eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białowieża › Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Białowieża w roku 2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-16

Białowieża: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Białowieża w roku 2013
Numer ogłoszenia: 242549 - 2012; data zamieszczenia: 16.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Białowieża , Wojciechówka 4, 17-230 Białowieża, woj. podlaskie, tel. 085 6812405, 6812410, faks 085 6812405.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www bialystok.lasy.gov.pl/bialowieza

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Białowieża w roku 2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Hodowla lasu- 4992,44 godz., ochrona lasu- 3762,22 godz.,pozyskanie drewna 19999,55 godz., zrywka drewna- 10499 m3, gospodarka łowiecka godziny mechaniczne366, godziny ręczne 1078, koszenie łąk i zbiór siana 11,91 ha, utrzymanie dróg leśnych- godziny ręczne 120, godziny mechaniczne- 122..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6. i 7 do wysokości nie przekraczającej 50% wartości umowy podstawowej

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.21.00.00-5, 77.21.10.00-2, 77.21.12.00-4, 77.21.11.00-3, 77.21.13.00-5, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.23.00.00-1, 77.23.15.00-3, 77.23.12.00-0, 77.23.10.00-8, 75.25.11.20-7, 90.21.20.00-6, 45.34.20.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta składana na jedną z części zamówienia musi być zabezpieczona akceptowalną formą wadium o wartości: część zamówienia nr 1 - 2500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych); część zamówienia nr 2 - 2500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych); część zamówienia nr 3 - 300 zł (słownie: trzysta złotych); część zamówienia nr 4 - 750 zł (słownie: siedemset pięćdziesiąt złotych

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • sprzęt niezbędny do wykonania zadań, sprawny technicznie: część 1 lub 2 - 2 ciągniki o dużej mocy do zrywki drewna wielkowymiarowego np. LKT lub ciągnik o mocy min. 45 kW (60 KM) posiadający wciągarkę linową, itp., 2 ciągniki przystosowane do zrywki drewna średniowymiarowego, 6 pilarek spalinowych, nieobligatoryjnie - 2 wykaszarki spalinowe; część 3 - ciągnik z przyczepą, sprzęt mechaniczny do koszenia i zbierania siana, min. 1 pilarka, itp.; część 4 - sprzęt do transportu kruszywa, osprzęt do równania i odśnieżania, min. 1 pilarka. UWAGA: w przypadku składania oferty na kilka części - pakietów zamówienia, wykonawca powinien posiadać lub dysponować sprzętem oraz posiadać zasób osobowy zdolny do wykonania zamówienia odrębnie dla każdej części zamówienia na którą składa ofertę.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy oświadczą, że osoby i podmioty, które będą wykonywać poszczególne części zamówienia lub będą uczestniczyć w wykonywaniu poszczególnych części zamówienia, posiadają: - zaświadczenia ukończenia kursu zawodowego uprawniającego do pracy pilarkami spalinowymi dla min. 6 osób (część 1 lub 2), min. 1 osoba (część 3 i 4);

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - kryterium terminu zapłaty - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www bialystok.lasy.gov.pl/bialowieza
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Białowieża 17-230 Białowieża ul. Wojciechówka 4..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Białowieża 17-230 Białowieża ul. Wojciechówka 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi z zakresu zagospodarowania lasu w Obrębie Białowieża (L-ctwa: Stoczek, Grudki, Podcerkiew).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Hodowla lasu-2531,77 godz., ochrona lasu-2005,70 godz., pozyskanie drewna-10998,79 godz., zrywka drewna-5916m3, utrzymanie obiektów turystycznych-210 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin zapłaty wynagrodzenia - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi z zakresu zagospodarowania lasu w Obrębie Zwierzyniec (L-ctwa: Teremiski, Nowe, Batorówka).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Hodowla lasu-2460,67 godz., ochrona lasu-1756,52 godz., pozyskanie drewna-9000,76 godz., zrywka drewna-4583m3, utrzymanie obiektów turystycznych-300 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin zapłaty wynagrodzenia - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi z zakresu gospodarki łąkowo-rolnej i łowieckiej w Nadleśnictwie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszenie łąk i zbiór siana 11,91 ha, prace godzinowe w łowiectwie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin zapłaty wynagrodzenia - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace związane z utrzymaniem i odśnieżaniem dróg leśnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin zapłaty wynagrodzenia - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.