eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Dostawa elementów umundurowania strażackiego do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-12

Częstochowa: Dostawa elementów umundurowania strażackiego do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
Numer ogłoszenia: 242609 - 2011; data zamieszczenia: 12.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 216117 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej, ul. Sabinowska 62/64, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 378 53 00, 378 53 01, faks (034) 378 53 32.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SAMODZIELNA PAŃSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIE MAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa elementów umundurowania strażackiego do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa elementów umundurowania strażackiego, w następujących asortymencie i ilościach: ZADANIE I Ubranie koszarowe 4-o częściowe (kamizelka z dopinanymi rękawami) + emblematy CSPSP wraz ze znakami identyfikacyjnymi miasta 56 kpl. ZADANIE II Koszula wyjściowa PSP z długim rękawem 28 szt. Koszula służbowa PSP z długim rękawem 56 szt. ZADANIE III Ubranie treningowe (dres) 28 kpl. ZADANIE IV Sweter służbowy PSP 28 szt. ZADANIE V Koszulka letnia PSP z emblematem i napisem wykonanym metodą haftu komputerowego 56 szt. ZADANIE VI Koszulka zimowa PSP 56 szt. ZADANIE VII Rękawiczki zimowe 28 par ZADANIE VIII Czapka zimowa z haftowanym wizerunkiem orła 28 szt. ZADANIE IX Beret 28 szt. ZADANIE X Kurtka sztormiak 28 szt. ZADANIE XI Pasek do spodni 28 szt. ZADANIE XII Skarpety letnie 112 par Skarpety zimowe 112 par ZADANIE XIII Szalik zimowy PSP 28 szt. ZADANIE XIV Krawat z haftem PSP 28 szt. ZADANIE XV Kominiarka dziana 28 szt. 2. Postępowanie podzielone jest na 15 zadań oznaczone liczbami rzymskimi od I do XV. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia każdego z zadań stanowią Załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oznaczone odpowiednio numerami od 1.I do 1.XV (opis przedmiotu zamówienia) 3. Określony powyżej przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone: -Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 30 listopada 2005 r. w sprawie umundurowania strażaków Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. Nr 4, poz. 25). -Zarządzeniem Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej (Dz. Urz. KGPSP z dnia 23.10.2009 r.) 4. Wymienione w powyższej tabeli ilości są ilościami maksymalnymi i mogą ulec zmniejszeniu w zależności od ilości osób przyjętych do szkolenia. 5. Wyżej wymienione przedmioty zamówienia muszą być zgodne ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 1.I ÷ 1.XV. 6. Rozmiary przedmiotu zamówienia we wszystkich zadaniach Zamawiająca zobowiązuje się podać w dniu podpisania umowy. 7. Wymagany okres gwarancji minimum 24 miesiące 8. Oznaczenie wg CPV: Kod CPV Opis 18130000-9 Specjalna odzież robocza 18223200-0 Kurtki 18235300-8 Swetry 18331000-8 Koszulki 18332000-5 Koszule 18333000-2 Koszulki polo 18412100-1 Odzież treningowa 18422000-3 Szale 18423000-0 Krawaty 18424000-7 Rękawice 18425000-4 Paski 18317000-4 Skarpety 18443320-5 Czapki 18317000-4 Skarpety 9. Miejsce realizacji zamówienia - dostawa towaru do siedziby zamawiającej tj. Centralna Szkoła PSP w Częstochowie ul. Sabinowskiej 62/64. 10. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego dokumentem WZ i doręczenia faktury. Zamawiająca dopuszcza wystawianie faktur częściowych za każde zrealizowane zadanie. 11. Zamawiająca zastrzega sobie prawo do wymiany rozmiarów do 20% ogólnej ilości towaru nowego i nieużywanego określonego w poszczególnych zadaniach w okresie 12 miesięcy od dnia dokonania odbioru towaru na towar nowy o innym rozmiarze. 12. Przedmiot zamówienia objęty jest stawką podatku od towarów i usług w wysokości 8% zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług, z dnia 11.03.2004 r., art. 41 ust. 2 i 10 (Dz. U. Nr 54, poz. 535). 13. Oferowany do sprzedaży towar winien być nowy i w pierwszym gatunku. 14. Transport, dostawę na miejsce i rozładunek zapewnia Wykonawca nieodpłatnie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.00.00-9, 18.22.32.00-0, 18.23.53.00-8, 18.33.10.00-8, 18.33.20.00-5, 18.33.30.00-2, 18.41.21.00-1, 18.42.20.00-3, 18.42.30.00-0, 18.42.40.00-7, 18.42.50.00-4, 18.31.70.00-4, 18.44.33.20-5, 18.31.70.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ZADANIE I Ubranie koszarowe 4-o częściowe (kamizelka z dopinanymi rękawami) + emblematy CSPSP wraz ze znakami identyfikacyjnymi miasta 56 kpl

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BOXmet Medical Sp. z o.o., Piskorzów 51, 58-250 Pieszyce, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16873,92

  • Oferta z najniższą ceną: 16873,92 / Oferta z najwyższą ceną: 18446,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: ZADANIE II Koszula wyjściowa PSP z długim rękawem 28 szt. Koszula służbowa PSP z długim rękawem 56 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU SUBOR Ewa Ptak Zakład Pracy Chronionej, ul. Towarowa 40, 28-200 Staszów, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2630,88

  • Oferta z najniższą ceną: 2630,88 / Oferta z najwyższą ceną: 3810,24

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: ZADANIE III Ubranie treningowe (dres) 28 kpl

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU SUBOR Ewa Ptak Zakład Pracy Chronionej, ul. Towarowa 40, 28-200 Staszów, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3050,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3568,32

  • Oferta z najniższą ceną: 3568,32 / Oferta z najwyższą ceną: 3568,32

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: ZADANIE V Koszulka letnia PSP z emblematem i napisem wykonanym metodą haftu komputerowego 56 szt

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PASANIL Sp. z o.o., ul. Nowotna 18, 80-652 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1209,60

  • Oferta z najniższą ceną: 1209,60 / Oferta z najwyższą ceną: 2903,04

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: ZADANIE VI Koszulka zimowa PSP 56 szt

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PASANIL Sp. z o.o., ul. Nowotna 18, 80-652 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1250,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1149,12

  • Oferta z najniższą ceną: 1149,12 / Oferta z najwyższą ceną: 2358,72

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: ZADANIE VII Rękawiczki zimowe 28 par.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZPUH EDAREX Dariusz Kujbida, ul. Targowa 4, 26-500 Szydłowiec, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1043,28

  • Oferta z najniższą ceną: 1043,28 / Oferta z najwyższą ceną: 1058,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: ZADANIE IX Beret 28 szt

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PASANIL Sp. z o.o., ul. Nowotna 18, 80-652 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 619,92

  • Oferta z najniższą ceną: 619,92 / Oferta z najwyższą ceną: 619,92

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: ZADANIE X Kurtka sztormiak 28 szt

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU SUBOR Ewa Ptak Zakład Pracy Chronionej, ul. Towarowa 40, 28-200 Staszów, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2600,64

  • Oferta z najniższą ceną: 2600,64 / Oferta z najwyższą ceną: 2600,64

  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa: ZADANIE XII Skarpety letnie 112 par Skarpety zimowe 112 par.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU SUBOR Ewa Ptak Zakład Pracy Chronionej, ul. Towarowa 40, 28-200 Staszów, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 725,76

  • Oferta z najniższą ceną: 725,76 / Oferta z najwyższą ceną: 864,86

  • Waluta: PLN.

Część NR: 13   

Nazwa: ZADANIE XIII Szalik zimowy PSP 28 szt

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU SUBOR Ewa Ptak Zakład Pracy Chronionej, ul. Towarowa 40, 28-200 Staszów, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 350,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 241,92

  • Oferta z najniższą ceną: 241,92 / Oferta z najwyższą ceną: 241,92

  • Waluta: PLN.

Część NR: 14   

Nazwa: ZADANIE XIV Krawat z haftem PSP 28 szt

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PASANIL Sp. z o.o., ul. Nowotna 18, 80-652 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 550,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 332,64

  • Oferta z najniższą ceną: 332,64 / Oferta z najwyższą ceną: 332,64

  • Waluta: PLN.

Część NR: 15   

Nazwa: ZADANIE XV Kominiarka dziana 28 szt

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU SUBOR Ewa Ptak Zakład Pracy Chronionej, ul. Towarowa 40, 28-200 Staszów, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 453,60

  • Oferta z najniższą ceną: 453,60 / Oferta z najwyższą ceną: 453,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.