa budowlanego, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz bezpieczeństwa przeciwpożarowego, 6.4) wykonanie i oddanie Zamawiającemu przedmiotu umowy zgodnie z warunkami umowy, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz zgodnie ze sztuką budowlaną w sposób nie zagrażający środowisku, bezpieczeństwu ludzi i mienia oraz zapewniający ochronę uzasadnionych interesów osób trzecich, 6.5) W terminie do 3 dni od daty podpisania umowy wykonawca przedstawi: - szczegółowy dniowy harmonogram prac zatwierdzony przez kierownika budowy - oświadczenie kierownika budowy o przyjęciu obowiązków oraz oświadczenie kierowników poszczególnych branż i załączy kopię stosownych uprawnień oraz zaświadczeń celem dołączenia do zgłoszenia rozpoczęcia budowy w PINB. 6.6) Do realizacji umowy wykonawca przystąpi w terminie zgodnym, ze zgłoszeniem do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego. O terminie określonym w zgłoszeniu Wykonawca zostanie zawiadomiony przez Zamawiającego. Informujemy że w związku z rozpoczęciem prac na ww. obiekcie według decyzji istnieje konieczność wypełnienia druku zawiadamiającego o zmianie osoby wykonującej samodzielną funkcję techniczną na budowie (zmiana kierownika budowy) i zgłoszenie kierownika budowy wykonawcy jako przedstawiciela Wykonawcy do Powiatowego Inspektoratu budowlanego w Świnoujściu. 6.7) W związku z podziałem przedsięwzięcia na dwa etapy prac wykonawca uwzględni w inwentaryzacji powykonawczej zakres prac wykonanych przez jego firmę w stosunku do całości projektu. 6.8) W trakcie prac Wykonawca ze szczególną uwaga realizować będzie roboty budowlane z uwagi na to, że plac i teren budowy występują w użytkowanym obiekcie użyteczności publicznej. Zamawiający wymagać będzie wydzielenia tras i dojść dla pieszych, oznaczeń o występujących zagrożeniach, a także realizacji prac szczególnie uciążliwych w godzinach popołudniowych (po godz. 18:00), a także szczególnie niebezpiecznych dla użytkowników. W przypadku czasowego wyłączenia klatki schodowej z użytku obowiązkiem wykonawcy będzie odpowiednio oznaczyć trasę dojść i wyjść, a także drogę ewakuacyjną. 6.9) w terminie do 14 dni od zawarcia umowy Wykonawca zamontuje 2 kpl. podjazdów typu rampa aluminiowa a. 1 kpl. przed wyjściem głównym do budynku położonego w Świnoujściu przy ul. Dąbrowskiego 4, b. 1 kpl w budynku przed lokalem użytkowym Apteka. 6.10) Wykonawca przygotuje dokumentację zdjęciową powykonawczą lokalu (dokumentację należy przedłożyć na płycie CD min. w 2 egz.), 6.11) Wykonawca przygotuje dokumentację powykonawczą wykonanych prac według wytycznych przedstawionych poniżej. Dokumentacja powykonawcza powinna zawierać: a. spis treści, b. dokumentację budowlaną i wykonawczą wraz z naniesionymi przez uczestników procesu budowlanego zmianami występującymi w toku realizacji z podziałem na poszczególne branże. (architektura, konstrukcja, instalacje elektryczne, instalacja oddymiania itp.), c. oświadczenia kierownika budowy, d. inwentaryzację powykonawczą dla lokali, w których prowadzone były prace remontowe (rzuty lokali z podaniem powierzchni w świetle ścian podpisane przez osobę z odpowiednimi uprawnieniami), e. protokoły prób i sprawdzeń (wszystkie branże), f. komplet deklaracji, posegregowanych atestów, DTR, gwarancji i dokumentów na poszczególne użyte materiały i urządzenia wbudowane w dany lokal (dokumentacja powinna być podzielona na branże /budowlaną elektryczną i sanitarną/, załączone dokumenty powinny określać poszczególne elementy realizowane w toku inwestycji, g. opis kolorystyki poszczególnych elementów na lokalu (symbole, firma, kolor) - ściany, sufity, drzwi, posadzki itp. - wszystkie kolory użyte w toku realizacji przedmiotu zamówienia, h. Dokumentacja powinna być złożona z kompletem dokumentów w segregatorze z podziałem na poszczególne branże 6.12) powiadomienie Zamawiającego z wyprzedzeniem o zamiarze wykonania robót zanikających i ulegających zakryciu, 6.13) powiadomienie Zamawiającego o konieczności wykonania ewentualnych robót uzupełniających lub dodatkowych, 6.14) niezwłoczne usunięcie ujawnionych usterek, 6.15) zajmowanie stanowiska w odniesieniu do problemów zgłoszonych podczas realizacji umowy w formie odpowiadającej co najmniej formie ich zgłoszenia bez zbędnej zwłoki, przy czym na każde zapytanie lub problem zgłoszony przez Zamawiającego w formie pisemnej Wykonawca udzieli odpowiedzi również w formie pisemnej w terminie do 4 dni roboczych, 6.16) codziennie po zakończeniu robót posprzątanie terenu zabrudzonego w wyniku prowadzenia prac, 6.17) po zakończeniu prac uporządkowanie terenu budowy i pozostawienie go w stanie nadającym się do użytkowania. Całość prac należy wykonać zgodnie z decyzją Prezydenta Miasta Szczecin nr 1473/11 z dnia 20.09.2011 r oraz decyzją z dnia 04.08.2014 r w sprawie przeniesienia ostatecznej decyzji Prezydenta Miasta Szczecin o pozwoleniu na budowę na rzecz Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Świnoujściu, ul Monte Cassino 8..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
ROMAN FOGT PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO -USŁUGOWE"FOGT-TAK"
- P.P.H.U. FOGT-TAK Marcin Roman Fogt, ul. Armii Ludowej 25, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 184000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 161981,72
Oferta z najniższą ceną: 161981,72 / Oferta z najwyższą ceną: 398811,20
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- Remont oraz zmiana sposobu ogrzewania w lokalu mieszkalnym przy ul. Jaracza 54/6 w Świnoujściu.
- CZYSZCZENIE RYNIEN I RUR SPUSTOWYCH WRAZ Z KONSERWACJĄ W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ KPW ŚWINOUJŚCIE
- Przebudowa i remont lokalu mieszkalnego przy ul. Piłsudskiego 10/6 w Świnoujściu.
- Dostawę wraz z konfiguracją serwerów z oprogramowaniem dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
- Ubezpieczenie jednostek pływających Zarządu Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu
- Wykonywanie bieżącego utrzymania i drobnych remontów nawierzchni jezdni, chodników, poboczy, wysepek, zatok, placów i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na drogach publicznych i wewnętrznych
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w tutejszym Domu.
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
- TR.262.1.2024 . Modernizacja budynku L - etap IV (...) polegające na wykonaniu przyłączy elektroenergetycznych (...) z budynku stacji transformatorowej 9001946 do budynku "L"'
- Zaprojektowanie i wykonanie wymiany układów klimatyzacji VRF w Ośrodku Szkoleniowym NBP w Zalesiu Górnym
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.