eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Utrzymanie właściwego stanu sanitarnego, estetycznego wyglądu i porządku w budynkach i ich otoczeniu -DZP 11/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-10

Bytom: Utrzymanie właściwego stanu sanitarnego, estetycznego wyglądu i porządku w budynkach i ich otoczeniu -DZP 11/2012
Numer ogłoszenia: 242652 - 2012; data zamieszczenia: 10.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bytomskie Przedsiębiorstwo Mieszkaniowe Sp. z o.o. , ul. Kolejowa 2a, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 32 395 53 59, faks 32 395 53 47.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bpm.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie właściwego stanu sanitarnego, estetycznego wyglądu i porządku w budynkach i ich otoczeniu -DZP 11/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie właściwego stanu sanitarnego, estetycznego wyglądu i porządku w budynkach i ich otoczeniu. Sprzątanie lokali mieszkalnych tzw. (wolnostanów) oraz wykonywanie usług niewymiernych na rzecz Zamawiającego. Szczegółowy zakres zadania został określony Istotnych postanowieniach umownych (tożsama dla wszystkich części) oraz w załącznikach do istotnych postanowień umownych A1, A2, A3, A4, B, C i D dla każdej części odrębnie. Zamówienie udzielane jest w częściach: Część I/POM 1 A) Powierzchnie zewnętrzne w m2 - Zał. nr A1,A2 - powierz. (kol.3-9) Wykonanie IX- XII 2012- 42 420,46m2 B) Powierzchnie wewnętrzne w m2- Zał. nr A1,A2- Powierz. Wewnętrzna pozioma (kol. 11) bez strychów i piwnic (kol. 15, 16) Wykonanie IX- XII 2012 -9 347,45 m2 C)Jednokrotne czyszczenie strychów i piwnic -powierzchnie wewnętrzne w m2 (kol. 15,16)- Zał nr A1,A2-8 548,29m2 D)powierzchnie zewnętrzne w m2 przewidziane do stałego utrzymania (może ulec zmianie zgodnie z umową)- Zał nr A3 - 25 512,26m2 Część II/POM 2 A)Powierzchnie zewnętrzne w m2 - Zał. nr A1,A2 - powierz. (kol.3-9) Wykonanie IX- XII 2012- 48 032,93m2 B)Powierzchnie wewnętrzne w m2- Zał. nr A1,A2- Powierz. Wewnętrzna pozioma (kol. 11) bez strychów i piwnic (kol. 15, 16) Wykonanie IX- XII 2012 - 6 961,08m2 C)Jednokrotne czyszczenie strychów i piwnic -powierzchnie wewnętrzne w m2 (kol. 15,16)- Zał nr A1,A2-11 121,39m2 D)powierzchnie zewnętrzne w m2 przewidziane do stałego utrzymania (może ulec zmianie zgodnie z umową)- Zał nr A3- 13 891,09m2 Część III/POM 3 A)Powierzchnie zewnętrzne w m2 - Zał. nr A1,A2 - powierz. (kol.3-9) Wykonanie IX- XII 2012- 63 177,11 m2 B)Powierzchnie wewnętrzne w m2- Zał. nr A1,A2- Powierz. Wewnętrzna pozioma (kol. 11) bez strychów i piwnic (kol. 15, 16) Wykonanie IX- XII 2012 - 9 210,12 m2 C)Jednokrotne czyszczenie strychów i piwnic -powierzchnie wewnętrzne w m2 (kol. 15,16)- Zał nr A1,A2-9 674,68m2 D)powierzchnie zewnętrzne w m2 przewidziane do stałego utrzymania (może ulec zmianie zgodnie z umową)- Zał nr A3-47 682,35 m2 Część IV/POM 4 A)Powierzchnie zewnętrzne w m2 - Zał. nr A1,A2 - powierz. (kol.3-9) Wykonanie IX- XII 2012- 49 234,17m2 B)Powierzchnie wewnętrzne w m2- Zał. nr A1,A2- Powierz. Wewnętrzna pozioma (kol. 11) bez strychów i piwnic (kol. 15, 16) Wykonanie IX- XII 2012 - 10 310,94m2 C)Jednokrotne czyszczenie strychów i piwnic -powierzchnie wewnętrzne w m2 (kol. 15,16)- Zał nr A1,A2-15 195,16 m2 D)powierzchnie zewnętrzne w m2 przewidziane do stałego utrzymania (może ulec zmianie zgodnie z umową)- Zał nr A3-11 752,67 m2 Część V/POM 5 A)Powierzchnie zewnętrzne w m2 - Zał. nr A1,A2 - powierz. (kol.3-9) Wykonanie IX- XII 2012- 59 412,57m2 B)Powierzchnie wewnętrzne w m2- Zał. nr A1,A2- Powierz. Wewnętrzna pozioma (kol. 11) bez strychów i piwnic (kol. 15, 16) Wykonanie IX- XII 2012- 6 102,43m2 C)Jednokrotne czyszczenie strychów i piwnic -powierzchnie wewnętrzne w m2 (kol. 15,16)- Zał nr A1,A2-12 159,99m2 D)powierzchnie zewnętrzne w m2 przewidziane do stałego utrzymania (może ulec zmianie zgodnie z umową)- Zał nr A3-12 164,33m2 Część VI/POM 6 A)Powierzchnie zewnętrzne w m2 - Zał. nr A1,A2 - powierz. (kol.3-9) Wykonanie IX- XII 2012- 45 977,08m2 B)Powierzchnie wewnętrzne w m2- Zał. nr A1,A2- Powierz. Wewnętrzna pozioma (kol. 11) bez strychów i piwnic (kol. 15, 16) Wykonanie IX- XII 2012 - 8 309,16m2 C)Jednokrotne czyszczenie strychów i piwnic -powierzchnie wewnętrzne w m2 (kol. 15,16)- Zał nr A1,A2-2 607,47m2 D)powierzchnie zewnętrzne w m2 przewidziane do stałego utrzymania (może ulec zmianie zgodnie z umową)- Zał nr A3- 65 343,60m2 Kod CPV: 90911200-8, 77300000-3, 90670000-4, 90611000-3. 90612000-0, 90620000-9, 90630000-2.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 30 % wartości zamówienia podstawowego dla każdej części.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 77.30.00.00-3, 90.67.00.00-4, 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców - np. konsorcjum - dokument ten składa każdy z nich)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp. Wykazu wykonanych (zał nr 4 do SIWZ), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykonania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Spełnienie powyższego warunku nastąpi poprzez wykazanie wykonania co najmniej 2 usług zgodnych z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej (każda usługa): 1) w przypadku składania oferty na część I - usługi o wartości nie mniejszej niż na kwotę 35 000zł brutto, 2) w przypadku składania oferty na część II- usługi o wartości nie mniejszej niż na kwotę 35 000zł brutto, 3) w przypadku składania oferty część III- usługi o wartości nie mniejszej niż na kwotę 50 000 zł brutto, 4) w przypadku składania oferty na część IV- usługi o wartości nie mniejszej niż na kwotę 40 000zł brutto, 5) w przypadku składania oferty na część V- usługi o wartości nie mniejszej niż na kwotę 40 000zł brutto 6) w przypadku składania oferty na część VI- usługi o wartości nie mniejszej niż na kwotę 50 000 zł brutto W przypadku składania oferty na więcej niż 1 część, należy wykazać wykonanie co najmniej 2 usług zgodnych z przedmiotem zamówienia o wartości, będącej sumą wartości dla w/w poszczególnych części (np. wykonawca składający ofertę na część I i II jest zobowiązany wykazać wykonanie co najmniej 2 usługi we wskazanym zakresie o wartości co najmniej 70 000 zł brutto każda) (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców - np. konsorcjum - wykaz ten składają wspólnie) Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz zawierający co najmniej 2 usługi niezależnie od liczby części, na które startuje, oraz dołączyć dokumenty potwierdzające, że każda z wymienionych w wykazie usług była lub jest wykonywana należycie na sumie liczby metrów dla poszczególnych części. Dokumenty potwierdzające, że dostawy lub usługi wymienione w wykazie zostały wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane należycie. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców - np. konsorcjum - dokumenty te składają wykonawcy, którzy potwierdzają spełnianie tego warunku w imieniu wykonawców występujących wspólnie)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania wykonawcy z mocy prawa.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne postanowienia umowne stanowią załącznik do niniejszej SIWZ. Za zgodą Zamawiającego mogą nastąpić zmiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy pzp, zmiany polegające na zmianie obowiązującej stawki VAT oraz zmianie podwykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bpm.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Umów i Obsługi Technicznej Bytomskiego Przedsiębiorstwa Mieszkaniowego Sp. z o.o., ul. Kolejowa 2a, 41-902 Bytom (pok. 113).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2012 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Dziale Umów i Obsługi Technicznej Bytomskiego Przedsiębiorstwa Mieszkaniowego Sp. z o.o., ul. Kolejowa 2a, 41-902 Bytom (pok. 113) do dnia 1.08.2012r do godz. 12:00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.