Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-16
Białowieża: Usługi z zakresu gospodarki leśnej
w Nadleśnictwie Białowieża w roku 2013
Numer ogłoszenia: 242549 - 2012; data zamieszczenia: 16.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Białowieża , Wojciechówka 4, 17-230 Białowieża, woj. podlaskie, tel. 085 6812405, 6812410, faks 085 6812405.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www bialystok.lasy.gov.pl/bialowieza
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Białowieża w roku 2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Hodowla lasu- 4992,44 godz., ochrona lasu- 3762,22 godz.,pozyskanie drewna 19999,55 godz., zrywka drewna- 10499 m3, gospodarka łowiecka godziny mechaniczne366, godziny ręczne 1078, koszenie łąk i zbiór siana 11,91 ha, utrzymanie dróg leśnych- godziny ręczne 120, godziny mechaniczne- 122..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6. i 7 do wysokości nie przekraczającej 50% wartości umowy podstawowej
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.21.00.00-5, 77.21.10.00-2, 77.21.12.00-4, 77.21.11.00-3, 77.21.13.00-5, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.23.00.00-1, 77.23.15.00-3, 77.23.12.00-0, 77.23.10.00-8, 75.25.11.20-7, 90.21.20.00-6, 45.34.20.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta składana na jedną z części zamówienia musi być zabezpieczona akceptowalną formą wadium o wartości: część zamówienia nr 1 - 2500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych); część zamówienia nr 2 - 2500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych); część zamówienia nr 3 - 300 zł (słownie: trzysta złotych); część zamówienia nr 4 - 750 zł (słownie: siedemset pięćdziesiąt złotych
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
sprzęt niezbędny do wykonania zadań, sprawny technicznie: część 1 lub 2 - 2 ciągniki o dużej mocy do zrywki drewna wielkowymiarowego np. LKT lub ciągnik o mocy min. 45 kW (60 KM) posiadający wciągarkę linową, itp., 2 ciągniki przystosowane do zrywki drewna średniowymiarowego, 6 pilarek spalinowych, nieobligatoryjnie - 2 wykaszarki spalinowe; część 3 - ciągnik z przyczepą, sprzęt mechaniczny do koszenia i zbierania siana, min. 1 pilarka, itp.; część 4 - sprzęt do transportu kruszywa, osprzęt do równania i odśnieżania, min. 1 pilarka. UWAGA: w przypadku składania oferty na kilka części - pakietów zamówienia, wykonawca powinien posiadać lub dysponować sprzętem oraz posiadać zasób osobowy zdolny do wykonania zamówienia odrębnie dla każdej części zamówienia na którą składa ofertę.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy oświadczą, że osoby i podmioty, które będą wykonywać poszczególne części zamówienia lub będą uczestniczyć w wykonywaniu poszczególnych części zamówienia, posiadają: - zaświadczenia ukończenia kursu zawodowego uprawniającego do pracy pilarkami spalinowymi dla min. 6 osób (część 1 lub 2), min. 1 osoba (część 3 i 4);
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 95
- 2 - kryterium terminu zapłaty - 5
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www bialystok.lasy.gov.pl/bialowieza
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Białowieża 17-230 Białowieża ul. Wojciechówka 4..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Białowieża 17-230 Białowieża ul. Wojciechówka 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi z zakresu zagospodarowania lasu w Obrębie Białowieża (L-ctwa: Stoczek, Grudki, Podcerkiew).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Hodowla lasu-2531,77 godz., ochrona lasu-2005,70 godz., pozyskanie drewna-10998,79 godz., zrywka drewna-5916m3, utrzymanie obiektów turystycznych-210 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin zapłaty wynagrodzenia - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi z zakresu zagospodarowania lasu w Obrębie Zwierzyniec (L-ctwa: Teremiski, Nowe, Batorówka).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Hodowla lasu-2460,67 godz., ochrona lasu-1756,52 godz., pozyskanie drewna-9000,76 godz., zrywka drewna-4583m3, utrzymanie obiektów turystycznych-300 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin zapłaty wynagrodzenia - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi z zakresu gospodarki łąkowo-rolnej i łowieckiej w Nadleśnictwie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszenie łąk i zbiór siana 11,91 ha, prace godzinowe w łowiectwie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin zapłaty wynagrodzenia - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace związane z utrzymaniem i odśnieżaniem dróg leśnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin zapłaty wynagrodzenia - 5
INNE PRZETARGI BIAŁOWIEŻA
- Usuwanie obcych gatunków roślin - niecierpek drobnokwiatowy oraz odnowień dębu czerwonego na terenie Obrębu Ochronnego Rezerwat Białowieskiego Parku Narodowego
- MODERNIZACJA STACJI UZDATNIANIA WODY W BIAŁOWIEŻY - ETAP I
więcej: przetargi BIAŁOWIEŻA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wycinka odrośli drzew i krzewów oraz koszenie trzciny - rezerwat Kruszynek
- Modernizacja infrastruktury drogowej na odcinku drogi Miradź - Jelenie w Gminie Człopa"
- Usługi polegające na bieżącym utrzymaniu drzewostanu w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy w 2025 r.
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Nowa Dęba w roku 2024 - piąty przetarg
- "Budowa infrastruktury sportowej na terenie gminy Strzyżów" - boisko treningowe
- Zakończenie robót związanych z realizacją programu inwestycyjnego na terenie nieruchomości położonej w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 250 B
więcej: Wznoszenie ogrodzeń »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.